Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

12 помилок при налаштуванні реклами Google у 2019 році

2 хв. 01-03-2019

Можлива ситуація, при якій Ви довгий час вкладаєте в інтернет-рекламу Google великі гроші, але продажі все не ростуть. Причин може бути декілька:

  • помилки в налаштуванні рекламних кампаній;
  • неправильно написані тексти рекламних оголошень;
  • неправильно зібрані ключові запити.

У цій статті ми розповімо про найпоширеніші помилки в налаштуванні рекламних кампаній в Google.

5 помилок реклами в Google Ads, які можуть вбити ваш бюджет

  1. Нехтування списками мінус-слів

    Обов'язково потрібно пропрацювати список мінус-слова, тобто нерелевантних ключових запитів. Якщо у Вас великі витрати і бюджет, Вам доведеться це робити регулярно.

    Наприклад, якщо Ви налаштовуєте рекламну кампанію на продаж "нових автозапчастин": заблокуйте слово "бу", тоді Ваші оголошення не відображатимуться користувачам, які шукають "бу запчастини".


    Список мінус-слів
  2. Надмірна автоматизація

    Звичайно, деколи важко впоратися з усім самостійно "вручну", особливо якщо Ви ведете кілька рекламних кампаній. Тому доводиться вдаватися до автоматизації деяких процесів: автоматичне коректування ставок, автоматичний підбір ключових слів, автоматизація тестування оголошень і т.д. Хоча це і значно спрощує Ваше життя, але все ж здатне в довгостроковій перспективі "спустити на вітер" Ваш бюджет.


    Автоматичне коригування ставок
  3. Занадто великі ставки на високочастотні запити

    Всі хочуть залучити максимум клієнтів з реклами, але використання високочастотних запитів (з частотністю понад 50000 в місяць) не вирішить цю проблему. Реклама в Гугл з такими КС буде коштувати дорожче, ніж весь Ваш щомісячний бюджет. А все тому, що вони занадто конкурентні.


    Вартість високочастотних запитів
  4. Використання надто великих бюджетів на всі рекламні кампанії одночасно

    Найчастіше користувачі налаштовують для всіх кампаній однаковий бюджет. Кожну рекламну кампанію потрібно тестувати з окремими бюджетами!


    Бюджети на рекламу в Google Ads
  5. Надто часте тестування і експерименти

    Для того, щоб алгоритм Google підібрав максимально ефективне рішення, потрібен час (іноді навіть кілька тижнів). А деякі рекламодавці запускають експеримент на 3 дні і, ґрунтуючись на отриманих даних, роблять свої висновки. Це не правильно.

Замовити професійне налаштування та супровід контекстної реклами в Google Ads (Adwords) пропонуємо в нашій веб-студії Webmaestro.

3 помилки, яких слід уникати в медійній мережі Google

  1. Не опрацьовані платформи (сайти), на яких буде показуватися банерна реклама в Гугл

    Тобто сайти повинні відповідати тематиці рекламних оголошень. Наприклад, рекламу автозапчастин не варто показувати на жіночих сайтах і т.д. Тут також варто використовувати мінус-слова, щоб виключити відображення реклами на сторінках, які ніяк не відносяться до тематики рекламної кампанії.


    Платформи розміщення реклами
  2. Занадто агресивний ремаркетинг або таргетинг

    Не варто дратувати потенційних клієнтів надто нав'язливою рекламою. Слід налаштувати частоту показу реклами певну кількість разів на день, тиждень або місяць. А ще для різних тематик потрібно витримувати свій термін ремаркетингу. Наприклад, для квартир - це може бути навіть до 2-х місяців, а на “швидкі” товари не варто продовжувати більше 1 тижня.


    Агресивна реклама
  3. Аналіз витрат на рекламу по кожному пристрою

    Після аналізу конверсій Ви побачите, що реклама в Google на деяких пристроях не приносить прибуток. Наприклад, на рекламу для ПК Ви витратили на 50% більше бюджету, а вона принесла конверсій в два рази менше, ніж з мобільних пристроїв.


    Аналіз витрат по пристроям

У нас Ви також можете замовити налаштування Банерної реклами.

4 поширені помилки в налаштування реклами Google Merchant Center

  1. Не конкуруйте самі з собою

    З однаковими товарами в різних групах оголошень можна легко задублювати ключові слова, в результаті чого ці товари перестануть показуватися в одній з груп товарних оголошень. Тому потрібно стежити за тим, щоб вони не повторювалися. Правильно структуруйте свої кампанії, групи оголошень і групи товарів за таким же принципом, як в інтернет-магазині.

  2. Не налаштовуйте занадто багато груп товарів

    Якщо Ви створите групи продуктів для кожного товару в каталозі, потрібно буде встановити ставки для кожного окремого товару. Це займе багато часу і важко буде все тримати під контролем.

  3. Не забувайте про якість фіда даних

    Успіх рекламних кампаній в Google Merchant Center залежить від якості фіда (інформації про товари). Тому, якщо Ви виявите, що Ваші оголошення не показуються за деякими пошуковими запитами - оцініть якість фіда. Чи містяться у заголовках і описах товарів ключові слова, чи є ціна конкурентоспроможною, чи правильно Ви кластеризували товари, чи унікальні ідентифікатори у товарів?

  4. Видаліть товари з низьким показником клікабельності (CTR)

    Швидше за все це товари з невідповідними назвами, або показуються по нецільовим ключовим словам. Якщо товар має низький CTR для запиту, його QS (показник якості) може впасти і оголошення більше не буде показуватися. У Googla є два показники, за якими можна оцінити чи виникла така проблема: еталонний CTR і еталонний CPC. На жаль, дана інформація доступна тільки для груп товарів.


    Низький показник CTR

Висновок

Уникнувши описаних помилок в налаштуванні рекламних кампаній Google Ви зробите їх ефективнішими і зменшите бюджет на рекламу. Перед запуском рекламних кампаній обов'язково визначіть і дослідіть свою цільову аудиторію. Це дасть поняття про те, чого вони потребують.

І, звичайно ж, не забувайте, що Ваші оголошення будуть показуватися реальним людям, тому пишіть хороші тексти і красиво оформляйте їх!

Замовити рекламу в Інтернеті

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.