10 етапів Seo-просування сайту + ІНФОГРАФІКА
Якщо Ви власник сайту, то рано чи пізно Ви зрозумієте, що його розвиток неможливий без пошукового просування. Припустимо, Ви знайшли Seo-фахівця і надали йому доступи до сайту і систем аналітики. Надалі Ви отримаєте список рекомендацій для поліпшення ресурсу ― по структурі, мета-тегах, контенту, дизайні та ін.
Ви повинні розуміти для чого це все потрібно і що може зробити Seo-спеціалист для вашого сайту.
Звичайно, все буде залежати від тематики сайту, пошукової системи і країни розкрутки, але в загальному процес просування незмінний. Існують певні обов'язкові етапи просування сайту в Інтернеті.
Основні етапи розкрутки сайту
Інфографіка Основні етапи SEO-просування сайту
1. Технічний аудит сайту, аналіз ніші і конкурентів
Після отримання доступів до Google Analytics і Google Serch Console наш Seo-оптимізатор приступить до аналізу товарів/послуг Вашого сайту і оцінить сайт за всіма характеристиками. Це дасть розуміння що слід зробити в першу чергу, тобто розробляється стратегія розвитку сайту та детальний план робіт.
Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
- Проводять аналіз видимості сайту по високо-, середньо- і низькочастотних ключових запитах.
- Моніторять конкурентів, щоб знайти найкращі сторони сайтів конкурентів і застосувати у себе.
- Аналізують структуру тематичних сайтів в ТОПі.
- Аналізують профіль посилань конкурентів.
- Шукають ключові фрази, під які слід створити та оптимізувати окремі сторінки.
- Аналізують пошукову видачу, сторінки в індексі пошукових систем.
Seo-чекліст
Для чого це потрібно?
Seo-оптимізатору потрібно визначити, які зміни слід впровадити на сайт. Наприклад, зробити мобільну адаптацію, змінити CMS (систему управління контентом), переїхати на захищений протокол https. Це також дозволить підрахувати грошові витрати на розкрутку сайту ― копірайтинг, закупівлю зовнішніх посилань і т.п.
Глобальні зміни слід проводити відразу, інакше через кілька місяців оптимізації сайту Ви можете опинитися в глухому куті через неможливість впровадити технічні зміни.
2. Збір семантичного ядра
У Вас вже є аудит сайту і подальший план робіт.Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
Оптимізатор за допомогою спеціалізованих сервісів збирає ключові слова і розподіляє їх по групах.
Ключові слова знадобляться для:
- розробки структури сайту;
- складання мета-тегів і заголовків;
- написання текстів;
- внутрішньої перелінковки;
- зовнішньої оптимізації;
- аналізу позицій сайту.
Семантичне ядро може містити від кількасот до кількох тисяч ключових запитів.
Приклад збору ключових слів (семантики)
Процес збору семантичного ядра досить тривалий процес і може займати декілька місяців.
3. Розробка структури сайту
Google регулярно вдосконалює свої алгоритми і в пошуковій видачі представляє найрелевантніші сторінки (які максимально відповідають запиту користувача). Наприклад, якщо користувачі шукають «золотий смартфон з білими клавішами» ― на сайті повинна бути така сторінка. Без створення широкого семантичного ядра Ви не побачите свій сайт в ТОПі.
Окрема сторінка повинна створюватися під кожну групу ключових фраз.
Сторінки категорій повинні містити високочастотні запити, а сторінки фільтрів ― низько- і середньочастотні запити.
Розробка структури сайту
4. Написання ТЗ на внутрішню оптимізацію
Технічне завдання на внутрішню оптимізацію також розробляється на основі Seo-аудиту.
Повинні бути впроваджені такі пункти:
- автоматичне формування мета-тегів на основі шаблонів;
- формування людинозрозумілих урлів (ЧПУ);
- оптимізація урлів сторінок фільтрів;
- прискорення завантаження сторінок сайту;
- видалення дублів сторінок;
- створення карти сайту і файлу robots.txt;
- оптимізація заголовків сторінок;
- оптимізація сторінок пагінації;
- настройка мікророзмітки Shema.org і OpenGraph;
- закриття від індексації сміттєвих сторінок.
5. Внутрішня перелінковка
Внутрішня перелінковка полегшує користувачеві і пошуковій системі навігацію по сайту. Часто виникає проблема зі сторінками фільтрів, на них пошуковий робот не може потрапити.
Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
Оптимізатор робить перелінковку категорій меню за допомогою спеціальних скриптів.
Приклад внутрішньої перелінковки в статтях нашого Блогу
6. Оптимізація контенту
Seo-спеціаліст вручну вписує мета-теги і заголовки. А ще тексти відіграють важливу роль для оптимізації сайту. Він пише оптимізовані тексти із зібраними ключовими фразами.
Seo-копірайтинг
7. Робота над юзабіліті
Пошукові системи велику увагу стали приділяти поведінці користувачів на сайті.
Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
- знижують показник відмов;
- збільшують відсоток повернення користувачів;
- збільшують час перебування користувачів на сторінках.
Наприклад, зрозуміла навігація по сайту зменшить показник відмов. Правильне оформлення сторінки «Про нас» сприяє підвищенню довіри з боку користувачів і пошукових систем.
Велику роль в аналізі поведінки користувачів на сайті відіграють сервіси аналітики Google Analytics і Hotjar.
Карта поведінки Google Analytics
Теплова карта сайту Hotjar
8. Зовнішня оптимізація сайту
Тут важливо зрозуміти, що чим більше трастових, тематичних ресурсів посилаються на Ваш сайт, тим більше довіри до Вас з боку пошукових систем.
Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
- закуповують посилання на біржах;
- додають природні безкоштовні посилання (з форумів, каталогів та інших зовнішніх ресурсів);
- публікують корисний контент, на який користувачі посилаються самі.
Приклад статті для LinkBuilding
Приклад коментаря на форумі
9. Збільшення конверсії
Що роблять Seo-фахівці Webmaestro на цьому етапі?
- спрощують форми замовлення товарів/послуг;
- додають додаткові способи зв'язку;
- працюють з відгуками;
- налаштовують e-mail-розсилку;
- та багато іншого.
Приклад якісної картки товару
10.Оптимізація важливих сторінок
Наші фахівці оптимізують не тільки Головну сторінку, каталог і картку товарів, а й такі сторінки, як «Про компанію», «Доставка і оплата», «Гарантії», «Контакти» та ін.
Приклад якісного оформлення сторінки Як замовити
Через постійне оновлення пошукових алгоритмів Seo-фахівці регулярно вносять зміни в стратегію просування, допрацьовують семантику, структуру сайту, вносять зміни в тексти, організують внутрішню перелінковку, оновлюють мета-теги, додають зовнішні посилання.
Рекомендуємо ознайомитись з відео «Стратегія SEO-просування для різних ниш»:
Висновок
Масштабні зміни, типу зміна структури сайту, переїзд сайту на новий домен і т.д., варто робити перед початком розкрутки сайту. Сьогодні пошукові системи «люблять» тільки найкращі сайти в плані корисності й зручності для користувачів. Тому не дивуйтеся якщо наші Seo-фахівці нададуть Вам величезний список для оптимізації сайту з технічними, текстовими, дизайнерськими та юзабіліті рекомендаціями.
Всі описані етапи не підходять тільки для Лендінгів (односторінкових сайтів).
Залишилося багато тонкощів, яких ми не торкнулися в цій статті. Тому за якісною розкруткою сайту звертайтеся до наших фахівців!
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти
відповісти