Налаштування ремаркетингу/ретаргетингу в контекстній рекламі

Ремаркетинг(remarketing) — один із головних інструментів в контекстній рекламі для збільшення проценту конверсій (покупок).

Ремаркетинг (remarketing) в контекстній рекламі Google Adwords спрямований на роботу з користувачами, які вже відвідували сайт, але через якісь причини не здійснили покупку.

Головною перевагою даного інструмента є те, що Ви повертаєте споживачів, які вже знайомі з Вашим брендом чи товарами/послугами. Такі клієнти мають більше бажання здійснити покупку і Ви не втрачаєте зв'язок з ними навіть після того, як вони покинуть сайт в перший раз. Ремаркетинг Google грає роль допоміжного інструмента для повернення користувачів.

Для чого потрібен ремаркетинг?

  • Підтримка інтересу до товару чи послуги (утримання фокусу на товарі чи послузі).
  • Реклама замінників товарів чи послуг (реклама аналогічних товарів чи послуг).
  • Реклама комплементарних товарів чи послуг (реклама товарів чи послуг, які можуть бути доповненнями до основної покупки).
  • Організація розпродажів (наприклад, коли в магазині розпродаж — реклама показується всім користувачам, які були на сайті протягом 1 року).
  • Розкрутка нового товару чи послуги (при запуску продаж нових продуктів чи послуг клієнтам, які раніше щось купили на сайті).

 

Приклади:

 

 

 

 

Етапи налаштування ремаркетингу

  1. Визначення цілі та стратегії.
  2. Формування аудиторії для показу реклами.
  3. Налаштування контекстно-медійної мережі.
  4. Оплата рахунку та запуск реклами.

Крім налаштування ремаркетингу в Луцьку, в нас Ви можете замовити повний спектр послуг для успішного ведення бізнесу в інтернеті:

6      4.8
Розкрутка в Google Картах (Google Local Business)
Перейти до усіх послуг
Контекстна реклама
Замовити ефективний ремаркетинг
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.