Медійна реклама

Контекстно-медійна мережа Google (КММ чи КМС) — це велика мережа партнерських ресурсів, на яких можна розміщати блоки контекстної реклами. Вони чудово підходять для пошуку цільової аудиторії (потенційних клієнтів). На них можна розміщувати адаптивні та банерні оголошення. КММ відрізняється від пошукової реклами тим, що показується скрізь, крім пошукової мережі.

Кому корисне налаштування контекстно-медійної мережі Google AdWords?

  • Клієнтам, які хочуть підвищити впізнаваність бренду;
  • Клієнтам, які хочуть привернути увагу до свого продукту ширшу цільову аудиторію;
  • Клієнтам, які хочуть повернути на свій ресурс користувачів, які вже відвідували його (налаштування ремаркетингу);
  • Клієнтам, які хочуть прорекламувати свої акції, розпродажі, розширення асортименту.

КМС AdWords ефективніша за інші види реклами тим, що рекламодавець сам обирає кому і коли її показувати, сам визначає бюджет і може чітко відслідковувати прибуток від неї. За допомогою медійної реклами можна по-різному взаємодіяти з клієнтами, які знаходяться на різних етапах здійснення покупки. Наприклад:

  • користувачам з умовної категорії “загальні” показувати оголошення, які пропонують лише ознайомитись з брендом, не пропонуючи купити;
  • користувачам з умовної категорії “зацікавлені” показувати оголошення з пропозицією ознайомитись з товаром чи послугою, але не купляти;
  • користувачам з категорії “взаємодіяли з сайтом” показувати ремаркетинг, який би відповідав характеру їхньої взаємодії — відвідали сайт, переглядали товари, не завершили оформлення покупки, купили.

Види оголошень в КМС

  1. Текстові оголошення (показуються в блоках контекстної реклами без зображень);
  2. Банерні оголошення (графічні оголошення з або без анімації);
  3. Адаптивні оголошення (універсальні оголошення — показують і текстові, і графічні, і нативні оголошення);
  4. Відеооголошення (відео-реклама на Youtube).

Таким чином, КМС являється дійсно потужним і корисним інструментом контекстної реклами, який виконує роль помічника у веденні бізнесу в Інтернеті. До того ж, медійна реклама в Google, в порівнянні з традиційною рекламою (ТБ, радіо, білборди, газети), набагато дешевша і фактично вимірювана, тобто аналізуючи статистику Ви зможете вимірювати результативність і підвищувати ефективність свого бізнесу.

Налаштування КМС Adwords в Webmaestro включає:

  • Розбивка запитів по групах оголошень
  • Написання текстів
  • Створення банерів
  • Налаштування UTM міток
  • Налаштування геотаргетинга (регіону показу);
  • Налаштування швидких посилань
  • Налаштування ставок для мобільних пристроїв
  • Визначення стратегії показів
  • Налаштування виключених місць розміщення
  • Налаштування номерів телефонів
  • Налаштування бюджетів на день
  • Групи оголошень з таргетингом на інтереси
  • Налаштування часу показувати
  • Налаштування ротації і частоти показів
  • Технічна підтримка

Зверніться до спеціалістів Webmaestro для грамотного налаштування контекстної реклами (пошукової і КМС), що принесе Вам максимально можливий прибуток.

Також ми пропонуємо налаштування та супровід реклами в:

Хочете професійний сайт для Вашого бізнесу? Ми готові до співпраці
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми разом створимо найкраще дизайнерське рішення для вашого магазину. Оптимальні рішення забезпечать унікальний вигляд Вашому інтернет-магазину.