Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Voice Search: Як оптимізувати сайт для голосового пошуку?

5 хв. 23-05-2018

З ростом кількості користувачів мобільних пристроїв збільшується і відсоток людей, які користуються голосовим пошуком. І це зрозуміло - адже це швидше, зручніше, простіше. Найчастіше використовуються такі віртуальні помічники, як OK Google, Siri, Google Assistant.

Генеральний директор Google оприлюднив статистику, згідно з якою 1/5 всіх пошукових запитів здійснюється за допомогою голосового пошуку.

З розвитком смартфонів будуть змінюватися і пошукові фрази. Тому, вже зараз потрібно задуматися про оптимізацію веб-ресурсу під голосовий пошук.

Рекомендації по оптимізації сайту під голосовий пошук

  1. Мобільна адаптація

    У зв'язку з введення алгоритму Mobile First Index зручна мобільна версія сайту - просто MUST HAVE 2018 року.
    Саме через мобільні пристрої здійснюються "швидкі запити", адже голосовим пошуком користуються в основному власники смартфонів і планшетів. Існує навіть поняття мікромоменти - це бажання негайно дізнатися якусь інформацію або прийняти рішення з певного питання (вибір товару, ресторану, пошук квитків або натхнення і т.п.). І в таких ситуаціях людина зазвичай звертається до смартфона. Ключовим фактором тут є терміновість, бажання негайно отримати відповіді. Тому, якщо Ви спростите користувачам пошук - Ви отримаєте максимум покупців.
    Після розробки мобільної версії сайту обов'язково потрібно перевірити всі сторінки на коректність відображення і працездатність.

    Приклад хорошої мобільної адаптації - інтернет-магазин Маріан

    Адаптація Маріан

  2. Пошукові запити
    Звичайно голосові запити довше текстових (5 і більше слів), тому довжина запиту збільшиться. Таким чином, буде потрібно оптимізація сайту під НЧЗ (низькочастотні запити).
    Також при оптимізації під Voice Search слід використовувати слова: "як", "що", "кращий". Наприклад, "що таке гідропідсилювач", "де відремонтувати трактор" і т.д.
  3. Розділ FAQ (Питання-відповідь)
    Окремий розділ FAQ дасть відповіді на всі популярні запитання відвідувачів. Для цього потрібно скласти список можливих питань, які задають покупці. Використовуйте аналітику і сервіси для пошуку ключових слів. На основі отриманої інформації напишіть контент, який дасть відповіді на всі запитання користувачів.
    Для кожного питання створіть окрему сторінку. На початку статті дайте швидкі відповіді. Складні професійні терміни краще не використовувати. Текст повинен бути простим і читабельним.
  4. Локальний пошук (Local Search)
    Для пошуку конкретного місця (бар, магазин, кафе, салон краси) люди використовують локальний пошук, який здійснює пошукову видачу з урахуванням локації користувача.
    Для цього необхідно зареєструватись та заповнити детальні дані про компанію в Google MyBusiness (опис діяльності, адреса, контакти, час роботи, фото і т.д.). Слідкуйте за актуальністю наданої інформації.
    При тестуванні Google Assistant з'ясувалося, що локальний пошук Google набагато зручніший.
  5. Відгуки про компанію
    Позитивні відгуки від клієнтів принесуть величезну користь Вашому бізнесу. Вибір користувачів зазвичай грунтується на рейтингах і високих оцінках. Тому отримайте максимально багато відгуків про компанію, її продукцію, послуги і роботу співробітників.
  6. Мікророзмітка
    Використання мікророзмітки дасть Google точні дані про ціни, розклад роботи, контактні дані Вашої компанії.

Висновок

Оптимізувати сайт під голосові помічники не просто. Ви можете встановити додатки і спробувати самостійно ними скористатися. Це дасть Вам поняття як працює голосовий пошук, які у нього можливості, як ним користуються інші.
Або замовити розкрутку сайту для Voice Search в нашій веб-студії Webmaestro.

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?