
Комплекс дій по просуванню SvitKamenu:
- моніторинг конкурентів в пошуковій видачі
- складання плану розвитку
- складання семантичного ядра
- класифікація ключових запитів
- розробка seo-структури сайту
- контент-маркетингова стратегія
- пошукове просування сайту
- внутрішня оптимізація
- зовнішня оптимізація (посилання із зовнішніх ресурсів)
- юзабіліті
- контекстна реклама
- медійна реклама
- ремаркетинг
- Seo-аудит
- перехід сайту на https
- і т.п.
Корпоративний сайт Світ Каменю займає перші позиції в видачі Google по запитах “граніт, мармур, онікс купити”, “купити мармур в Луцьку”, “купити мармур”, “купити граніт” та ін. Понад 1300 запитів було виведено в ТОП-10 Google.
Розберемо детальніше, який комплекс дій по розкрутці був проведений.
Перед тим, як почати розробку будь-якого сайту ми завжди проводимо моніторинг конкурентів в пошуковій видачі та бізнес-ніші в цілому. Це дає змогу зрозуміти наявні пропозиції на ринку конкретних товарів чи послуг і визначитись з подальшою стратегією розвитку проекту.
Після завершення розробки сайту Світ Каменю були поставлені наступні цілі:
- покращити видимість сайту в пошукових системах
- забезпечити стабільний ріст органічного трафіку
- вивести в ТОП ключові запити
- збільшити продажі з сайту
Підготовка корпоративного сайту до Seo
- Склали семантичне ядро
- Класифікували ключові запити
- Розробили seo-структуру
- Розподілили запити по розділах
- Склали контент-стратегію
- Написали seo-тексти для описів категорій, товарів, послуг
- Підключили та налаштували веб-аналітику Google Analytics
- Налаштували панелі для веб-майстрів Google i Yandex
Команда створювала сайт під контролем seo-спеціаліста.
Seo-аудит
Перед запуском сайту провели ретельний Seo-аудит для виявлення наявних недоліків. Досліджувались наступні показники:
- посилання (зовнішні, внутрішні)
- контент
- структура сайту
- ключові фрази
- мета-теги, заголовки
- код
Проаналізовано поведінку відвідувачів сайту
Внутрішня оптимізація
Виконані наступні роботи по внутрішній оптимізації сайту:
- Оптимізовані мета-теги та заголовки
- Написані сео-тексти
- Сформована динамічна xml-карта сайту
- Коректно налаштований файл robots.txt
- Перевірена унікальність та грамотність контенту
- Здійснена внутрішня перелінковка сторінок сайту
- Налаштована мікророзмітка
- Здійснений аналіз та покращення юзабіліті
- Сайт переведений на безпечний https протокол
- Зменшений час завантаження сторінок
- та ін.
Зовнішня оптимізація корпоративного сайту
Вибрана стратегія зовнішнього просування за допомогою нарощування “природних” посилань. Додані посилання на тематичних форумах, соціальних мережах, дошках оголошень, каталогах компаній. Такі посилання принесли не лише цільовий реферальний трафік, але і приріст ссилочної маси, що в свою чергу призвело до підвищення довіри до сайту з боку пошукових систем.
Інтернет-реклама
В якості додаткових каналів трафіку та продажів була вибрана реклама Google Adwords. Налаштована контекстна, медійна реклама та ремаркетинг.
Детальніше про налаштування реклами дізнаєтесь на сторінці "Контекстна реклама для SvitKamenu".
Результати
За час роботи над проектом були досягненні значні результати.
Ріст кількості ключових слів в ТОП




