Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

5 героїв інтернет-маркетингу

2 хв. 07-12-2018

Герої і чарівники є не тільки в фільмах і казках. В інтернет-маркетингу теж є такі персонажі. У цій статті ми розповімо про 5 спеціалістів інтернет-маркетингу, які працюють над зростанням трафіку і конверсій.

SEO-шаман

SEO-шаман 

Що робить?

Seoшнік займається пошуковою розкруткою сайтів:

  • збором і кластеризацією семантичного ядра;
  • внутрішньою оптимізацією сайту;
  • написанням мета-мегів (Title, Description);
  • налаштуванням системи веб-аналітики (зазвичай Google Analytics);
  • розробкою та оптимізацією структури сайту;
  • нарощуванням зовнішніх посилань (LinkBuilding);
  • розробкою стратегії розвитку сайту;
  • і т.д.

Детальніше читайте в статті «Seo specialist: знання, вміння, обов'язки».

Чим корисний?

Чудово знає, що таке «стратегія» і «розвиток бізнесу». Діє обережно за заздалегідь складеним планом. На сьогоднішній час жоден успішний сайт не просунувся без його допомоги.

SMMщик: людина оркестр

SMMщик

Що робить?

  • просуває групи в соц мережах (Facebook, Insta, Twitter та ін.);
  • налаштовує таргетовану рекламу в соц мережах і аналізує статистику;
  • пише і публікує інформаційні та рекламні пости;
  • працює над залученням аудиторії в соц мережах (конкурси, акції та т. Д.).

Чим корисний?

Вся суть роботи SMM-фахівця ґрунтується на формуванні іміджу компанії і генерації лідів, цьому сприятиме велика кількість лайків і шерів.

Копірайтер: і швець, і жнець, і на дуді гравець ...

Копірайтер 

Що робить?

  • збирає матеріали - опитування, інтерв'ю, фотографії;
  • складає контент-план;
  • пише SEO-статті та рекламні тексти на абсолютно різні теми;
  • веде блоги;
  • складає опис для карток товарів, категорій і підкатегорій товарів;
  • розробляє стратегії контент-маркетингу;
  • малює зображення для статей (діаграми, схеми і т. д.).

Чим корисний?

Текст дуже важливий елемент будь-якого сайту. За допомогою нього можна істотно підняти конверсію. Тому тексти потрібно писати не для пошукових роботів, а для людей. Саме цим і займається копірайтер. Професійний копірайтер здатний написати хороший текст практично на будь-яку тему і зацікавити потенційних покупців.

Контекстолог: людина чесних правил

Контекстолог 

Що робить?

  • створює рекламні кампанії і оголошення з метою підвищення конверсії;
  • відстежує трафік і замовлення на сайті з реклами;
  • створює медіа-контент;
  • оптимізовує оголошення (знижує ціну за клік і перехід);
  • стежить за коректністю роботи тегів відстеження;
  • тестує тексти і банери для збільшення конверсії.

Чим корисний?

Мало просто створити рекламні оголошення і запустити їх. Потрібно регулярно тестувати які працюють краще, які гірше, а також проводити роботу над зниженням вартості за кліки та переходи. Цим і займається фахівець з контекстної реклами.

Email-гуру

Email-гуру 

Що робить?

  • розробляє стратегії email-маркетингу;
  • створює і поширює електронні розсилки;
  • пише тексти листів;
  • підбирає візуальний контент (зображення, кнопки, посилання), створює шаблони;
  • верстає тематичні листи;
  • здійснює регулярні комунікації з підписниками;
  • проводить аналіз і оптимізацію розсилок;
  • тестує нові email-сервіси;
  • здійснює імпорт БД підписників;
  • працює з API;
  • забезпечує кросбраузерність і адаптивність листів.

Чим корисний?

Головна мета email-маркетолога - збільшення клієнтів, формування лояльності та інформування про нові товари/акції/розпродажі. За допомогою email-розсилок можна побудувати довірчі відносини з підписниками та мати постійний зворотний зв'язок, що буде сприяти повторним продажам.

Цей список ще можна поповнювати і поповнювати. Напишіть в коментах, які персонажі знаєте Ви персонажі.

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.