Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

ТОП7 методів нестандартного SEO

7 хв. 22-05-2020

Для кожного виду сайту ми розробили свій чек-лист щодо оптимізації зі списком обов'язкових дій та універсальних пропозицій по зростанню продажів. Але це лише основа пошукового просування. Що ж робити, коли всі стандартні дії були проведені? Як далі розкручувати сайт? Які нестандартні методи SEO можна ще використовувати?

Розширення структури сайту на основі користувацький пошукових запитів

Якщо зібрати базу пошукових запитів з внутрішнього пошуку на сайті, з Google Search Console та Analytics, то на їх основі можна створювати та оптимізувати сторінки, прив'язавши до категорій на сайті. Таким чином, Ви отримаєте цільові сторінки саме з тим, що люди дійсно шукають. Плюс збільшите кількість посадочних сторінок під низькочастотні запити.

Показ акційних та популярних товарів в кошику

Середній чек можна значно підняти, якщо додати в кошик цікаві товари (акційні, зі знижкою, найпопулярніші). При цьому важливо реалізовувати можливість додавання товару до замовлення прямо зі сторінки кошика. Так є шанс зачепити покупця і збільшити кількість товарів, що купуються.

Нестандартні сніпети

Мікророзмітки карток товарів, рейтинги, онлайн-чати часто використовуються.
Стандартна мікророзмітка
Але існують й більш нестандартні способи виділити сніпети в пошуковій видачі, наприклад використання мікророзмітки FAQ:
Мікророзмітка FAQ
Також можна використовувати спеціальні символи в метатегах Title:
Спецсимволи в Title
А ще можна спробувати потрапити в блок швидких відповідей Google:
Граф знань Google
Про те як це зробити читайте в статті «Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити».
Намагайтеся регулярно моніторити оновлення у видачі та впроваджуйте їх й на свій сайт.

Оригінальні способи поліпшення поведінкових факторів

Такі способи залучення і затримання відвідувачів на сайті, як лічильники часу, тести, опитування, анкетування, конкурси, рулетки для отримання знижок, відеоролики і т.д., не тільки покращують поведінкові фактори та збільшують продажі, але й показують Google, що сайт дійсно цікавий та корисний людям.
Колесо фортуни

Нестандартні способи внутрішньої перелінковки

Грамотна внутрішня перелінковка спрощує не тільки індексування сторінок пошуковими роботами, але й орієнтацію користувачів по сайту. Сторінки з низькочастотними запитами можна вивести на ТОПові позиції завдяки перелінковці й якісного контенту.
Можна використовувати такі способи перелінковки:

  • блок в картках товарів «Схожі товари», «Рекомендовані товари», «З цим товаром купують», «Комплектуючі», «Витратні матеріали» і т.д.;
    Рекомендовані товари
  • блок «Популярні категорії», «Інші категорії», «Суміжні категорії», «Часто шукають», «Популярні запити» і т.д.;
    Суміжні категорії
  • перелінковка в характеристиках товарів:
    Перелінковка в характеристиках товарів
  • перелінковка на сторінках категорій в області товарів. Наприклад, можна додати посилання з назв виробників в короткому описі товарів з каталогу:
    Нестандартна внутрішня перелінковка
  • посилання в рядку швидкого пошуку по сайту. Тобто при введенні запиту в пошуковий рядок сайт видає результати у вигляді товарів і товарних категорій:
    Перелінковка в пошуку
  • якірна перелінковка в статтях Блогу. Використовується для об'ємних текстів, щоб спростити користувачам пошук необхідної інформації. Побачити таку перелінковку Ви можете у всіх статтях нашого Блогу під заголовками:
    Якірна перелінковка
  • «Хлібні крихти» зі списком. При натисканні на категорію розкривається список суміжних категорій:
    Перелінковка в Хлібних крихтах

Оптимізація сайту під голосовий пошук

З ростом кількості користувачів, які шукають інформацію за допомогою голосового пошуку, зростає й необхідність оптимізації під нього. Звичайно, поки не для всіх тематик використовується голосовий пошук, тому спочатку потрібно визначити необхідність такої оптимізації. Як це зробити читайте в статтях «[Voice Search] Як оптимізувати сайт для голосового пошуку?» та «Voice-friendly-ключі: що таке і як з ними працювати?».

Нестандартні методи отримання зворотних посилань

Думаємо всі вже в курсі про крауд-маркетинг та розміщенні посилань на форумах. Але зараз мова не про них. Існують й інші більш креативні способи отримання зворотних посилань:

  • проведення конкурсу блогерів
    Придумайте тему статті та встановіть правила участі. Наприклад, щоб взяти участь в конкурсі, користувач повинен написати та розмістити статтю на своєму блозі з посиланням на Ваш сайт. За участь в конкурсі дайте приз.
  • гостьовий постинг
    Пишіть хороші статті на близькі Вам теми для авторитетних ресурсів. Проставляйте в них посилання на свій сайт.
  • розробка програми
    Розробіть корисну програму, яку користувачі будуть завантажувати. Вбудуйте в неї індексовані посилання на свій сайт.
  • впровадження якоїсь фішки на свій сайт
    Існує багато випадків, коли компанії впроваджували WOW-фішки на свої сайти, про які потім писали різні рекламні та маркетингові студії, залишаючи при цьому посилання.
  • написання електронної книги
    Напишіть книгу на тему пов'язану з Вашої сферою діяльності. Поставте посилання на свій сайт в тексті. Викладіть книгу у вільний доступ.
  • запис вірусного відео
    Розробіть цікавий сценарій та зніміть відеоролик. Викладіть його в Youtube. Пропишіть посилання на свій сайт і розповсюдьте його.

Висновок

Отже, тепер Ви розумієте, що ефективна розкрутка сайту – це основні дії + креатив. Якщо шукати нестандартні рішення – можна досягти більшого, ніж коли йти уторованим шляхом. Для генерації нових ідей рекомендуємо прочитати книгу «Нестандартне SEO: як прискорити просування в пошукових системах».
А які методи нестандартного SEO використовуєте Ви? Поділіться в коментарях.

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?