Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Як почати бізнес з Китаєм в Україні без вкладень: бізнес-ідеї, вибір товарів та постачальників

3 хв. 17-01-2020

У цій статті ми хочемо розповісти все про бізнес з Китаєм:

  • з чого почати і як запустити бізнес з Китаєм;
  • чому вибір постачальників з Китаю дуже вигідний для українських бізнесменів;
  • як знайти постачальників і налагодити з ними співпрацю;
  • покрокова інструкція ведення бізнесу з Китаєм;
  • плюси та мінуси співпраці;
  • які товари найбільш популярні;
  • розглянемо варіант продажу товарів без вкладень (дропшипінг);
  • скільки можна заробити.

Величезна кількість підприємців з усієї планети звертають свою увагу на Китай як постачальник товарів. А все тому, що китайські виробники — це широкий асортимент різноманітних товарів, якість яких постійно зростає, а ціни при цьому залишаються низькими.

Як почати бізнес з Китаєм з нуля?

На світовому ринку товари виготовлені в Китаї дуже популярні. Якщо раніше китайська продукція рахувалася дешевками низької якості, то тепер асортимент розширився до товарів преміум-класу найвищої якості.

Доступні ціни та широкий асортимент пропонованих товарів дають значні можливості для заробітку.

Співпраця з китайськими постачальниками не викличе особливих труднощів, і будь-який бізнесмен зможе успішно працювати з мінімальними вкладеннями.
Співпраця з Китаєм включає 3 етапи:

  1. Пошук та замовлення потрібного товару.
  2. Доставка в Україну.
  3. Реалізація товару та отримання прибутку.

Бізнес з нуля означає, що перепродаж товару здійснюється за системою дропшипінг.
Таким чином, Ви отримаєте безмежні можливості для розвитку і заробітку.

Плюси та мінуси бізнесу з Китаєм

Інтернет та супутні технології значно спростили і скоротили комунікації з Китаєм.

Переваги ведення бізнесу з Китаєм

  1. Широкий вибір найрізноманітніших товарів. Китайські виробники стежать за тенденціями і постійно створюють нові товари.
  2. Доступні ціни, які обумовлюються не поганою якістю, а дешевою робочою силою і доступністю сировини в країні.
  3. Можливість замовлення ексклюзивних товарів, які мають хороший попит, але не продаються в роздріб.
  4. Зацікавленість китайських постачальників у співпраці. Через високу конкуренцію багато постачальників згідні йти на поступки: відправляють навіть кілька товарів, роблять знижки, пропонують зручну доставку та інші пільги.
  5. Значна кількість покупців вважають за краще замовляти на українських інтернет-майданчиках, де більш зрозуміло як розрахувати вартість, вибрати, купити і доставити товар. Більшість користувачів вибирають україномовні сайти, адже завжди можна зв'язатися і уточнити потрібну інформацію.

Єдиний недолік — у Вас можуть виникнути питання щодо оформлення на митниці, сертифікати і оподаткування. Так ось: все це можна делегувати на іншу компанію.

Бізнес з Китаєм: покрокова інструкція

  1. Вибір системи співпраці з китайськими постачальниками:
    • гуртові продажі;
    • роздрібні продажі (за допомогою власного офлайн-магазину);
    • продажі за допомогою інтернет-магазину (детальніше дізнаєтесь у статті «Як відкрити свій інтернет-магазин з нуля»);
    • дропшипінг (робота без вкладень, тобто Ви отримаєте свій відсоток від кожної продажі);
    • спільні покупки (замовлення певного товару декількома покупцями в одного продавця, що економить гроші безпосередньо за товар і його доставку).
  2. Визначення своїх фінансових ресурсів
    Вибирайте модель співпраці покладаючись на власні можливості.

    Якщо у Вас немає грошей або їх мало — зупиніть свій вибір на дропшипінгу.
    Наявність матеріальної бази дозволить вибрати більш просунутий варіант — створення інтернет-магазину.

  3. Моніторинг попиту та вибір ніші
    Вибір ніші — дуже важливе питання, адже попит на товари не постійний, а змінюється відповідно до потреб покупців.

    Для отримання гарного прибутку від продажів товарів, які мають низький попит, потрібно докласти більше сил. Тому більшість підприємців вибирають популярні товари.


    Для вибору найоптимальніших товарів:
    • визначте попит. Використовуйте сервіси для моніторингу статистики щодо частотності пошукових запитів (наприклад, Ahrefs, Keywordtool і т.д.);
      Популярність китайських товарів
    • знайдіть і проаналізуйте конкурентів. Продавати популярні продукти у висококонкурентній ніші немає сенсу, адже суперництво знижує прибуток;
    • переконайтеся в хорошій якості товарів. Продаж низькоякісних товарів розорить Вас;
    • вибирайте товари, які Вам знайомі і подобаються. Ви будете пропонувати їх із задоволенням, що позначиться на рівні продажів.
  4. Пошук постачальників
    На цьому етапі варто вибрати з ким Вам вигідніше співпрацювати — з виробниками або посередниками.

    Якщо Ви реалізуєте товари гуртом — краще співпрацювати безпосередньо з виробниками або дистриб'юторами. При дропшипінгу або небажанні самому організовувати весь процес — краще вибирати посередників.
    Знайти постачальника можна:

    • на китайських ресурсах (Aliexpress, Alibaba, Taobao, Tmart та ін.);
    • на форумах, виставках, презентаціях;
    • при особистих зустрічах (переважно для великого бізнесу).
  5. Визначення надійності китайських постачальників
    Вивчіть репутацію постачальника, подивіться документи, опитайте людей, які вже співпрацювали з ним.

    Будьте уважними — в Китаї є багато шахраїв!

    Також важливо попросити зразки продукції, перш ніж замовляти, і узгодити умови спільної діяльності (встановити штрафи за надання не правдивої інформації або зміни умов співпраці).

    Як перевірити надійність китайського постачальника?

    • подивитися чи зазначена повна адреса та чи правдива вона;
    • проаналізувати дані на сайті (товари та їх характеристики і т.д.);
    • почитати відгуки та іншу інформацію в інтернеті;
    • подивитися термін існування домену сайту;
    • подивитися чи є версія сайту китайською мовою;
    • спробувати домовитися з постачальником про екскурсію на виробництво;
    • визначити чи є корпоративна пошта (тобто така, яка прив'язана до домену сайту);
    • порівняйте реквізити на чеку з реквізитами постачальника.
  6. Оцініть умови покупки і доставки
    Зазвичай така інформація є на сайтах постачальників. Але Ви можете спробувати домовитися про більш привабливі умови для себе, що допоможе істотно заощадити кошти.

    Зверніть увагу, що при доставці продукції маленькими партіями не потрібні сертифікати, митні і податкові документи. Коли обсяги постачань великі — тоді вже виникають складності із супроводом.

  7. Визначення рівня рентабельності
    Для отримання хороших результатів, потрібно розрахувати ймовірний дохід.
    Для визначення надійності і стабільності бізнесу потрібно зіставити прибуток з витратами в процентному відношенні. Якщо вийде понад 100% — доходи високі та існують хороші перспективи росту. Якщо менш як 10% — потрібно підвищувати ефективність бізнесу.
  8. Пошук покупців і просування товарів
    Дуже важлива наявність початкових грошових засобів. Якщо їх взагалі немає — потрібно буде постаратися, щоб знайти безкоштовні інструменти для розкрутки товарів.
    Можна спробувати продавати за допомогою соц. мереж, безкоштовних дошок оголошень або створити односторінковий сайт.

    Розкручений сайт + популярні товари = хороший дохід.

    Замовити професійну розкрутку сайту Ви можете в нашій веб-студії Webmaestro!

  9. Пробне замовлення товарів та аналіз їх якості
    Обов'язково замовте продукти для тестування зовнішнього вигляду, якості, функціональності, зносостійкості.

    Краще відмовитися від поганих товарів, ніж втратити репутацію! Адже довгостроковий успіх залежить від задоволення потреб покупців та рівня їхньої лояльності.

  10. Вибір юридичної форми бізнесу та початок роботи
    Якщо Ви хочете бути посередником — краще стати індивідуальним підприємцем (ІП), що дозволить заощадити гроші.

Найпопулярніші китайські товари

Більшість китайських товарів недорогі, але не всі вони популярні на українському ринку.

Товари з Китаю

Рейтинг найпопулярніших та прибуткових товарів з Китаю:

  1. Одяг.
  2. Взуття.
  3. Аксесуари (сумки, гаманці, головні убори, біжутерія, паски і т.д.).
  4. Смартфони.
  5. Аксесуари для смартфонів.
  6. Електроніка для авто.
  7. Дрібна побутова та комп'ютерна техніка.
  8. Дитячі іграшки.
  9. Кухонні приналежності (посуд, точила для ножів, сковорідки і т.д.).
  10. Товари одноразового використання (гігієнічні засоби та ін.).
  11. Продукти тривалого зберігання (кава, чай і т.д.).
  12. Робочі інструменти та техніка.

Успішність бізнесу буде залежати не тільки від правильного вибору товарів, а й від таких факторів:

  • вміння з величезного асортименту товарів вибрати такий, який має найбільший попит;
  • вміння оцінювати рентабельність бізнесу;
  • вміння домовлятися з постачальниками;
  • вміння знаходити і розширювати канали продажів.

Важливо максимально автоматизувати всі бізнес-процеси і зосередиться на роботі, яка безпосередньо впливає на результативність.

Висновки

Бізнес з китайськими постачальниками досить рентабельний, якщо грамотно організувати всі процеси. Різниця в ціні між Китаєм та Україною може досягати 500%!
Таким чином, якщо правильно вибрати нішу, товари, постачальників можна побудувати стабільний та ефективний бізнес!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?