10,5 секретів прибуткового інтернет-магазину від Webmaestro
- 1. Правильний вибір ніші і цільової аудиторії
- 2. Система управління контентом сайту (“движок”)
- 3. Привабливий дизайн сайту
- 4. Адаптивність сайту
- 5. Якісне наповнення сайту
- 6. Комплексне просування
- 7. Грамотна розробка стратегії розвитку проекту
- 8. Зручність сайту у використанні (юзабіліті)
- 9.Налагоджена робота колл-центру
- 10.Повідомлення
- Бонус! Повторні продажі
1. Правильний вибір ніші і цільової аудиторії
Раніше підприємець маючи вже налагоджений бізнес замовляв розробку інтернет-магазину. Зараз все по іншому - велика кількість конкурентів і заповненість бізнес-ніші внесли свої корективи. Перед відкриттям бізнесу і розробкою інтернет-магазину спочатку потрібно проаналізувати нішу, конкурентів, переваги товарів, цільову аудиторію, а вже потім вибирати напрямок своєї діяльності. Адже, якщо ніша переповнена, і Ваші товари не будуть затребувані, то чи буде такий бізнес прибутковим? Питання зовсім не риторичне - НЕ БУДЕ! Виняток тільки один - Ви пропонуєте дійсно дуже якісну і оригінальну продукцію.
2. Система управління контентом сайту (“движок”)
Краще замовляти самописні сайти, а не сайти на CMS (з готовими системами управлінням контентом). Адмінка в CMS може не мати потрібних Вам функцій або бути несумісною з новими технологіями. Ми створюємо самописні сайти, без використання будь-яких CMS.
Які переваги наших сайтів?
- зручна панель адміністратора
- орієнтація на SEO
- необмежені можливості доопрацювання і розвитку
- тільки необхідний функціонал
- висока швидкість роботи (немає зайвого навантаження на хостинг)
- оригінальний дизайн
- можливість реалізації будь-яких потреб і бажань
- високий рівень безпеки
3. Привабливий дизайн сайту
Лояльність з боку відвідувачів має велике значення. Від переконливості зовнішнього вигляду сайту залежить кількість продажів і конверсії, ефективність сайту. Але дизайн повинен бути професійним.
Який повинен бути дизайн магазину?
- використовуйте приємну колірну гаму
- використовуйте заклики до дії
- пошук по сайту повинен бути на видному місці
- сайт повинен бути адаптованим під всі розширення екранів
- наперед продумайте сценарії поведінки відвідувачів на сайті
- нові товари розміщуйте ближче до популярних товарів
Дизайн сайту Автоліга, розробленого Webmaestro
4. Адаптивність сайту
Користувачі все більше стали використовувати мобільні пристрої - смартфони, планшети, ноутбуки та ін. Адаптивний дизайн забезпечить коректне відображення сайту на різних пристроях. Якщо Ваш сайт не адаптивний - Ви втратите багато потенційних покупців.
Тому адаптивність сайту важлива складова успішного бізнесу.
Приклад адаптивного сайту Садотехніка, розробленого Webmaestro
5. Якісне наповнення сайту
Твердження "Контент - це король!" буде працювати завжди.
Який повинен бути контент інтернет-магазину?
- тексти для людей!
- в картках товарів докладно описувати переваги і характеристики товарів
- наявність відео-оглядів товарів
- максимум фотографій до товарів
- наявність відгуків і коментарів до товарів
- наявність рекомендованих або супутніх товарів
6. Комплексне просування
Не зосереджуйтесь тільки на одному каналі трафіку! Не зупиняйтеся тільки на Seo або Контекстній рекламі або Соціальних мережах! Тільки мультиканальна розкрутка може забезпечити максимальну ефективність інтернет-магазину.
Які канали просування можна використовувати для інтернет-магазину?
- SEO
- контекстна і медійна реклама (PPC)
- ремаркетинг
- прайс-агрегатори
- email-розсилки
- соціальні мережі (SMM)
7. Грамотна розробка стратегії розвитку проекту
Стратегію розвитку повинен складати тільки фахівець! Він повинен проаналізувати трафік, глибину перегляду сторінок, відмови, джерела трафіку. Потім скласти план щодо поліпшення ресурсу на наступних півроку. Правильно складений план розвитку підвищить ключові показники ефективності.
Що можна поліпшити в інтернет-магазині?
- автоматизувати всі процеси
- інтерфейс і юзабіліті (після аналізу в Google Analytics)
- роботу колл-центру
- контент
- розширити канали просування
- виправити технічні помилки в коді сайту
8. Зручність сайту у використанні (юзабіліті)
Коли користувач зайде на Ваш сайт, йому повинно бути зрозуміло як знайти потрібний товар, як здійснити покупку і оплату, які терміни і умови доставки. Відвідувачі не будуть витрачати багато часу на розбирання в структурі сайту і підуть до конкурентів.
Приклад правильно оформленої карточки товару на Stepiko, розробленого Webmaestro
9.Налагоджена робота колл-центру
Підготовленість і обізнаність менеджерів також відіграє велику роль у рішенні купити товар.
Що дасть колл-центр?
- проінформують про товар і допоможуть підібрати
- проінформують про акції, знижки, бонуси
- будуть спонукати зробити покупку
- Up-sell продажі (підвищення суми продажу) і Cross-sell продажі (продажі товарів з іншої категорії)
- зберуть інформацію про те, що можна поліпшити на сайті
- визначать потреби клієнтів
- як наслідок -> підвищать продажі
Фраза "Ми уточнимо і передзвонимо пізніше" - знижує ймовірність здійснення покупки в 2 рази!
10.Повідомлення
Пропонуйте відвідувачам залишати свій e-mail або номер телефону для повідомлення про зниження ціни, появі товару на складі, акції, знижки, розпродажі та ін. Таким чином Ви отримаєте теплого клієнта (він сам залишив свої контакти) і потім будете періодично нагадувати про себе.
Бонус! Повторні продажі
Максимальний прибуток Ви отримаєте при повторних продажах одному і тому ж клієнту.
Як забезпечити повторні продажі?
- зберігати всіх клієнтів в базі
- проводьте безкоштовні консультації
- пропонуйте систему знижок, бонусів, накопичувальних балів для постійних клієнтів
- проводьте e-mail розсилки
- ведіть активну роботу в соціальних мережах
- періодично нагадуйте своїм клієнтам про себе
- надавайте клієнтам цікаву і корисну інформацію
- підвищуйте лояльність
При створенні кожного інтернет-магазину ми вкладаємо ДУШУ, тому якщо Ви замовите цю послугу у нас - результати не змусять довго себе чекати!