Налаштування ремаркетингу/ретаргетингу в контекстній рекламі

Ремаркетинг(remarketing) — один із головних інструментів в контекстній рекламі для збільшення проценту конверсій (покупок).

Ремаркетинг (remarketing) в контекстній рекламі Google Adwords спрямований на роботу з користувачами, які вже відвідували сайт, але через якісь причини не здійснили покупку.

Головною перевагою даного інструмента є те, що Ви повертаєте споживачів, які вже знайомі з Вашим брендом чи товарами/послугами. Такі клієнти мають більше бажання здійснити покупку і Ви не втрачаєте зв'язок з ними навіть після того, як вони покинуть сайт в перший раз. Ремаркетинг Google грає роль допоміжного інструмента для повернення користувачів.

Для чого потрібен ремаркетинг?

  • Підтримка інтересу до товару чи послуги (утримання фокусу на товарі чи послузі).
  • Реклама замінників товарів чи послуг (реклама аналогічних товарів чи послуг).
  • Реклама комплементарних товарів чи послуг (реклама товарів чи послуг, які можуть бути доповненнями до основної покупки).
  • Організація розпродажів (наприклад, коли в магазині розпродаж — реклама показується всім користувачам, які були на сайті протягом 1 року).
  • Розкрутка нового товару чи послуги (при запуску продаж нових продуктів чи послуг клієнтам, які раніше щось купили на сайті).

 

Приклади:

 

 

 

 

Етапи налаштування ремаркетингу

  1. Визначення цілі та стратегії.
  2. Формування аудиторії для показу реклами.
  3. Налаштування контекстно-медійної мережі.
  4. Оплата рахунку та запуск реклами.

Крім налаштування ремаркетингу в Луцьку, в нас Ви можете замовити повний спектр послуг для успішного ведення бізнесу в інтернеті:

6      4.8
Замовити ефективний ремаркетинг
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.