Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити

5 хв. 17-05-2019

Граф знань (Knowledge Graph) Google — це розширений сніпет у пошуковій видачі.

Він має такий вигляд:

Граф знань

Блок відповідей Як варити рис

Блок відповідей Що таке граматика

Що таке розширений сніпет?

Розширений сніпет — це блок відповідей на пошукові запити, який з'являється вгорі результатів пошукової видачі. Головними його завданнями є:

  • надання користувачеві швидкої відповіді в зручній формі;
  • показати користувачеві чи правильно він поставив питання.

Блоки відповідей можуть бути різних форматів:

  1. Текст
  2. Список
  3. Картинка
  4. Діаграма

У більшості випадків Google бере текст для сніпета з мета-тега Description. Якщо він на сайті не заповнений, або не відповідає запиту — в блок може потрапити найрелевантніша частина статті.

Що дасть потрапляння в блок відповідей Google?

Ви повинні розуміти: чим вище позиції в пошуковій видачі - тим більше трафіку на сайт, чим більше трафіку — тим більший прибуток.

Крім того, що блоки відповідей виводяться в самому верху, вони ще й помітно виділяються серед конкурентів. Таким чином, користувачі будуть звертати на них більше уваги і клікати, тобто зросте відвідуваність і CTR.

Що потрібно знати про блоки відповідей Google?

  1. Авторитетність сайту в даному випадку не грає ролі. Головне релевантність контенту пошуковому запиту. Таким чином, потрапити в блок відповідей можуть навіть молоді сайти.
  2. Блоки відповідей є не в кожній видачі. Та й потрапляння сайту в Граф нестабільне. Сьогодні він може бути там, а завтра вже ні.
  3. У блок відповідей може потрапити сторінка сайту, яка займає в пошуковій видачі не перше місце.
  4. Зазвичай в розширені сніпети потрапляє текст або списки.
  5. Обсяг тексту в розширеному сніпеті в середньому досягає 35-50 слів, але є і 5-65 слів.
  6. 15% блоків відповідей займає Вікіпедія. Це означає, що сенс не менш важливий ключових слів.

Американський маркетолог Ларрі Кім провів дослідження, яке визначило, що в 70% випадків в блок відповідей потрапляє сайт з перших 3 позицій пошукової видачі. Решта 30% — це статті з 2,3,7 позицій.

Як потрапити в блок відповідей?

Чіткої інструкції для потрапляння в блок відповідей немає. Але ми хочемо виділити наступні рекомендації, які підвищать шанси туди потрапити:

  1. Структуруйте контент — використовуйте заголовки/підзаголовки, списки, зображення і т. д.
  2. Використовуйте ключові запити в Title і заголовках/підзаголовках.
  3. Використовуйте LSI-слова (тематично пов'язані з основними КС) в тексті.
  4. Пишіть «натуральні» відповіді на питання. Наприклад, якщо користувач вводить питання «Що таке SEO», то Ви повинні написати "SEO — це ..." і детальну відповідь. Повинен бути дефіс і слово «це».
  5. Імовірність потрапити в Граф знань вище у сайтів, які займають ТОП 1-3. Тому працюйте над поліпшенням позицій свого сайту.
  6. Використовуйте більше питальних запитів в заголовках/підзаголовках («Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?»). Відповіді давайте відразу ж під заголовком використовуючи 35-50 слів.
  7. Давайте максимально детальні відповіді на питання «Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?».

Статистика свідчить, що в блоки відповідей зазвичай потрапляють відповіді на запити «Як?» (60%) і «Що?» (25%).

Це основні поради. Застосовуйте і потрапите в Блок відповідей Google!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone