Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Регіональне просування сайтів: особливості та можливості

30 хв. 21-02-2018

Позиції в пошуковій видачі сайту сильно розрізняються при пошуку користувачів з різних регіонів і використання браузера з різними налаштуваннями мови.

Як Google визначає географію Вашого сайту?

1. Доменна зона сайту

Перший фактор, який показує Google регіональну приналежність сайту. Наприклад, такі регіональні домени, як .lutsk.ua, kiev.ua, dp.ua, kh.ua та інші, чудово розповідають про місце реєстрації сайту. Але, існують і міжнародні домени - .org, .com, .biz, .info, які можна зареєструвати в будь-якій країні, тому сайти можуть мати будь-яку географію та мову. Існують також випадки, коли доменна зона не відповідає географії та мові сайту (.tv та ін.).

2. Мова сайту

Не менш важливий фактор, який впливає на позиції сайту в таргетинговій видачі. Але і тут не все так просто - є кілька мов, що відносяться до міжнародних (англійська, французька, російська та ін.). До того ж, мовна характеристика сайту зберігається в індексі пошукових систем і рідко оновлюється. Наприклад, Google може запропонувати перекласти з української на російську мову сайт (раніше російськомовний), який вже давно повністю змінив мову.

3. Розташування хостингу

Географія хостингу, на якому знаходиться сервер, також впливає на пошукову видачу. Підхід логічний, не думаємо що американська компанія стане розміщувати свій сервер в Росії або іншій країні. Хоча, 100%-ої довіри до такого фактору також немає. Буває таке, що в країні не достатньо власних хост-майданчиків або ціни на хостинг високі, тоді власники компаній вибирають закордонних хостинг-провайдерів.

4. Ключові фрази із зазначенням географії

Геозалежні запити (ГЗ) є запитами, правильна відповідь на які залежить від місця знаходження користувача. Пошукова видача по таких запитах буде різна для користувачів з різних регіонів.

Приклади геозалежних запитів: магазин техніки Луцьк, меблі Київ, купити телефон Харків та ін.

Перед початком розкрутки будь-якого сайту потрібно обов'язково визначити геозалежні запити, потім прив'язати домен до певного регіону.

5. Географічна приналежність сайту

Від присвоєння сайту певного регіону буде залежати те, чи займе Ваш сайт високі позиції в пошуковій видачі, на відміну від сайтів, які не налаштували цей параметр. В Google вибирати регіон необхідно лише для сайтів з нейтральними доменами (.com, .net, .info, .org тощо). Сайти з кодом країни в доменах (.ua, .pl, .ru і т.п.) автоматично зв'язуються з географічним регіоном.

Регіон легко налаштовується в панелі для вебмайстрів Google (Google Search Console). Для цього потрібно створити обліковий запис і підтвердити права на управління сайтом.

Потім зайти в розділ „Пошуковий трафік” і вибрати пункт „Таргетинг по країнах і мовах”. Таргетинг встановлюється на користувачів потрібної країни. На жаль, місто можна вибрати тільки в Яндексі.

Налаштування геоприналежності в Google Search Console

геопривязка в google search console

У Google Search Console можна також додавати піддомени (pl.site.com, ru.site.com) і піддиректорії (site.com/pl/, site.com/ru/).

6. Google Карти (Google Local Business)

Пошукова видача по геозалежних запитах також формується на основі даних з Google Local Business Center. Тільки при регіональних запитах у видачі відобразяться карти з Google Місць.

На скріншоті нижче Ви побачите видачу по запиту «веб студия луцк». На карті показано адреси веб-студій Луцька, а внизу інформація про них.

Видача в Google Картах по запиту «веб студия луцк»

Запит в Гугл 

Присутність на Google Картах корисна для всіх компаній, які мають фізичну адресу - представництва в містах, магазини, офіси, відділи тощо. Користувачеві візуально показується інформація про розташування найближчих відділень.

Детальніше читайте в розділі «Розкрутка в Google Картах».

7. Контекстна реклама Google Adwords

При створенні кампанії в Adwords потрібно прив'язати її до карти, додавши в Google Local Business. Тоді Google в спецрозміщенні виведе плюсик для перегляду карти проїзду.

Таргетингова реклама в Google Adwords

Таргетинг в Google Adwords

8.Реклама в соціальних мережах

Соціальні мережі вже давно відомі як ефективні майданчики для розміщення таргетингової реклами. Поняття "таргетингова" означає, що ми можемо налаштувати її показ певним користувачам - з конкретної країни, міста, району, вулиці і навіть статі.

Тому, для розкрутки регіонального сайту таргетингова реклама в соц мережах підходить чудово.

Таргетингова реклама в Facebook

Таргетинг в Фейсбук

9. Посилання

Зрозуміло, що якщо велика кількість посилань на сайт мають виражену географічну приналежність (згідно вище перерахованих факторів), то і сайт може бути віднесений до тих, хто на нього посилається.

Висновок

Останнім часом в Україні стрімко зростає кількість регіональних компаній, які використовують інтернет-рекламу для підвищення продажів. Тому, тільки грамотне просування сайту в регіоні являється запорукою зростання і розвитку бізнесу!

Ми розробили унікальну стратегію розкрутки регіонального сайту:

  1. Правильний підбір хостингу і домену
  2. Налаштування географічної приналежності сайту
  3. Розкрутка в Google Картах (Google Local Business)
  4. Написання текстів з геозалежними ключовими запитами
  5. Налаштування контекстної і медійної реклами в Google Adwords
  6. Налаштування таргетингової реклами в соц мережах (Facebook, Youtube)

Розробка стратегії розкрутки регіонального сайту і є завершенням цієї статті. Майже всі сайти, які у нас замовляють, є регіональними. І за 10 років роботи ми вивели власну тактику успішного просування. Сподіваємося, що дана тактика стане в нагоді власникам бізнесу, тепер Ви точно будете знати, які саме послуги Вам потрібні для росту продажів і досягнення поставлених цілей. А замовити всі вище перераховані послуги Ви можете у нас!

P.S. Внутрішня і зовнішня оптимізація сайту має не менш важливе значення!

Коментарі
Костя
29-11-2018
А если мой офис фактически находится в Харькове, но я хочу получать заказы с интернет-магазина со всей Украины?
відповісти
WebMaestro
04-12-2018
Здесь вообще все просто: выбирайте не региональный домен (.com.ua, .ua и т.д.), используйте ключевые фразы без указания географии, контекстную рекламу настраивайте на всю Украину и т.д.
відповісти
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?