Просування по позиціям vs. просування по трафіку
Деякі «фахівці» після кожного оновлення алгоритму Google висловлюють думку, що ось тепер пошукове просування «помре». Але це не так ;-) Змінюється тільки складність самої послуги розкрутки сайту. Раніше показником успішної веб розкрутки були перші рядки в пошуковій видачі. Тепер клієнтів все менше цікавлять топові позиції. Зараз більш важливий трафік на сайт, адже тільки він гарантує високі показники конверсії.
Твердження, що одна методика краща за іншу, неправильне. Немає сайтів, яким однаково добре підходить розкрутка по позиціях і по трафіку.
Хороший SEO-фахівець повинен визначити найефективніший спосіб розкрутки для кожного окремого сайту проаналізувавши:
- тематику сайту і його конкурентів
Для інтернет-магазинів потрібно використовувати розкрутку по великій кількості пошукових фраз. Для тематик з великою конкурентністю краще підійде позиційна розкрутка (ТОПам по вибраних запитах);
- кількість сторінок сайту
Розкрутку по трафіку недоцільно використовувати для сайтів з невеликою кількістю сторінок (5-10 сторінок).
- пошукові запити
Якщо проаналізувати частотність запитів в спеціальних сервісах підбору фраз і виявити, що тематикою сайту цікавиться не багато користувачів, то трафікова розкрутка не принесе бажаного результату. Адже вдасться зібрати тільки невелику кількість фраз.
- бізнес-нішу
Для B2B систем і сайтів продажу послуг краще використовувати розкрутку по позиціях. Це пояснюється тим, що набір ключових фраз і цільова аудиторія обмежуються наявними послугами/товарами.
- поставлені завдання
Бути на перших рядках видачі - пріоритет для великих фірм. Це потрібно для створення і підтримання авторитету в Інтернеті.
- бюджет
Розкрутка по трафіку вимагає внутрішньої оптимізації і перероблювання структури сайту, що не завжди прийнятно для замовника. Таким чином, сайтам з обмеженим бюджетом вигідніше буде розкрутка по позиціях.
- технічні можливості сайту
Внутрішня політика фірми може обмежувати можливість реорганізації структури та зміни контенту сайту (банки, автодилери та ін.). Також дуже обмежує відсутність доступів і закриті CMS сайту.
Коли доцільно вибирати позиційне просування?
Схема розкрутка по позиціях така:
Замовник платить за перебування обраних ключових фраз в ТОПах видачі Google (ТОП-3, ТОП-5, ТОП-10). Зазвичай в ТОПах пошукових видач клієнти хочуть бачити середньо- і висококонкурентні запити. Результати такого розкручування можна легко і просто перевірити ввівши запит в пошукову систему.
Така схема підходить:
- іміджевим ресурсів;
- компаніям з обмеженим бюджетом;
- сайтам з відсутністю можливості змінювати контент;
- вузькотематичним сайтам (орієнтованим на невелику аудиторію).
Переваги розкрутки по позиціях:
- дешевше;
- замовник отримає додатковий трафік коли з високочастотними запитами виведуться середньо- і низькочастотні;
- результати легко подивитися ввівши запит в пошук Google;
- індивідуальний підбір запитів;
- замовнику не доведеться окремо оплачувати переходи на сайт.
Недоліки розкрутки по позиціях:
- тривалі терміни виведення (півроку-рік);
- оптимізуються тільки певні сторінки;
- невелика кількість ключових фраз (50-500 фраз);
- залежність від правильності підбору семантики;
- залежність від оновлення алгоритмів пошукових систем.
Коли доцільно вибирати трафікове просування?
Схема розкрутки по трафіку така:
Замовник платить за переходи з Google по певному списку ключових запитів.
Така схема підходить:
- великим сайтам (інтернет-магазинам, порталам);
- компаніям, які пропонують багато різних послуг;
- сайтам з аудіо- та відеоконтентом;
- мультирегіональним сайтам.
Переваги розкрутки по трафіку:
- стрімке зростання трафіку;
- оплачуються тільки переходи на сайт;
- оптимізація кожної сторінки і всього контенту;
- короткі терміни виведення (3-4 місяці);
- величезна кількість ключових фраз (всебічна розкрутка);
- якщо грамотно підібрати запити - конверсія по низькочастотних запитах буде вища, ніж по високочастотних;
- довгостроковий результат.
Недоліки розкрутки по трафіку:
- можливий нецільовий трафік;
- висока вартість;
- можлива штучна накрутка трафіку (чорне Seo);
- складна форма звітності (на основі показників аналітики Google);
- не всі сайти підходять для такої розкрутки;
- відсутній ефект створення іміджу;
- не працює для висококонкурентних і запитів з великої частотністю;
- сайт навряд чи займе перші позиції по високочастотним запитам, адже в основному будуть використовуватися низько- і середньочастотні запити.
Підсумки
Ми пропонуємо комбінований вид просування - Ваш сайт буде синхронно просуватися по трафіку і по позиціях. Така схема прийнятна для сайтів будь-якого розміру і тематики. Ви не тільки піднімете свій авторитет в мережі, але і збільшите зростання ЦІЛЬОВОГО трафіку на сайт, що призведе до збільшення продажів товарів або послуг.
відповісти
відповісти