Налаштування реклами в GMAIL

Реклама в GmailУ 2015 році Google заявив про появу нового виду реклами в поштових скриньках Gmail на вкладці “Промоакції” - Gmail Sponsored Promotions (GSP).

Це тип таргетування в медійній мережі (КМС) Google Adwords. Основні налаштування схожі з налаштуваннями КМС, тільки немає можливості таргетувати оголошення на аудиторії зацікавлених покупців і списки ремаркетингу.


Зараз GSP являється повноцінним інструментом для реклами, а Gmail — площадкою, на якій потенційні чи існуючі клієнти будуть бачити Вашу рекламу. Це потужний інструмент з можливість налаштування оригінального дизайну за допомогою HTML-шаблона та існуючих методів таргетинга, які не доступні в інших видах контекстно-медійсної мережі, і збільшують ймовірність здійснення замовлення.

 

☝ FACEBOOK + GMAIL ☝

Замовте послуги з налаштування реклами в GOOGLE ADWORDS & FACEBOOK та отримайте ЗНИЖКУ!

 

У вкладці “Промоакції” буде відображатись 2 оголошення (1 на мобільних пристроях), які і є нативною рекламою. Рекламодавець таким чином приверне до себе увагу в рамках площадки і призначених до користувача інтересів, адже такі оголошення не  сприймаються користувачами як реклама і не викликають відторгнення.
Вона матиме такий вигляд:

Вигляд реклами в Gmail
Клікнувши по оголошенню - відкриється звичайний лист:

Лист в Gmail
На мобільних пристроях реклама матиме вигляд:

Вигляд реклами Gmail на телефонах
В листі можна вказати розгорнуту інформацію про товари чи послуги, акції, знижки та інші заклики до дій.

Кому корисна реклама Gmail?

  • для довгострокового вибудовування відносин з новими клієнтами;
  • для роботи з БД вже існуючих клієнтів;
  • тим, хто хоче збільшити продажі через Інтернет;
  • проінформувати споживачів про свої товари чи послуги, акції;
  • підвищити впізнаваність бренду.

Формати оголошень в GSP

  • банерні оголошення (в шаблон листа додається зображення);
  • оголошення у виді каталогу декількох товарів (до 6 товарів, на кнопці можна розмістити інформацію про вартість і вказати посилання на товар);
  • текстові оголошення з активною кнопкою (зображення товару чи послуги, заголовок, короткий опис, кнопка із закликом до дії);
  • індивідуальний варіант (власний custom HTML — відео, кнопки із закликом, форми замовлення, номер телефону).

Переваги реклами в Gmail (GSP)

  • таргетинг рекламних кампаній (на створення списків електронних адрес клієнтів, на схожі аудиторії, на ключові слова чи домени, на інтереси, теми, стать і вік);
  • широкий захват аудиторії;
  • низька вартість плати за клік.

Замовити налаштування реклами в Gmail Луцьк Ви можете у веб-студії Webmaestro. Багаторічний досвід наших спеціалістів допоможе Вам ефективно вести бізнес в Інтернеті.

6      5
Замовити ефективну рекламу в Gmail
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.