Розкрутка інтернет магазину форменого одягу, взуття UKRFORMA

Логотип Укрформа

Виконаний повний комплекс робіт по просуванню інтернет магазину:

Приклад структури сайту (планування та на сайті)

Схема структури сайту Укрформа

Структура сайту Укрформа

Інтернет магазин Укрформа був виведений з нуля на позиції провідної платформи по продажу форменого одягу в Україні. В результаті понад 3000 запитів виведено в ТОП Google.

Розберемо детальніше, який комплекс робіт по просуванню був нами виконаний.
Ще до початку розробки сайту нами був проведений аналіз ніші та конкурентів. Грамотна оцінка конкурентного середовища дозволила створити конкуренту перевагу продуктів та знизити ризики.
Після завершення робіт по розробці сайту Укрформа, перед нами постали задачі збільшення користувачів з органічного пошуку та покращення видимості сайту в пошукових системах.

Підготовка сайту до Seo

  1. Складене семантичне ядро
  2. На основі семантики розроблена seo-структура сайту
  3. Розподілені ключові запити по сторінках
  4. Розроблена контент-стратегія
  5. Написані seo-тексти
  6. Встановлені системи аналітики (Google Analytics i Яндекс Метрика)
  7. Налаштовані Google Search Consolе i Yandex Webmaster

Унікальність контенту

До команди, яка займалась розробкою сайту Укрформа був прикріплений Seo-спеціаліст для контролю якості виконання вимог.

Seo-аудит

Seo-аудит виявив всі сильні та слабкі сторони сайту. Аналіз відбувався по таких параметрах:

  1. Коректність URL (ЧПУ)
  2. Швидкість завантаження сторінок сайту
  3. Коректність сторінок 404, 301, 302
  4. Наявність навігації “Хлібні крихти”
  5. Коректність мета-тегів
  6. Технічні показники
  7. Зовнішні посилання на сайт
  8. Мобільна адаптованість
  9. Коректність внутрішніх посилань
  10. Валідність HTML та CSS коду
  11. Семантична розмітка сторінок

Проведений аналіз виявив певні недоліки, які були оперативно виправлені, що дало можливість ефективніше проводити розкрутку сайту.

Внутрішня оптимізація

  1. Оптимізували мета-теги
  2. Налаштували канонічні посилання
  3. Оптимізували зображення
  4. Оптимізували заголовки
  5. Організували внутрішню перелінковку
  6. Перевірили тексти на унікальність та грамотність
  7. Налаштували пагінацію сторінок
  8. Копірайтинг seo-текстів
  9. Додали мікророзмітку
  10. Перевірили наявність вихідних посилань на зовнішні сайти
  11. Перевели сайт на безпечний https протокол
  12. Сформували robots.txt та динамічну sitemap.xml
  13. Збільшили швидкість завантаження сайту
  14. Адаптували під мобільні пристрої
  15. Редизайн та покращення юзабіліті
  16. Планування та запровадження нової структури сайту

Мета-теги сайту Укрформа

Зовнішня оптимізація

Для нарощування ссилочної масси була вибрана крауд-маркетингова стратегія (“природні” посилання). Отримані посилання з:

  • тематичних каталогів сайтів та компаній;
  • онлайн довідників;
  • дошок оголошень;
  • соціальних мереж;
  • форумів, блогів.

Ріст зворотніх посилань

Результат

По проекту були отримані такі результати:

Збільшення кількості сеансів

Позиції в пошуковій видачі

Позиції Укрформа

Використані технології:
imageimageimageimage
Розкрутка інтернет магазину Gazmeter
Наступний КЕЙС
Усі КЕЙСИ
Попередній КЕЙС
Розкрутка інтернет магазину Twins
Псс Показати як ми розробили цей проект?
Замовити ефективну розкрутку сайту
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.