Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Як відкрити свій інтернет-магазин з нуля? [Покрокова інструкція]

7 хв. 26-04-2018

Ви вирішили відкрити свою справу? Чудово! Ми Вам допоможемо! У цій статті ми розповімо поетапно як відкрити інтернет-магазин без особливих зусиль.
Відзначимо, що онлайн-торгівля в мережі підходить і для відомих компаній, і для підприємців-початківців.
Для ведення онлайн-бізнесу технічно Вам буде потрібен лише комп'ютер з підключенням до Інтернету.

Етапи розробки інтернет-магазину з нуля і під ключ

  1. Аналіз конкуренції і вибір ніші (Які товари будете продавати? Хто Ваші конкуренти?)
  2. Пошук постачальників (Хто буде постачати товари?)
  3. Відкриття розрахункового рахунку (Куди буде надходити оплата?)
  4. Вибір назви та доменного імені для інтернет-магазину (Як назветесь?)
  5. Реєстрація фірми, хостингу та домену (Узаконьте свою діяльність)
  6. Розробка сайту для інтернет-магазину (Хто створить сайт?)
  7. Пошук співробітників (Хто буде продавати товари?)
  8. Наповнення контентом і товарами (Хто буде писати описи, робити фото- і відео-огляди товарів?)
  9. Технічна підтримка сайту (Хто дбатиме про працездатність сайту?)
  10. Розкрутка інтернет-магазину (Як будете залучати покупців?)

Аналіз ніші і конкурентів

Аналіз конкурентів

Перед відкриттям інтернет-магазину потрібно провести ретельне дослідження ринку - які товари найменш конкурентні. Від обраної ніші буде залежати Ваш успіх.
Вибираючи товари керуйтеся наступними критеріями:

  1. Обсяг ринку - не вибирайте занадто вузьких або занадто широких ніш, адже може бути невеликий попит або висока конкуренція.
  2. Дослідіть рівень конкуренції - при високій конкуренції Ви можете витратити багато грошей на залучення клієнтів, але та к і не добитися результатів.
  3. Динаміка попиту - важливо проаналізувати вибрані товари, чи будуть вони короткочасним трендом або стійкою тенденцією.
  4. Націнка на товар - вигідніше продавати товари, один продаж якого принесе хороший прибуток.
  5. Доступність постачальників - добре, коли обраний продукт можна купити у багатьох оптових постачальників за схожими умовами.
  6. Вартість закупки - маючи обмежений бюджет Ви не зможете закупити велику партію дорогих товарів.
  7. Розміри продукції - для товарів з невеликими габаритами не потрібно буде наймати складське приміщення.
  8. Умови зберігання - Вас повинні влаштовувати умови зберігання обраних товарів.
  9. Сезонність - вигідніше займатися продажами товарів, які популярні незалежно від пори року.
  10. Актуальність товару - врахуйте, що існують товари, які втрачають свою актуальність при виході новіших моделей (наприклад, смартфони та інші гаджети).
  11. Ціна середнього чека і повторні покупки - вигідніше вибирати такі товари, за якими покупці будуть повертатися знову і знову.
  12. Можливість масштабування - вибирайте товари, обсяги продажів яких можна швидко збільшити.
  13. Унікальна торгівельна пропозиція - сформуйте УТП, яке вигідно виділить Вас на тлі конкурентів.

Вибір постачальників

Вибір постачальника

Здійснювати пошук постачальників потрібно ще до створення інтернет-магазину.
Вибирайте ті продукти, які пропонують кілька оптовиків. Так у Вас не буде проблем таких, як різка зміна цін або відсутність товарів.

Схеми взаємодії з постачальниками:

  • купівля і зберігання товарів на власному складі;
  • зберігання на складі постачальника і закупівля при наявності;
  • дропшиппінг (покупки здійснюються на Вашому інтернет-магазині, а товар зберігається на складі у постачальника, який і доставляє його покупцям).

Реєстрація компанії

Реєстрація компанії

Необхідно буде зареєструватися як приватний підприємець і оплачувати єдиний податок щомісяця.

Вибір і реєстрація хостингу та домену

Реєстрація хостингу

Доменне ім'я - це адреса Вашого сайту в мережі. Якщо Ви маєте свій бренд або торговельну марку - найкраще, щоб вони були співзвучні з доменом. Доменне ім'я повинне бути коротким, легко запам'ятовувальним і читабельним.
Хостинг - це місце на сервері для розміщення Вашого сайту.
З хостингом і реєстрацією домену ми Вам допоможемо.

Розробка сайту для інтернет-магазину

Розробка інтернет-магазину

При виборі веб-студії для створення сайту враховуйте наступні фактори:

  • дізнайтесь детальну інформацію про компанію;
  • досліджуйте портфоліо;
  • дізнайтесь з якими системами управління контентом вони працюють (CMS);
  • дізнайтесь середню вартість розробки;
  • терміни розробки;
  • дізнайтесь який функціонал буде і чи можливо його розширення;
  • поцікавтесь чи за договором буде здійснюватися робота;
  • чи буде Seo-оптимізація;
  • чи буде технічна підтримка;
  • чи займаються розкруткою сайту.

Digital-агентство WebMaestro створить для Вас сайт, який буде точно відповідати Вашим потребам і вимогам.

Підбір співробітників

Підбір співробітників

Функції адміністратора, продавця, оператора і навіть кур'єра інтернет-магазину Ви можете взяти на себе. Або ж найняти співробітника, який один це все буде робити. На перших порах цього буде цілком достатньо.

Наповнення інтернет-магазину

Наповнення товарами

Контент - головна складова інтернет-маркетингу.
Додати товари на сайт можна вручну або автоматично - шляхом синхронізації інтернет-магазину з 1С. Якщо товарів не багато, то їх можна додати і вручну.
Крім товарів на сайті повинні бути також сторінки контактів, оплати, доставки, гарантії. Добре якщо буде блог з регулярною публікацією статей.

Технічна підтримка сайту

Підтримка сайту

Підтримка сайту - це комплекс дій по обслуговуванню потреб ресурсу, важлива складова процесу функціонування і розвитку сайту.
Технічне обслуговування сайту в WebMaestro гарантує:

  • моніторинг роботи сайту;
  • стабільність роботи сайту;
  • резервне копіювання інформації та БД;
  • підтримка домену;
  • підтримка поштових скриньок;
  • захист від атак;
  • очищення тимчасових файлів;
  • надання БЕЗКОШТОВНОГО хостингу;
  • та ін.

Розкрутка інтернет-магазину

Розкрутка інтерне-магазину

Чим більше цільового трафіку на сайт - тим більше продажів і прибутку. Для залучення покупців в інтернет-магазин застосовують різні інструменти інтернет-маркетингу. Найпопулярніші - це пошукове просування (Seo) і контекстна реклама. Для визначення найбільш вигідних напрямків роботи потрібно регулярно тестувати та аналізувати отримані результати. Відкрити інтернет-магазин можна швидко, а процес розкрутки займе чимало часу (від кількох місяців і більше). Seo-просування є довгостроковою стратегією, результат від якої видно не відразу, але він має стійкий характер. А для швидких продажів краще підходить контекстна реклама.

Висновок

Сьогодні електронна комерція витісняє звичайні магазини. І це не дивно, адже споживачам простіше і дешевше купувати в Інтернеті.
Тому не затягуйте рішення про відкриття інтернет-магазину! Дійте прямо зараз! Інакше пропустите момент, коли можна зайняти бізнес-нішу з мінімальними грошовими і часовими вкладеннями. Це дійсно вигідно і перспективно. Якщо Ви сумніваєтесь або у Вас залишилися питання - звертайтеся до нас за консультацією!

Коментарі
Сергій
21-10-2018
Скільки коштує створення інтернет-магазину з нуля у Вас?
відповісти
WebMaestro
21-10-2018
Таку інформацію Ви дізнаєтесь після звернення до наших спеціалістів за номерами телефонів, вказаних у контактах.
відповісти
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.