Контент-маркетинг під час війни: навіщо потрібний, якщо бізнес на паузі
Криза в Україні з лютого 2022 року вплинула на багато сфер, у тому числі й на онлайн-бізнес. Зазнала змін стратегія просування сайтів. В умовах сучасності багато основний акцент стали робити на контент-маркетинг, навіть якщо раніше не вважали це пріоритетним напрямом. У цій статті ми розповімо, чим це викликано, і навіщо взагалі зараз потрібно займатися розкруткою сайту.
Навіщо потрібний контент-маркетинг?
Контент-маркетинг — це створення та розповсюдження контенту, який є актуальним для відвідувачів сайту. Він покликаний залучати цільову аудиторію (потенційних клієнтів) та підштовхувати до здійснення конверсії (купівлі товарів, замовлення послуг тощо). Це потужний маркетинговий інструмент, який працює навіть ефективніше за пряму рекламу. Але така стратегія діє лише у випадку, якщо все правильно організувати.
Детальніше про призначення контент-маркетингу читайте у нашій статті «Контент-маркетинг: а чи треба?».
Основні цілі контент-маркетингу
За допомогою контент-маркетингу можна досягти таких цілей:
- Підвищити впізнаваність, авторитетність підприємства.
- Залучити широку цільову аудиторію (ЦА).
- Перетворити відвідувачів сайту на покупців.
- Підвищити лояльність та продажі.
- Утримати клієнтів та підштовхнути до повторних покупок.
- Підвищити середню вартість замовлення (Up-Sell).
- Збільшити кількість товарів у кошику (cross-sell).
- Поліпшити ефективність інших інструментів інтернет-маркетингу.
Як бачите, контент-маркетинг дійсно корисний, але не всі розуміють, навіщо на нього витрачатися в період, коли бізнес стоїть на паузі або працює не на повну силу.
Навіщо займатися контент-маркетингом, коли бізнес на паузі?
Війна — це кризовий період для будь-якої сфери бізнесу. Одні власники не справляються з цим і закривають свої компанії, інші навпаки відкриваються та розвиваються. А все тому, що останні вміють будувати довгострокові стратегії розвитку та розуміють, що війна не вічна, і вже сьогодні треба працювати над задоволенням потреб своїх потенційних клієнтів. Робота над контентом є частиною довгострокової стратегії. Через це він й не користується популярністю, адже у мирний час існували швидші методи розкрутки.
У сьогоднішніх реаліях бізнес орієнтується більше на «виживання», ніж на розвиток. І тут важливо не просто вижити, а й забезпечити розвиток у майбутньому після війни. Ще однією перевагою для бізнесу є зменшення конкуренції, адже багато компаній частково чи повністю зупинили свою діяльність. І після війни їм доведеться починати розкручуватись із самого початку, з низьких позицій рейтингу, які займуть сайти без регулярного просування. Ті ж компанії, які вчасно впровадили контент-маркетинг, не просто займуть високі позиції у пошуковій видачі, а й отримають суттєвий дохід. У цьому полягає сенс довгострокової перспективи. При цьому потрібно вміти правильно використовувати цей інструмент.
Особливості створення стратегії контент-маркетингу
Щоб одержати хороші результати, потрібно знайти правильний підхід. Зараз популярний контент не лише про війну, кризу, волонтерство тощо. Подумайте про те, з якими потребами зіткнуться клієнти за деякий час (місяць, рік)? Що потрібно зробити, щоб швидше повернуться до колишнього русла і швидше відновити дохід? Розібратися з цим допоможе експертний контент (статті, інфографіка, відеоролики та ін.).
Для успішного розвитку бізнесу в післявоєнний період знадобиться основа у вигляді лояльної аудиторії, впізнаваності бренду, ТОПових позицій у пошуковій видачі. Досягти цього допоможе грамотний контент-маркетинг.
У Webmaestro для кожного клієнта ми розробляємо індивідуальну стратегію з урахуванням конкуренції, особливостей та стану бізнесу. Залучимо максимум лояльних користувачів, які згодом перетворяться на постійних клієнтів! Звертайтесь, будемо раді допомогти!