Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Побудова інтернет-маркетингових стратегій

6 хв. 30-10-2018

Складові маркетингу

Для побудови успішної стратегії розвитку сайту слід враховувати всі складові маркетингу:

  1. Зовнішній маркетинг (побудова комунікацій, визначення каналів продажів, формування унікальної торговельної пропозиції);
  2. Маркетинг відносин (залучення клієнтів і партнерів, аналіз конкурентів);
  3. Внутрішній маркетинг (робота головного менеджера, відділу продажів та інших відділів);
  4. Відповідальність перед суспільством (притримування етичних норм і державних законів).

Для правильної розробки стратегії потрібно знати свою цільову аудиторію, чим вони живуть, чого потребують і який шлях проходять на сайті перед покупкою Вашого товару або послуги.

Інтернет-маркетологи знають про воронку продажів, і те, що фактично все зводиться до її побудови. Потрібно тільки оцифрувати її.

Воронка продажів

Отже, в компанії потрібно вибудувати систему електронного маркетингу, це:

  1. Створення і розкрутка сайту, налаштування e-mail розсилки
  2. Створення мобільного додатку і адаптивний дизайн сайту
  3. Підключення і налаштування системи управління робочими процесами (CRM-система)
  4. Підключення IP-телефонії
  5. Налаштування систем веб-аналітики

Етапи створення стратегії інтернет-маркетингу

  1. Постановка цілей маркетингових стратегій

    Виберіть стратегію:

    • стратегія створення унікального продукту;
    • стратегія найнижчої ціни;
    • стратегія вузької спрямованості і робота тільки в ній.

    Виходячи з обраної стратегії розпишіть все по черзі:

    • місія компанії;
    • стратегічні цілі;
    • цільові показники (зростання виручки, рентабельність, інвестиції);
    • завдання.

    На цьому етапі також проводять дослідження цільової аудиторії:

    • аналіз запитів в пошукових системах;
    • перегляд профілів людей в соц мережах, які цікавляться даним продуктом;
    • проведення опитувань;
    • замовлення аналізу в агентствах інтернет-маркетингу;
    • придбання готових досліджень;
    • аналіз власної бази клієнтів.
  2. Аналіз конкурентів в ніші

    Вивчити як вони позиціонують свій продукт, яка у них цінова політика, який сервіс, які інструменти розкрутки використовують. Також здійснюється аналіз сайтів конкурентів:

    • зручність використання;
    • який тип контенту використовується (тексти, відео, фото і т.д.);
    • як генерують лідів (зворотний дзвінок, онлайн-чат, форма замовлення і т. д.);
    • які довірчі елементи використовують (фото співробітників, відгуки, сертифікати, портфоліо і т. д.).

    Отже, ми вже маємо портрет нашої цільової аудиторії і основних конкурентів.

    Ваш наступний крок - розробити під свою аудиторію унікальну торгову пропозицію (УТП), щоб вона максимально відрізнялась від конкурентів і просувала Вас.

  3. Комплексний аудит сайту
    • аудит технічних параметрів;
    • Seo-аудит;
    • юзабіліті-аудит;
    • аналіз даних веб-аналітики;
    • аналіз клієнтів (джерела замовлень, дзвінки і т. д.).

Що повинно бути в маркетинговій стратегії розвитку сайту?

  1. Бізнес-модель компанії
  2. Цілі
  3. Розподіл цільової аудиторії за сегментами
  4. Підсумки аналізу конкурентів (що можна запозичити)
  5. Підсумки аудиту сайту (що виправити, що поліпшити)
  6. Інструменти і канали залучення трафіку на кожен сегмент аудиторії.

І не забувайте про закон Парето: 20% зусиль приносять 80% результату, і навпаки 80% зусиль - 20% результату.

Закон Парето

Тобто, Ви можете скласти стратегію з 200 пунктів, але тільки 40 з них дійсно принесуть результат. Тому для видимого зростання продажів їх потрібно впровадити в перший же місяць просування компанії в мережі.

Якщо звернетеся в веб-студію Webmaestro - ми грамотно складемо індивідуальну маркетингову стратегію саме під Вас і Ваш сайт. Будемо раді Вашому дзвінку!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.