Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Побудова інтернет-маркетингових стратегій

6 хв. 30-10-2018

Складові маркетингу

Для побудови успішної стратегії розвитку сайту слід враховувати всі складові маркетингу:

  1. Зовнішній маркетинг (побудова комунікацій, визначення каналів продажів, формування унікальної торговельної пропозиції);
  2. Маркетинг відносин (залучення клієнтів і партнерів, аналіз конкурентів);
  3. Внутрішній маркетинг (робота головного менеджера, відділу продажів та інших відділів);
  4. Відповідальність перед суспільством (притримування етичних норм і державних законів).

Для правильної розробки стратегії потрібно знати свою цільову аудиторію, чим вони живуть, чого потребують і який шлях проходять на сайті перед покупкою Вашого товару або послуги.

Інтернет-маркетологи знають про воронку продажів, і те, що фактично все зводиться до її побудови. Потрібно тільки оцифрувати її.

Воронка продажів

Отже, в компанії потрібно вибудувати систему електронного маркетингу, це:

  1. Створення і розкрутка сайту, налаштування e-mail розсилки
  2. Створення мобільного додатку і адаптивний дизайн сайту
  3. Підключення і налаштування системи управління робочими процесами (CRM-система)
  4. Підключення IP-телефонії
  5. Налаштування систем веб-аналітики

Етапи створення стратегії інтернет-маркетингу

  1. Постановка цілей маркетингових стратегій

    Виберіть стратегію:

    • стратегія створення унікального продукту;
    • стратегія найнижчої ціни;
    • стратегія вузької спрямованості і робота тільки в ній.

    Виходячи з обраної стратегії розпишіть все по черзі:

    • місія компанії;
    • стратегічні цілі;
    • цільові показники (зростання виручки, рентабельність, інвестиції);
    • завдання.

    На цьому етапі також проводять дослідження цільової аудиторії:

    • аналіз запитів в пошукових системах;
    • перегляд профілів людей в соц мережах, які цікавляться даним продуктом;
    • проведення опитувань;
    • замовлення аналізу в агентствах інтернет-маркетингу;
    • придбання готових досліджень;
    • аналіз власної бази клієнтів.
  2. Аналіз конкурентів в ніші

    Вивчити як вони позиціонують свій продукт, яка у них цінова політика, який сервіс, які інструменти розкрутки використовують. Також здійснюється аналіз сайтів конкурентів:

    • зручність використання;
    • який тип контенту використовується (тексти, відео, фото і т.д.);
    • як генерують лідів (зворотний дзвінок, онлайн-чат, форма замовлення і т. д.);
    • які довірчі елементи використовують (фото співробітників, відгуки, сертифікати, портфоліо і т. д.).

    Отже, ми вже маємо портрет нашої цільової аудиторії і основних конкурентів.

    Ваш наступний крок - розробити під свою аудиторію унікальну торгову пропозицію (УТП), щоб вона максимально відрізнялась від конкурентів і просувала Вас.

  3. Комплексний аудит сайту
    • аудит технічних параметрів;
    • Seo-аудит;
    • юзабіліті-аудит;
    • аналіз даних веб-аналітики;
    • аналіз клієнтів (джерела замовлень, дзвінки і т. д.).

Що повинно бути в маркетинговій стратегії розвитку сайту?

  1. Бізнес-модель компанії
  2. Цілі
  3. Розподіл цільової аудиторії за сегментами
  4. Підсумки аналізу конкурентів (що можна запозичити)
  5. Підсумки аудиту сайту (що виправити, що поліпшити)
  6. Інструменти і канали залучення трафіку на кожен сегмент аудиторії.

І не забувайте про закон Парето: 20% зусиль приносять 80% результату, і навпаки 80% зусиль - 20% результату.

Закон Парето

Тобто, Ви можете скласти стратегію з 200 пунктів, але тільки 40 з них дійсно принесуть результат. Тому для видимого зростання продажів їх потрібно впровадити в перший же місяць просування компанії в мережі.

Якщо звернетеся в веб-студію Webmaestro - ми грамотно складемо індивідуальну маркетингову стратегію саме під Вас і Ваш сайт. Будемо раді Вашому дзвінку!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?