Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Маркетинг для покоління Y (міленіалів)

6 хв. 14-06-2019

Медіаспоживання людей різних поколінь відрізняється — методи, які відмінно працювали для батьків, уже не працюють для дітей. Раніше основну ставку робили на рекламу по телебаченню, тепер цим не обмежуються. Іншими стали не тільки канали, а й формати.
У цій статті ми розповімо про нове покоління Ігрек — міленіалів, народжених в 1985-2002 роках. Вони часто сидять в мережі: месенджерах, соц мережах, онлайн-іграх. А онлайн-кінотеатри і відеосервіси замінили їм телебачення.

Найпопулярніші соціальні мережі в Україні 2018

Найпопулярніші соц мережі України 2018

Які медіаканали найефективніші для міленіалів?

Люди покоління Y мають відритий доступ до сучасних технологій і це вплинуло на їхню модель споживання. Тому найефективніший інструмент для залучення аудиторії міленіалів — інтернет-маркетинг.

  1. Мультиканальність
    Споживачам вже недостатньо бачити рекламу лише в одному каналі. Адже після її вивчення вони запам'ятають тільки те, що товар/послуга існує. Після цього може бути 2 шляхи: людина шукає інформацію далі чи реклама наздоганяє її на іншому каналі. Тому не робіть ставку тільки на один канал, а подбайте про просування по декількох каналах (SEO, контекстна реклама, e-mail-розсилка, SMM і т.д.).
  2. Докази
    Міленіали надивилися реклами і вже не довіряють їй. Перед покупкою їм важливо дізнатися відгуки інших споживачів. Тому дуже важлива розкрутка в соціальних мережах (SMM) і робота з лідерами думок, блогерами, управління репутацією в Інтернеті (SERM).
  3. Персоналізація
    Споживачі покоління Y цінують свою індивідуальність. Це означає, що вони цінують персоналізовану розсилку, пости згідно їх інтересів і потреб, можливість спілкуватися в улюбленому месенджері.
    Тому визначіть і вивчіть свою цільову аудиторію і радуйте їх корисними розсилками, акціями, знижками.

Які рекламні формати найбільш конверсійні?

Люди покоління Y — це споживачі віком 20-35 років. Кожна вікова група (25-30 років і 30-35 років) має свої характеристики поведінки. Тому посили і канали також будуть відрізнятися і залежати від додаткових чинників.
Міленіали ходять в магазини не тільки для придбання товарів/послуг, але і за свіжими враженнями.

Реклама для міленіалів

Очевидні жарти і напівголі жінки вже не працюють :-)

Таким чином, потрібно ретельно продумати весь шлях покупки — від вибору до здійснення конверсії. Зробити його максимально цікавим і привабливим. Сучасні системи веб-аналітики надають можливість зібрати детальну інформацію про будь-яку категорію користувачів і точно налаштувати рекламні кампанії (таргетувати).
Наприклад, аудиторія у віці 25-30 років більше любить драйв і хочуть самореалізуватись. Вони більше схиляються до неординарних і стильнх рішень, відеороликів, інфографіки. Тут найкращими каналами будуть: Instagram, YouTube, Facebook, Telegram, нативная реклама, фести, квести і т.д.
Аудиторія віком 30-35 років — це вже досвідчені сімейні люди. Тут важливо розповісти про вигоди, переваги, зручність та ін. Можна задіяти такі канали: таргетована реклама, Google Adwords, агрегатори, маркетплейси, офлайн-реклама.
Контекстна реклама пропонує такі варіанти роботи:

  1. Стимулювання продажів для інтернет-магазинів
    Молодим користувачам можна нав'язливо пропонувати недорогі товари, стимулюючи їх тим самим здійснювати покупки.
    Канали: Instagram, Google Adwords і т.д.
  2. Зростання охоплення цільової аудиторії
    Такий метод найкраще підходить для знайомства аудиторії з брендом.
    Канали: соц мережі, Youtube, блогери, Google Display Network.
  3. Просування дорогих товарів
    Тут можна використовувати алгоритми машинного навчання.
    Канали: Instagram і Facebook.

Висновок

Отже, ми бачимо що молоді люди у віці 20-25 років:

  • малоплатіжні споживачі з великими амбіціями;
  • активно користуються Інтернетом, соц мережами, відеосервісами;
  • віддають перевагу дешевим товарам;
  • звертають увагу на сезонні пропозиції;
  • дуже люблять знижки, акції, розпродажі.

Міленіали схильні швидко приймати рішення про покупку. Головне правильно знайти до них підхід!

Замовити рекламу в Інтернеті

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone