Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Чому не можливо завжди бути в ТОПі?

6 хв. 05-06-2020

Ми часто чуємо від своїх замовників та потенційних клієнтів:

  • «Мені вже одного разу оптимізували сайт, в абонентському SEO нема потреби»
  • «Мені недавно робили SEO-аудит, навіщо знову робити?»
  • «Навіщо знову збирати семантику? Нас цілком влаштовує зібрана рік тому»
  • «Чому в SEO-звітах є пункти про оптимізацію заголовків, метатегів, текстів? Невже відразу не можна було зробити нормально?»

У цій статті ми розповімо, чому відразу не можна все зробити ідеально. Пошукове просування, як і будь-яка інша сфера, має свою специфіку.

Розкрутка сайтів – складний і багатогранний процес, який не приносить миттєвого ефекту, а результат залежить від багатьох зовнішніх чинників (зміни алгоритмів пошукових систем, попиту користувачів, розвитку сайтів конкурентів і т.д.).

SEO-спеціаліст завжди працює в певній невизначеності, тому йому потрібно знайти найкращий шлях. В таких умовах оптимальним рішенням буде ітераційний підхід.

Ітераційний підхід в SEO (від англ. Iteration – повторення) – розкрутка сайту одночасно з аналізом та зміною вже виконаних робіт.

Загальні роботи по SEO

Seo роботи по сайту 

Стандартна SEO-оптимізація включає такі роботи:

  • пошук та виправлення технічних помилок;
  • збір та групування семантики;
  • оптимізація структури сайту на основі зібраної семантики;
  • оптимізація заголовків/підзаголовків, метатегів (Title, Description);
  • оптимізація контенту (текстів, зображень і т.д.);
  • доробка внутрішньої перелінковки;
  • поліпшення видимості сайту в пошуку;
  • поліпшення юзабіліті (зручності використання сайту);
  • зовнішня оптимізація (нарощування маси зовнішніх посилань);
  • регіональна розкрутка;
  • моніторинг результатів та коригування дій.

Дуже важливо регулярно відстежувати будь-які зміни й правильно розподіляти пріоритети.

Як розставляти пріоритети?

Універсальних правил не існує, адже кожен сайт унікальний по-своєму. Важливо визначити, які правки першорядні, а які другорядні.

Першорядні роботи:

Робити це слід негайно, інакше подальші роботи будуть марними.

Другорядні роботи:

  • формування семантичного ядра та його кластеризація;
  • оптимізація структури сайту;
  • формування й впровадження шаблонів метатегів;
  • оптимізація текстів;
  • виправлення менш критичних помилок;
  • зовнішня оптимізація.

Послідовність виконання робіт залежить від тематики ресурсу та масштабу семантичного ядра.

Чому може виникнути необхідність в доопрацюванні семантичного ядра?

Семантичне ядро 

Доопрацювання семантики може знадобитися якщо:

  1. Змінився асортимент пропонованих товарів/послуг.
  2. Змінився попит користувачів.
  3. З'явився або розширився інформаційний розділ (Блог, Новини, Корисні поради і т.д.).

Збирати заново семантику рекомендуємо раз на півроку-рік.

Чому може виникнути необхідність в доопрацюванні структури сайту?

Структура сайта 

Після повторного збору семантики може виявитися, що багатьох сторінок не вистачає. У такому випадку можуть знадобитися точкові зміни (окремі сторінки під певний тип продукції, додаткові рівні сторінок, сторінки фільтрів) або повна реструктуризація (в окремих випадках).

Чому може виникнути необхідність в дооптімізації текстового контенту?

Контент 

Текстовий контент – це не тільки тексти в каталогах і заголовки, а й: метатеги, текстові блоки, описи товарів/послуг, текст в превью товарів, тексти та анонси до статей, текст у відгуках й коментарях та ін.
Ітераційний підхід найчастіше використовується при роботі з текстами. Адже те, як пошукові системи сприймуть ключові слова в текстах, можна дізнатися тільки після публікації.

Чому SEO-аудит сайту потрібно проводити регулярно?

Seo-аудит сайту 

Потрібно розуміти, що сайт постійно допрацьовується та наповнюється новим контентом, тому появи нових помилок уникнути не можливо. Потрібно періодично проводити перевірку сайту на наявність помилок і знову все виправляти. Тобто контроль технічного стану сайту повинен перейти в фоновий режим.

Чому деякі роботи потрібно регулярно повторювати?

Регулярність робіт по Seo 

Отже, всі критичні помилки були виправлені та проведена базова оптимізація. Далі потрібно діяти за принципом:
визначаємо кілька припущень ➠ тестуємо ➠ вибираємо найбільш вдалі
Якщо обсяг робіт великий, то кінцевий результат складно передбачити, тому слід діяти ітераціями:
аналіз стану сайту ➠ складання та впровадження пропозицій ➠ перевірка результату ➠ внесення змін

Висновок

Просування сайту передбачає постійний пошук прийнятного шляху для досягнення найкращого результату, а також систематичний аналіз та контроль стану ресурсу. Пошукова видача є нестабільним середовищем, адже алгоритми постійно оновлюються, інтент користувачів змінюється, конкуренти розвиваються. А ще з часом на сайті з'являються нові технічні помилки. Таким чином, ітераційний підхід – найідеальніший варіант роботи в нестабільному середовищі.
А які роботи по SEO проводите регулярно Ви? Поділіться з нами в коментарях.

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?