Секрети зростання продажів перед Новорічними святами
5 хв.
19-12-2018
Зміст статті
Напередодні Нового року користувачі активно купують подарунки. Зазвичай часу ходити по магазинах не залишається, тому на допомогу приходять інтернет-магазини.
У цій статті ми розповімо, як залучити максимум користувачів на свій інтернет-магазин і як виділиться серед величезної кількості конкурентів.
Як залучити максимум покупців на сайт напередодні Нового року?
- Створіть святкову атмосферу
Ідеальним інструментом для підвищення продажів в переддень Нового року є прямий маркетинг. Важливо організувати святкову атмосферу - підключіть дизайнера, щоб він прикрасив сайт у святковому стилі. - Організуйте новорічну email-розсилку
Організуйте святкову розсилку клієнтам, які вже здійснювали покупку: розішліть вітальні листівки, запропонуйте новорічні акції та розпродажі і т.д. Клієнти люблять, коли про них піклуються і цінують. Навіть якщо вони нічого у Вас не замовлять, це все-таки підвищить лояльність до Вашої компанії. - Спростіть вибір подарунків
Додайте спеціальні рубрики або фільтри для можливості вибору подарунка в залежності від призначення (для дружини / чоловіка, для дітей, для друзів, для співробітників, для батьків і т.д.). Запропонуйте безкоштовне упакування або додатковий сюрприз при покупці. - Розробіть подарункові сертифікати
Зараз дуже модно дарувати сертифікати на певну суму грошей, за допомогою яких людина сама зможе вибрати собі що потрібно. Їх оформляють в корпоративному стилі. - Підвищіть активність в соц мережах
Робіть пости з корисною інформацією з акцентом на святковий настрій. Наприклад, ідеї новорічних страв, що одягнути на новий рік, куди сходити і т.д.
Організуйте конкурси, розіграші подарунків, знижок і т.д. Будь-якими способами підвищуйте кількість репостів для охоплення ширшої аудиторії.
Як зберегти продажі після Нового року?
- створіть пропозицію, яка буде діяти тільки до кінця січня (подарункова карта, бонуси);
- після свят люди економлять, тому це чудовий час, щоб розпродати залишки на складах по найнижчим цінам.
Висновок
У підсумку назвемо ті напрямки, які потрібно розвивати, щоб збільшувати продажі в сезон свят:
- застосовуйте різні методи стимулювання одночасно;
- підвищуйте активність в соц мережах;
- використовуйте сезон свят для післясвяткових продажів.
Тепер знаючи всі секрети зростання святкових продажів, Ви можете почати їх активно використовувати. Хороших Вам продажів!
Рекомендовані статті
Коментарі