Проведений широкий комплекс робіт по розкрутці інтернет магазину:
- моніторинг конкурентів
- розробка стратегії розвитку
- збір та кластеризація семантики
- складання прибуткової структури сайту
- внутрішня оптимізація
- зовнішня оптимізація
- Юзабіліті
- переведення сайту на безпечний протокол https
- веб-аналітика
- вивантаження товарів з магазину на прайс-агрегатори
- Seo-аудит
- розширення семантики
Інтернет магазин Твінс за час співробітництва був виведений з нуля на впевнені позиції по продажі дитячих товарів в Україні. Понад 2800 запитів потрапили в ТОПи пошукової видачі Google.
Позиції в Google по запиту "купити каляску Verdi Pepe Eco"
Графік росту пошукового трафіку
Трафік з органіки переважає
Розберемо детальніше деякі етапи робіт по просуванню інтернет магазину Твінс.
Ще перед розробкою сайту був здійснений детальний моніторинг конкурентів, який дозволив розробити подальшу стратегію розвитку проекту, визначити складність робіт та терміни виконання.
Підготовка інтернет магазину до Seo-просування
- Збирання семантичного ядра
- Кластеризація семантики (розподілення по групах)
- Розробка структури сайту
- Написання контент-стратегії
- Копірайтинг оптимізованих текстів
- Встановлення та налаштування систем веб-аналітики
- Реєстрація та налаштування панелей для веб-майстрів (Google i Yandex)
Seo-аналіз
Здійснений аналіз сайту по параметрах, що мають прямий вплив на розкрутку сайту. Досліджені наступні показники:
- посилання
- контент
- структура
- ключові слова
- мета-теги
- код
Всі слабкі сторони, які були виявлені при аналізі, негайно виправлені.
Внутрішня оптимізація інтернет магазину
Була розроблена стратегія для внутрішньої оптимізації сайту:
- Оптимізували мета-теги
- Оптимізували заголовки та зображення
- Унікалізували тексти
- Дописали Seo-тексти
- Налаштували канонічні URL
- Здійснили внутрішню перелінковку сторінок
- Оптимізація сторінок пагінації
- Провели оптимізацію швидкості завантаження сайту
- Налаштували правильний код відповіді сервера
- Сформували динамічну xml-карту сайту
- Оптимізували сторінку помилки 404
- Сформували файл robots.txt
- Видалили “биті” посилання
- Сформували “Хлібні крихти”
- Підключили безпечний протокол HTTPS
- Покращили юзабіліті
Після проведених робіт категорії товарів та карточки товарів почали краще індексуватися пошуковими системами, а ключові запити потрапляти в ТОПи пошукої видачі.
Зовнішня оптимізація інтернет магазину
Що стосується зовнішньої оптимізації, то сили були направлені на отримання посилань з трастових тематичних ресурсів:
- тематичних каталогів
- онлайн-дошок оголошень
- сайтів партнерів
- форумів та блогів
Зростання кількості зовнішніх посилань підвищили довіру пошукових систем до сайту та покращили його видимість у пошуковій видачі.
Результат
Всі вище перераховані дії принесли свої результати:
Ріст кількості користувачів
Збільшення конверсій на сайті