
В процесі налаштування контекстної реклами для інтернет магазину товарів для дітей систематично аналізовувалась конкурентна рекламна ніша. Щодня відслідковувалась наша реклама. Постійно вдосконалювались вже отримані результати. Покроково опишемо процес підготовки та налаштування наступних типів реклам:контекстна реклама, медійна реклама, YouTube реклама:
- Інтегровано тег ремаркетингу AdWords
- Налаштовано відслідковування конверсій
- Визначено необхідний територіальний охват
- Зібрано усі можливі вузькочастотні та середньочастотні запити
- Створено на наповнено базу мінус слів
- Утворено яскраві та інформативні банери
- Опрацьовано місця розташування банерів (сайти)
- Здійснений великий комплекс робіт по оптимізації ціни за клік
- Добавлено розширення для оголошень
Контекстна реклама
Результати в Google ( SCREEN to GIF )
Зібрано ключові слова для необхідних товарів.
Налаштовано геотаргетинг. Опрацьовано базу мінус слів
Утворено текстові оголошення
БАНЕРНА (МЕДІЙНА) РЕКЛАМА інтернет магазину TWINS.UA
Інтегровано YouTube рекламу
Тематичний рекламний ролик дає чималі переваги над конкурентами. Це серйозна зброя для пропаганди (в хорошому сенсі =) ) своїх послуг на найбільш популярній платформі.
Проведені роботи
В ході налаштування YouTube реклами для компанії Дах Фасад проводились наступні роботи:
- Налаштувалась рекламна кампанія під ключові слова;
- Зібрана аудиторія для ремаркетингу;
- Проведено ряд робіт для мінімалізації ціни за перегляд;
- Зроблений таргетинг на потенційну аудиторію яка цікавиться покрівельними матеріалами, вікнами, тощо.

