Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Специфіка розкрутки багатомовних сайтів

5 хв. 21-12-2018

Якщо Ви працюєте на ринки декількох країн, то, швидше за все, маєте кілька мовних версій на сайті. Наприклад, для ринку України краще зробити сайт українською та російською мовою.
У цій статті ми розповімо про особливості розкрутки багатомовних сайтів.
Головне призначення практично будь-якого сайту - конвертація відвідувачів в покупців, а не просто презентація товарів чи послуг.
Для залучення максимального трафіку на сайт інтернет-маркетологи використовують:

Багатомовний сайт трохи ускладнює завдання маркетологів.

Види багатомовних сайтів

Наявність мовних версій можна забезпечити декількома способами, які визначають використання певних стратегій розкрутки:

  1. Категорії (site.com/ua, site.com/ru, site.com/en)
    Рекомендуємо цей варіант, оскільки його легше реалізувати і просувати.
  2. Піддомени (ua.site.com, ru.site.com, en.site.com)
    В такому випадку доведеться просувати кожен домен окремо, що призведе до додаткових грошових витрат. Добре те, що кожен окремий домен Ви зможете налаштувати локально. Це позитивно вплине на ранжування і залучення цільової аудиторії.
  3. Окремий домен (site.ua, site.ru, site.by)
    Кожен домен прийдеться розкручувати окремо.

Як просувати багатомовний сайт?

  1. Піддомени і розділи потрібно називати відповідно до кодів країн (наприклад, Україна - ua, Росія - ru, Білорусь - by, Франція - fr і т.д.).
  2. Весь контент і всі елементи потрібно перевести на потрібні мови. Потрібен професійний переклад: пунктів меню, текстів, модулів, банерів, кнопок, форм замовлення послуг.
  3. Перевірте всі посилання (анкорні, з зображень, з кнопок), щоб вони вели на відповідні версії сайту.
  4. Всі мета-теги (Title, Description, Alt) повинні бути на певних мовах, інакше це вплине на позиції в пошукових системах.
  5. Карта сайту Sitemap.xml повинна містити всі мовні версії сайту.
  6. Використовуйте атрибути rel = "alternate" і "hreflang", за допомогою яких Ви поліпшите розкрутку мультимовного сайту - підкажете Google, яку мову вибрати при відображенні сторінки для конкретного користувача. Інакше пошуковий робот буде сприймати однакові урли як дублі сторінок.

Обов'язково ознайомтеся з  рекомендаціями Google  щодо реалізації декількох мов на сайті.

Як підключати контекстну рекламу для мультимовного сайту?

  • текст оголошень повинен бути на мові цільової аудиторії;
  • посилання повинні вести на певну мовну версію сайту;
  • ремаркетинг повинен бути налаштований відповідно до тієї мовної версії сайту, яку відвідав користувач.

Висновки

Як бачите, розкрутка сайту на різних мовах - завдання не з простих. Щоб забезпечити хороший трафік потрібно одночасно враховувати вимоги пошукових систем і користувачів. Тому рекомендуємо звернеться в нашу веб-студію Webmaestro.
Якщо у Вас залишилися питання - залишайте свої коментарі.

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.