Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Контекстна реклама: особливості, переваги, недоліки

7 хв. 30-09-2018

Власники бізнесу мріють швидко збільшити продажі та поліпшити впізнаваність свого бренду. Використовуючи контекстну рекламу вони не зовсім розуміють, які ж її особливості, переваги і недоліки. Давайте розберемося разом.

Для настройки рекламних кампаній в основному використовують сервіс Google AdWords. У цьому сервісі є багато налаштувань: можна вибирати географію, інтереси, час показу рекламних оголошень, таргетинг, пристрої та ін. Можна відстежити результати рекламної кампанії і вплив реклами на користувачів. При чому прибуток можна отримати швидко, адже не потрібно буде чекати поки сайт розкрутиться і потрапить в ТОП пошукової видачі.

Вам потрібна контекстна реклама, якщо:

  1. Ви хочете швидко залучити покупців
  2. Ви хочете збільшити продажі товарів/послуг
  3. Ви хочете збільшити повторні продажі
  4. Вам потрібно підвищити впізнаваність бренду
  5. Вам необхідно швидко заявити про себе

+ Контекстна реклама позитивно впливає на позиції сайту в пошуковій видачі. Про це докладніше в статті «Чим корисна контекстна реклама для SEO».

Як Google Adwords дізнається, що шукає користувач?

Система Google Adwords аналізує активність користувачів, їх пошукові запити.

Наприклад, користувачеві, який шукав смартфон, будуть показуватися пропозиції про мобільних аксесуарах. Відвідувачу сайтів нерухомості - оголошення про продаж і оренду квартир. Ви напевно помічали, що після відвідування великих інтернет-магазинів (наприклад, Rozetka) Вам ще довго показується їх реклама - це ремаркетинг.

Реклама Розетки

Види рекламних кампаній

Різні види контекстної реклами використовуються для досягнення певних цілей.

  1. Пошукова реклама

    Вона з'являється в результатах пошукової видачі після введення запиту в пошуковий рядок. Текстова реклама буде відповідати запиту користувача. Від позиції оголошення буде залежати вартість кліка.

    Рекламні оголошення можуть бути вгорі або внизу сторінки з результатами пошуку.

    Контекстна реклама працює за таким принципом: оголошення прив'язується до ключових запитах, які Ви задасте в налаштуваннях.

    Таким чином, користувач отримає інформацію, яка точно відповідає його запиту, а Ви - потенційного покупця.

    Пошукова реклама 

  2. Медійна (банерна) реклама

    Такий вид реклами буває у вигляді текстового або банерного оголошення в контекстно-медійній мережі, відрізняється більш точними налаштуваннями (за інтересами, вподобаннями, віком, місцем розташування користувачів).

    Половина вартості переходу по банеру йде рекламній мережі, друга - адміністраторам сайтів, на яких вони публікуються.

    Ви зможете як автоматично, так і вручну вибрати майданчики для розміщення рекламних оголошень.

    Медійна реклама 

    Банерна реклама 

  3. Торгова реклама

    У нашій країні цей вид реклами поки працює не зовсім коректно.

    Торгова реклама 

  4. Відео-реклама в Youtube

    Youtube реклама 

  5. Універсальна реклама

    Застосовується для розкрутки мобільних додатків.

Переваги та недоліки контекстної реклами

Переваги контекстної реклами:

  • Ви платите не за перегляд, а за клік потенційного клієнта;
  • можна розміщуватися в декількох пошукових системах (Google, Yandex, Bing і т. Д.);
  • реклама буде показуватися на сайтах-партнерах;
  • Ви зможете самі вибирати позицію розміщення рекламних оголошень;
  • є таргетинг за ключовими фразами;
  • реклама показується відповідно до інтересів користувачів;
  • реклама показується в певний час і дні тижня;
  • рекламні кампанії запускаються швидко;
  • детальна аналітика;
  • позитивний вплив на пошукове просування сайту (SEO).

Переваги контекстної реклами перед SEO

  1. Можна налаштувати місцерозташування потенційних покупців.
  2. Швидкий ефект.
  3. Не потрібна пошукова оптимізація сайту.
  4. Детальна статистика і відстеження дій користувачів.
  5. Безліч налаштувань.
  6. Рекламу в будь-який момент можна зупинити, а потім знову запустити.
  7. Ремаркетинг - інструмент повернення користувачів, може застосовуватись у всіх видах реклами (пошуковій, банерній, відео).

Недоліки контекстної реклами:

  • користувачі більше довіряють результатам пошукової видачі;
  • висока вартість кліків по рекламних оголошеннях (через високу конкуренцію);
  • при відімкненні реклами трафік на сайт відразу падає, на відміну від SEO, яке дає тривалий результат.

Висновок

Попри всі переваги контекстної реклами, правильно її налаштувати не так просто, як може здатися. Якщо не грамотно налаштувати рекламну кампанію можна швидко витрать весь бюджет, тому рекомендуємо звертатися до професіоналів, які зберуть список релевантних ключових слів, вивчать Ваших конкурентів для отримання максимального ефекту.

Контекст краще підійде середньому і великому бізнесу, а для малого може бути нерентабельним.

У нас Ви можете отримати безкоштовну консультацію або замовити грамотну настройку контекстної реклами. Звертайтеся!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.