Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

SEO-контент — ефективний метод розкрутки сайту

5 хв. 27-04-2018

Погодьтесь, кінцевою метою маркетингу є залучення уваги до Вашого бренду.SEO допомагає Вашому сайту вигідно виділятися серед сотень конкурентів.

Вдалий seо-контент не лише зробить Ваш сайт видимим в пошукових системах, а й змусить переходити знову і знову саме на ваш сайт, і затримувати увагу потенційних клієнтів.

Поєднання SEO та контент-маркетингу — це розумний тандем, що забезпечить популярність і успіх Вашого бізнесу в мережі.
Цифровий світ змінюється та розвивається щосекунди. Мільйони публікацій генеруються кожну хвилину, кожного дня — блоги, газети, форуми, інфографіка, відео, фото, анімації, оновлення в соцмережах та багато іншого.
Всі ці старання мають одну мету — вплинути на людей, що знаходяться в пошуку певних товарів чи послуг.
Щоб задовольнити споживацький попит компанії повинні бути помітними, переконливими, спонукати споживачів. Контент є ключем для побудови майбутніх взаємовідносин. Він має зачепити читачів, заставити замислитись, викликати емоції. Саме асоціації і відчуття запам’ятовуються, а не сам текст. Створення контенту та історії, що імпонують аудиторії, визначає подальші відносини.
Оскільки користувачі шукають потрібну інформацію та товари в Інтернет за допомогою введення пошукових запитів, сайти повинні мати оптимізований під них контент, який буде зацікавлювати потенційних клієнтів, де б ті не були. І для цього sео-маркетологи повинні націлюватись на пошукові запити.

Результати досліджень реакції відвідувачів сайту на контент

Перегляд користувачами контенту на сайті

Типи пошукових запитів

Пошукові запити, які вводять користувачі, можуть багато розповісти про їхні наміри. Розглянемо основні три типи пошукових запитів:

  1. Навігаційні
    Користувач знає назву бренду або веб-сайт і використовує пошукову систему, щоб знайти його.
  2. Інформаційні
    Користувач шукає цікаву інформацію про конкретний товар, послугу, бренд чи подію.
  3. Транзакційні
    Введення комерційного запиту, що означає готовність здійснити покупку товару чи послуги (наприклад “купити айфон 10”).

Поєднання Seo та контент-маркетингу для розкрутки сайту дозволяє вплинути на споживачів на будь-якому етапі покупки — від зацікавлення продуктом до прийняття рішення про покупку.
Світові дослідження свідчать - понад 95% веб-маркетологів переконані, що сьогодні sео та контент-маркетинг злились в одне ціле.
Розробка стратегії оптимізації контенту потребує реального досвіду та розуміння процесів на ринку, є затратною в часі та вимагає покрокового планування.

Принципи успішної розкрутки сайту контентом

WebMaestro ділиться сьогодні з вами декількома принципами, що створять міцний фундамент вашої розкрутки контентом.

  1. Визначення цільової аудиторії
    Бренд повинен обертатись навколо клієнта. Теми повинні резонувати з аудиторією, цікавити її, бути близькими та актуальними. Це збільшить лояльність аудиторії, сприятиме досягненню бізнес цілей.
    Проте, більш як 70% брендів не можуть точно сказати хто їх клієнт, на кого вони націлені.
    Вивчайте поведінку аудиторії, вподобання, як вони вас знаходять, чим цікавляться, як взаємодіють з Вашим продуктом. Піднімайте гарячі для них теми в зрозумілій формі. Давайте відповіді на питання саме про те, що їх цікавить.
  2. Постановка правильних цілей
    Кожний бренд має свою місію, тому і контент, який Ви розміщуєте, повинен мати свою ціль. Це може бути освіта, переконання, інформування або натхнення.
    Ми рекомендуємо використовувати 3 правила публікації контенту:
    • мета публікації - стати корисним ресурсом;
    • експериментуйте з типами вмісту;
    • визначіть цілі - рейтинг, підвищення обізнаності, конверсії чи дохід.
  3. Актуальність інформації
    Вибирайте теми орієнтовані на Вашого клієнта. Навіть оптимізований контент, що не буде нести корисної інформації для Вашої аудиторії, може негативно вплинути на результат від проведеної роботи.
  4. Поєднання якості та кількості
    Більшість маркетологів вважають, що користувачі перевантажені кількістю інформації, яка міститься в Інтернеті. До прикладу середньостатистичний дорослий користувач Інтернету проводить більше ніж 6 годин онлайн, переглядаючи сайти засобів масової інформації та соціальні мережі.
    Щохвилини в світі завантажується 500 годин відео на YouTube, відправляється понад 100000 електронних листів, публікується майже 3,5 мільйонів нових постів в соціальній мережі Facebook.
    Це заставляє нас зробити один висновок — більше уваги приділяти якості, а не кількості.
    Більше вмісту - не означає більше змісту. Погано сформована основна думка — відлякує клієнта, створює ефект недосказанності, викликає недовіру і відчуття прихованої інформації.
  5. Аналізуйте результати
    Відслідковуйте статистику, щоб отримувати результати від проведеної роботи. Порівнюйте дані, щоб зрозуміти як покращити результати та визначити рентабельність інвестицій. Визначте, який контент викликає реакцію у Вашої аудиторії. Перетворіть рідкі поодинокі публікації на регулярні події.

І не забувайте про мобільну оптимізацію - сайти не оптимізовані для мобільних пристроїв отримують на 60% менше трафіку.

Висновок

Оптимізація контенту неодмінно веде до збільшення бізнес-результатів. Постійний аналіз та вдосконалення, моніторинг ринку та аудиторії допоможе підібрати правильну стратегію. Наполеглива праця, орієнтація на якість — дасть результат.
У нас Ви можете замовити послугу кваліфікованої розробки контент-стратегії.

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone