Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Реклама в Інтернеті: ТОП-10 ефективних рекламних рішень для бізнесу

15 хв. 22-02-2019

Реклама - важлива частина будь-якого бізнесу і рушійна сила торгівлі.

Ви повинні розуміти, що ніякий товар/послуга не будуть продаватися, якщо про них не знатимуть покупці. При виборі майданчика для проведення реклами не варто упускати Інтернет, який регулярно поповнюється новими користувачами і стає все більш зручним для рекламодавців. Можна навіть з упевненістю сказати, що Інтернет став найефективнішим способом реалізації товарів/послуг. Однак це можливо тільки при правильному використанні його можливостей.

У цій статті ми розповімо про найбільш ефективні інструменти для реклами в Інтернеті, їх особливості, переваги та недоліки.

Особливості реклами в Інтернет

За допомогою інтернет-реклами можна розміщувати матеріали різних форматів: банери, графіки, тексти, відеоролики і т.д. Для цього існує певний набір інструментів, вибір яких повинен залежати від Ваших можливостей та цілей.

Чому варто вибрати рекламу в Інтернеті?

  • з кожним днем число користувачів мережі збільшується;
  • збільшується час проведення людей в Інтернеті;
  • онлайн-торгівля витісняє звичайні магазини і пропонує більш великі можливості (вибір і здійснення покупок прямо з дому і т.д.);
  • ЗМІ теж переходять в мережу;
  • прогресують інструменти управління рекламними кампаніями, поліпшуються можливості їх аналізу та виміру ефективності;
  • на відміну від класичної реклами, користувачі беруть участь у багатьох процесах (інтерактивність);
  • можливість націлювання - просування товарів/послуг тільки зацікавленим користувачам (цільовій аудиторії).
  • відстеження результативності реклами - Ви зможете відстежити всі дії користувача, що дасть можливість швидко зреагувати і змінити рекламну кампанію.

Інтернет-реклама дає можливість розділити користувачів за багатьма ознаками: місцем проживання, віком, статтю, інтересам, стадії здійснення покупки (покинув Кошик, підписався, купив/не купив і т.д.).

Види реклами в Інтернеті

Контекстна реклама (Google Adwords і Yandex Direct)

Контекстна реклама (реклама в Google чи Yandex) - найзручніший і найрезультативніший спосіб реклами, за допомогою якого при невеликих грошових вкладеннях можна досягти хороших результатів.

Принцип дії контекстної реклами полягає в наступному: користувач вводить в пошукову систему (Google або Yandex) запит і отримує рекламні оголошення вгорі і внизу сторінок результатів пошукової видачі, які відповідають тематиці запиту. Або ж інший варіант: користувач бачить на сайтах-партнерах рекламної мережі оголошення, які відповідають тематиці самого сайту або історії його запитів у пошуковій системі.

Така система сприятиме залученню користувачів максимально зацікавлених у Ваших товарах/послугах.

Приклад контекстної реклами в Яндексі (Яндекс.Дірект)

Приклад реклами Яндекс Дірект

Приклад контекстної реклами в Гугл (Google Adwords)

 Реклама в Гугл

Переваги контекстної реклами:

  • Ви платите тільки за перехід по посиланню на оголошеннях;
  • низький відсоток відмов користувачів, адже реклама відповідає їх інтересам;
  • не нав'язливість реклами;
  • можливість налаштування рекламних компаній з будь-яким бюджетом;
  • широкі можливості для налаштування рекламних оголошень;
  • можливість отримання миттєвого результату;
  • широкі можливості для аналізу результативності рекламних кампаній.

Недоліки контекстної реклами:

  • Для отримання постійного потоку клієнтів потрібно регулярно вкладати кошти;
  • якщо не правильно налаштувати контекстну рекламу - Ви ризикуєте спустити бюджет "на вітер";
  • підходить для всіх тематик бізнесу;
  • для деяких тематик ціна за клік дуже висока.

Вартість контекстної реклами формується за принципом аукціону - кращі місця займе той, хто заплатить більше за клік. Тому, важливо знайти оптимальне співвідношення ціни за клік, кількості переходів і доходу з кожного покупця.

Підключення та налаштування Контекстної реклами Ви можете замовити в нашій веб-студії Webmaestro.

Медійна (банерна) реклама

Банер - це зображення, яке показується користувачам на сайтах-партнерах рекламної мережі. Вони можуть бути інтерактивними (гіфки) і мати різні формати і розміри. В основному використовуються для підвищення впізнаваності бренду/товару/послуги, формування певних асоціацій та іміджу, спонукання вчинити певну дію.

Приклад банерної (медійної) реклами

Приклад банерної реклами 

Вартість банерної реклами формується в залежності від:

  • рейтингу сайту-партнера;
  • розмірів банера;
  • розміщення банера на сторінці.

Плата стягується за кількість показів або переходів по банеру. Налаштування Банерної реклами Ви також можете замовити у нас. 

Google Merchant Center

Merchant Center - це сервіс Google для реклами товарів інтернет-магазинів. Ви зможете завантажити інформацію про них (фото, назву, ціни), і вона буде видаватися у вигляді контекстної реклами при пошуку.

Цей сервіс можна інтегрувати й з іншими інструментами компанії Google, що дасть можливість переглядати статистику товарів і кампанії.

Приклад реклами Google Merchant Center

Приклад реклами Google Merchant Center

Переваги Google Merchant Center:

  • зручні списки товарів;
  • можливість прив'язки до Google AdWords і Google Analytics;
  • чим більше переглядів товарів - тим вище шанс отримати найкраще місце для розміщення;
  • прямі посилання на картки товарів;
  • можливість налаштування геоприв'язки покупців.

Ремаркетинг/ретаргетинг

Ремаркетинг - це така тактика в інтернет-маркетингу, яка сприяє переконання користувача повернуться на сайт і завершити цільову дію (купівлю, реєстрацію, підписку, заповнення форми і т.д.). Рекомендуємо замовити послугу Ремаркетингу у нас. 

Переваги ремаркетингу:

  • націленість на "розігрітих" клієнтів, які вже відвідували Ваш сайт;
  • високий відсоток конверсії;
  • швидке повернення грошових вкладень і зниження вартості залучення покупця;
  • таргетинг на географічну прив'язку користувачів;
  • можливість сегментації потенційних покупців в залежності від скоєної дії, інтересів, цін і т.д.;
  • відповідність оголошень дій користувачів;
  • поліпшення впізнаваності бренду.

Приклад ремаркетингу/ретаргетингу

Приклад ремаркетингу 

Відео-реклама в Youtube

Youtube - дуже популярний ресурс на якому користувачі з усього світу викладають свої ролики. Деякі з них мають вражаючу кількість переглядів (мільйони!). Рекламою у відеороликах на Youtube Ви зможете охопити широку аудиторію і залучити дуже багато клієнтів.

Переваги Youtube-реклами:

На Youtube можна розмістити кілька видів реклами:

  • власний відеоролик на чиєму-небудь каналі (власному чи чужому);
  • вбудовані рекламні ролики на чужих відео;
  • текстові оголошення на відеороликах;
  • посилання на відеоролики над результатами пошуку.

В Youtube також можна налаштувати покази рекламних роликів тільки цільовій аудиторії. Звертайтесь до нас, якщо хочете розмістити свою рекламу на Youtube.

Недоліки Youtube-реклами:

  • розміщення на популярних каналах коштує недешево;
  • користувачі можуть вимкнути рекламу, а в платних акаунтах вона взагалі не показується;
  • реклама, яка заважає перегляду відеоролика, дратує користувачів.

Приклад Youtube-реклами

Приклад реклами в Youtube 

Тизерна реклама

Тизер - це, так само як і банер, статичне або анімоване зображення розміщене на сайтах-партнерах. Однак тизер ніколи не рекламує напряму - він інтригує користувачів якоюсь приманкою з метою клікнути по ньому.

Хоча такий вид реклами володіє не дуже хорошою репутацією, у нього все ж є своя аудиторія.

Приклад тизерної реклами

Приклад тизерної реклами 

Розміщення і оплата тизерної реклами схожі на банерну. Тільки кількість ресурсів, які готові розмістити її у себе, набагато менша.

Реклама в соц мережах (Facebook, Instagram та ін.)

Не менш популярна і реклама в соціальних мережах, в яких користувачі проводять дуже багато часу.

Майже всі зареєстровані в соц мережах користувачі заповнюють свій профіль інформацією про вік, стать, інтереси, місце проживання і т.д. Це й дає можливість налаштовувати показ реклами саме зацікавленим користувачам. 

Що стосується реклами в соц мережах - і тут ми зможемо Вам допомогти: замовляйте у нас послугу Налаштування реклами на Фейсбук.

Переваги реклами в соціальних мережах:

  • розміщення рекламних оголошень безкоштовно прямо на власній сторінці;
  • можливість створення групи або спільноти;
  • можливість обмінятися постами з іншою групою або спільнотою;
  • платне розміщення реклами;
  • можливість проведення конкурсів, акцій, бонусів і т.д.;
  • покупцям для здійснення покупки не потрібно переходити на інший ресурс;
  • наявність лайків, перепостів, коментарів;
  • простота і зручність розміщення.

Реклама в Facebook

У Фейсбуці сидить фінансово забезпечена публіка, тому там можна рекламувати не дешеві товари/послуги. Він вимагає продуманого підходу. Результативніше буде розкручувати групи і спільноти, а потім на них рекламувати свою продукцію, або налаштувати таргетовану Facebook-рекламу. 

Приклад реклами в Facebook

Реклама в Фейсбук 

Реклама в Instagram

Інстаграм спеціалізується в основному на картинках і коротких відеороликах. Розкрутка в Інстаграм зводиться до отримання лайків і коментарів до постів. Тут також доступна таргетована реклама, яку можна налаштувати з рекламного профілю на Facebook.

Приклад реклами в Instagram

Реклама в Інстаграм

Реклама в пошті Gmail

Gmail-реклама дає можливість звернутися до потенційних покупців у вигляді рекламних листів - рекламні оголошення на вкладці "Промоакції". Реклама схожа на тизер, клікнувши по якому відкривається звичайний рекламний лист.

Рекламодавець платить лише в тому випадку, якщо лист відкривають. Таким чином, дуже важливо відразу привернути увагу заголовком.

Види реклами в Gmail:

  • зображення (банер);
  • фотографія, заголовок, короткий опис, заклик до дії (наприклад, кнопка Купити, Відвідати сайт, Підписатися і т.д.);
  • список товарів (до 6 штук);
  • власний HTML-код (відео, фото, форма замовлення, контакти, кнопки-заклики і т.д.).

Що стосується таргетингу, можна налаштувати такі параметри показу рекламних листів:

  • місцеперебування користувачів;
  • мова;
  • домен поштової скриньки;
  • ключові слова;
  • інтереси;
  • стать;
  • вік;
  • обрані електронні адреси зі списку клієнтів.

Приклад реклами в Gmail

Приклад реклами в Gmail

Приклад Gmail-реклами

Замовляйте Налаштування реклами в Gmail у нас!

Email-розсилки

Багато інтернет-користувачів досі користуються електронними поштовими скриньками, тому реклама за допомогою email-розсилок не втрачає своєї актуальності. Такий вид реклами однаково добре підходить для збільшення продажів як товарів, так і послуг. Якщо користувач залишить свій email, то Ви зможете розсилати йому різну інформацію про: акції, знижки, конкурси, оновлення асортименту товарів, персональні бонуси і т.д.

Зазвичай така розсилка не викликає роздратування у користувачів, адже вони вже зробили покупку у Вас і добровільно залишили свій email.

Існують спеціалізовані сервіси, за допомогою яких Ви зможете налаштувати автоматичну розсилку листів відразу всім з бази підпищиків (SendPuls, GetResponse, MailChimp та ін.). Можна навіть налаштувати персоналізацію листів - додавання імені кожного з підпищиків.

Приклад email-розсилки

Приклад email-розсилки 

PUSH-повідомлення

PUSH-повідомлення - це спливаючі короткі повідомлення, які інформують підпищиків на ПК і мобільних пристроях про новини або зміни на сайті рекламодавця. Такі повідомлення сприяють поверненню користувачів на сайт, який вони раніше відвідували.

Раніше їх використовували розробники ПЗ для нагадування користувачам про оновлення програм або антивірусів, і соціальні мережі - для інформування користувачів про нові пости і дії друзів. Принцип їх дії такий: користувач підписався на розсилку і потім отримує коротку інформацію у вигляді PUSH-повідомлень. Для підписки досить натиснути на кнопку "Дозволити" в сервісному вікні браузера.

Дозвіл підписки для пуш-повідомлень

Дозвіл підписки для пуш-повідомлень

Дані повідомлення повинні:

  • не бути занадто частими і нав'язливими;
  • відповідати тематиці підписки;
  • містити посилання на сайт;
  • мати функцію відписки.

Переваги пуш-повідомлень:

  • легка установка;
  • проста підписка користувачів;
  • привабливий зовнішній вигляд;
  • можливість налаштування часу, тривалості показів та ін.;
  • проста розробка дизайну;
  • наявність статистики, що допомагає в оцінюванні результативності;
  • можливість спланувати наступну розсилку виходячи з досвіду попередніх.

Приклад пуш-повідомлення

Push-повідомлення 

Висновок

Розміщення реклами в Інтернеті є найпопулярнішим і найефективнішим методом розкрутки різних видів товарів та послуг. Існує велика різноманітність видів реклами, які володіють різною вартістю і ефективністю.

У будь-якому випадку, Інтернет-реклама, за умови грамотної настройки, забезпечить потоком покупців і зростанням продажів будь-якого продавця!

Замовити рекламу в Інтернеті

Коментарі
Катерина
18-05-2019
Який вид інтернет-реклами можна замовити у вашій веб-студії?
відповісти
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.