Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Контент-маркетинг: а чи треба?

15 хв. 01-03-2018

Для початку давайте визначимо, що означає поняття контент-маркетинг.
Контент-маркетинг - поширення в мережі інформації, яка відповідає на запити і потреби відвідувачів та сприяє переконанню купити товар чи послугу.

На сьогоднішній час контент-маркетинг є новою реальністю Digital-маркетингу. Саме він гарантовано приведе відвідувачів на Ваш сайт і виділить серед конкурентів.

Що дасть контент-маркетинг?

1. Підвищить впізнаваність бренду

Контент потрібно розміщувати не тільки на сайті, але і в соціальних мережах, блогах, спільнотах, ЗМІ і т.д. Ви охопите широку аудиторію і підвищите впізнаваність бренду. Ефект від того, що потенційний клієнт зустріне Ваш бренд на Youtube, форумі, Facebook набагато сильніший, ніж від контекстної або медійної реклами. Але, контент повинен нести якусь користь для людини - розважати, навчати. Таким чином, у людини сформується сильна емоційна прив'язка до бренду.

2. Сформує і підвищить довіру

Коли компанія пише і поширює корисні статті - це формує авторитет експерта в певній сфері. Здійснюється соціально-етичний маркетинг - налагоджуються відповідальні довгострокові відносини з клієнтами.
Залучити трафік буває простіше, ніж налагодити взаємодію з клієнтами, щоб вони робили ще покупки і рекомендували Вас своїм знайомим.
Особливо корисно розміщуватися на авторитетних майданчиках, тобто співпрацювати з лідерами думок. Таким чином і Ви станете експертом, і до Вас будуть прислухатися.

3. Привабить відвідувачів, підніме трафік і продажі

Контент можна використовувати і для отримання доходу. Адже прочитавши статті або переглянувши відео на інших сайтах - користувачі перейдуть по посиланнях на Ваш сайт. Плюс в тому, що вони вже розуміють для чого переходять.
Таким чином, конверсій будуть більше, ніж з реклами або органіки.

4. Природні  посилання

Корисні статті на сторонніх ресурсах з посиланнями на Ваш сайт надають позитивний Seo-ефект. Якщо регулярно замовляти 5-7 розміщень на місяць, то через півроку значно виростуть позиції сайту в пошуковій видачі.
Чим більше Ваших статей на сторонніх ресурсах, тим легше користувачі знайдуть Вас по тематичних запитах.

5. Оптимізація інтернет-реклами

Контент набагато ефективніший контекстної реклами. Деякі тематики в контекстній рекламі мають дуже високу вартість кліка. А для контент-маркетингу тематика хоч і має значення, але не визначає ціну за клік. Тому, вкладати в контент-маркетинг вигідно.

Які можуть виникнути складності?

1. Потрібен професійний підхід

Головний мінус - необхідність залучення фахівців, які правильно розроблять контент-маркетингову стратегію, відберуть якісні майданчики, напишуть цікаві тексти, будуть проводити аналіз ефективності і вносити потрібні зміни в контент-план.
Якщо Ви звернетеся в digital-агентство Webmaestro, то отримаєте гарантований результат за оптимальну вартість.

2. Результати не миттєві

Контент-маркетинг не приносить миттєвого результату, але має тривалу дію. Хто шукає миттєвий прибуток - Вам більше підійде контекстна реклама. Але, якщо Ви плануєте зайняти лідируюче положення у своїй бізнес-ніші - регулярні вкладення в контент з лишком себе окуплять. До того ж ефект не пропаде відразу після закінчення вкладення грошей, на відміну від реклами.

3. Коштує не дешево

На перший погляд може здатися, що контент-маркетинг потребують значних матеріальних витрат. Насправді це не так. Навіть маленькі компанії можуть дозволити собі запуск контент-маркетингу.
Ми завжди активно йдемо назустріч клієнтам, тому розробимо для Вас бюджетний тариф.

4.Підходить не для всіх

Дійсно, існують сфери, де контент-маркетинг не принесе очікуваного результату:

  • термінові послуги;
  • оффлайн-магазини;
  • специфічні товари;
  • компанії, що працюють з держзамовленнями.

Також, існують завдання, для яких доцільно використовувати контекстну рекламу - виведення нового товару на ринок, розпродажі перед святами, акції та інше.

5. Неможливість правильно оцінити ефективність

Можна оцінити трафік, конверсії, поведінку користувачів на сайті, прибуток, але як в повній мірі оцінити зростання репутації, рівень експертності і лояльності? Для цього оцінюють непрямі показники - лайки, репости, цитування, відгуки та коментування, ін.
Є ще один нюанс - людина відразу після переходу за посиланням в статті не зробила покупку. Вона почитавши, перейшла на сайт, подивилась, запам'ятала. Через 2 тижні ввела в пошук запит і зробила покупку. В такому випадку неможливо оцінити користь від контент-маркетингової стратегії, потрібно налаштувати багатоканальні послідовності в Google Analytics.

Висновок

Якісний контент - природний спосіб просування, дуже ефективний, перспективний і довгостроковий. А регулярність і систематичність забезпечить високі показники прибутковості!
Зверніться в digital-агентство Webmaestro для розробки якісної контент-стратегії для ВАШОГО ресурсу.

Приклади застосування контент-маркетингу в наших проектах

 

Розділ Статті - інтернет-магазин Мотодім

Розділ статті Мотодім 

Розділ Новини - інтернет-магазин Мотополанд

Розділ Новини Мотополанд

Розділ Блог - інтернет-магазин ОмхіАква

 Блог Омхіаква

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone