Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Навіщо та як вести БЛОГ на сайті?

2 хв. 10-01-2020

Раніше блоги були свого роду онлайн-щоденниками певних людей, які хотіли розповісти про себе світові. Тепер блоги використовуються в бізнесі і стали чудовим інструментом інтернет-маркетингу. Майже всі компанії разом з розробкою і розкруткою сайту створюють корпоративні блоги.

Не починайте вести блог на сайті тільки заради збільшення продажів. Блог - це інструмент для формування авторитету та пошуку нових клієнтів!

Користувачі йдуть в Інтернет не тільки щоб купити товари/послуги, іноді вони просто шукають інформацію. Саме тому потрібно аналізувати ключові запити і на їхній основі підбирати теми для блогу.

Функції блогу на сайті

Блог повинен виконувати такі функції:

  1. Надавати необхідну інформацію користувачам.
  2. Переконувати користувачів у перевагах покупки товарів/послуг саме у Вас.
  3. Формувати аудиторію підписників.
  4. Розкручувати сайт — підвищувати позиції по цільових інформаційних запитах і генерувати трафік з пошукових систем.
  5. Показувати користувачам що Ваш бізнес живе і розвивається, особливо якщо асортимент продукції не змінюється.
  6. Надавати користувачам огляди, поради, інструкції до продуктів.
  7. Поширювати інформацію в соц мережах за допомогою постів, репостів, лайків.
  8. Покращувати лояльність і формувати потрібну думку про Вашу компанію та продукти.

Як правильно писати статті в блог?

Звичайно, блог можна використовувати для донесення цільовій аудиторії інформації про Ваші переваги, але намагайтеся не перетворити ресурс в добірку самохвалебної реклами :) Така реклама буде тільки відштовхувати користувачів.
Можете використовувати такі поради:

  1. Експериментуйте з типами статей (інформаційні, огляди, інтерв'ю, новини, фото- та відеодобірки та ін.).
    Відстежуйте ефект в системах веб-аналітики, і робіть висновки який контент користувачам більше подобається. Також відстежуйте які статті мають найбільшу кількість коментарів, значить вони цікаві аудиторії.
  2. Зробіть свою роботу системною.
    Краще поступово публікувати по кілька статей, ніж цілий місяць нічого не писати, а потім написати 5.
  3. Реклама повинна бути нативною (природною).
    Не перетворюйте блог в добірку одних лише рекламних статей. Розбавляйте його цікавою і корисною для споживачів інформацією!
  4. Відстежуйте конкурентів.
    Знайдіть своїх головних конкурентів і стежте за ними: на які теми і як часто вони роблять публікації в блозі? Така стратегія допоможе Вам скласти власний контент-план.
  5. Слідкуйте за показниками веб-аналітики.
    Аналітика допоможе визначити найпопулярніші статті, пошукові запити, показник відмов, середній час перебування на сторінці, сторінки входу/виходу та рівень конверсій.
  6. Статті повинні бути структуровані, унікальні та без помилок.

Структура статті 

Про що писати?

Це питання одне з найважчих, адже рано чи пізно Ваш список тем закінчиться. У такому випадку рекомендуємо писати розважальний та корисний контент:

  • поради щодо використання продуктів;
  • огляди та порівняння товарів;
  • питання покупців та відповіді на них;
  • цікаві добірки (наприклад, в стилі ТОП-10);
  • важливі новини;
  • керівництва в стилі «how to» та ін.

Популярні теми для Блога 

Як часто писати статті в блог?

Якщо Ви зібралися писати 1 статтю в місяць — краще взагалі не починайте!
Ви повинні розуміти, що чим частіше ви будете писати, тим краще. Рекомендуємо писати як мінімум одну статтю в тиждень. А ще краще — одну в кілька днів. Але врахуйте, що показовим є не кількість статей, а їхня якість і розмір!

Під час наповнення блогу не забувайте й про інші канали просування, й про ведення бізнесу в цілому.

Висновки

Головне завдання будь-якого блогу не продажі, а розважання та інформування читачів. Метою його існування на сайті інтернет-магазину є створення простору для спілкування представників компанії та клієнтів, представлення компанії та формування авторитету. В результаті Ви отримаєте ефективний інструмент для зростання і розвитку бізнесу, вкладення в який окупляться з лишком.
Залишилися питання — звертайтеся!

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?