Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Цінові хитрощі для підвищення продажів

2 хв. 15-12-2018

Перше, що зробить інтернет-маркетолог для підвищення продажів в інтернет-магазині - це проаналізує показники веб-аналітики та виявить слабкі місця сайту. Потім будуть проводитися роботи по оптимізації проекту: підвищення рівня юзабіліті, спрощення форм замовлення товарів, додадуться кнопки заклику до дії і т. п. Буває таке, що це не допомагає. Що ж робити в такому випадку? Понад усе користувачів хвилює не зручність використання сайту, а вартість товарів/послуг. У цій статті ми розповімо які цінові хитрощі слід застосувати для підвищення продажів.

Способи формування привабливих цін

  1. Мінімум символів

    Вартість продукту потрібно подавати без зайвих символів.

    Наприклад, 3299 грн, а не 3,299.00 грн або 3,299 грн.

    Хоча це і однакова ціна, але перший варіант здається покупцям набагато привабливішим.

    Перегляньте свої ціни і подумайте як представити їх в спрощеному вигляді.

  2. «Приманки»

    Пропонуйте ціну (приманку), щоб зробити свою торговельну пропозицію більш привабливою.

    Додайте в прайси пропозиції, на фоні яких потрібний Вам товар/послуга будуть виглядати більш привабливо - дешевшою і якіснішою.

  3. Відносність цін

    Наш мозок працює так, що всі навколишні предмети ми оцінюємо відносно один одного. Наприклад, якщо Ви зайдете в піцерію, де піца коштує 100 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дешевим. А якщо піца буде коштувати 10-20 грн, то сік за 10 грн здасться Вам дуже дорогим.

    Усі ціни в інтернет-магазині на певну групу товарів підвищуйте одночасно і рівномірно.

  4. Приваблива цифра «9»

    Дослідження показали, що людей притягує цифра «9» в ціні. Наприклад, товар коштує 60 грн і на нього є дві знижки: 49 грн і 45 грн. Для покупців більш привабливою буде ціна в 49 грн. Завдяки маркетологам, цифра «9» стала символізувати максимальну вигоду.

    Проведіть аналіз продажів тих товарів, які закінчуються на «9». А тепер порівняйте з тими товарами, які мають ціни з іншими закінченнями. Додайте цифру «9» в ціни тих, що продаються гірше.

  5. Можливість заощадити

    Людям важко розлучатися з грошима. Щоб зменшити «біль від оплати» - організуйте знижки, акції, оплату частинами і т.п. Робіть все, щоб візуально зменшить витрати.

    Відмінно спрацьовують акції типу «1 + 1 = 3». Пропонуйте системи накопичення балів та інші програми лояльності.

  6.  Тут і зараз

    Люди часто хочуть володіти чимось негайно і готові переплачувати за терміновість. Скористайтеся цим!

    Забезпечте мінімальні терміни доставки і вказуйте їх на сайті.

  7. Висока ціна = висока якість

    Люди намагаються не економити на предметах розкоші, ліках, техніці та ін. Вони свято вірять, що дорого значить добре.

    Якщо Ви довго не можете розпродати товар - проведіть експеримент: підніміть ціни і подивіться на реакцію користувачів. Якщо результату не буде - Ви завжди зможете знизити ціни.

  8. Сила маркетингу

    Створіть в інтернет-магазині таку обстановку, щоб відвідувачі самі захотіли купувати дорожче: розробіть оригінальний дизайн, банери, проведіть рекламну кампанію, створіть певний імідж, напишіть якісний контент, додайте відгуки, нагороди і т. д.

  9. Сила безкоштовних пропозицій

    Отримати щось безкоштовно - дуже заманливо. Люди втрачають голову, якщо отримують можливість володіти чимось безкоштовно.

    Запропонуйте безкоштовну доставку, бонус, пробний період.

Висновок

Думаю, в описаних вище хитрощах для підвищення продажів Ви знайшли для свого сайту саме ті, які принесуть максимальний прибуток. Діліться в коментарях своїми досягненнями.

Високих Вам продажів!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone