Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити

5 хв. 17-05-2019

Граф знань (Knowledge Graph) Google — це розширений сніпет у пошуковій видачі.

Він має такий вигляд:

Граф знань

Блок відповідей Як варити рис

Блок відповідей Що таке граматика

Що таке розширений сніпет?

Розширений сніпет — це блок відповідей на пошукові запити, який з'являється вгорі результатів пошукової видачі. Головними його завданнями є:

  • надання користувачеві швидкої відповіді в зручній формі;
  • показати користувачеві чи правильно він поставив питання.

Блоки відповідей можуть бути різних форматів:

  1. Текст
  2. Список
  3. Картинка
  4. Діаграма

У більшості випадків Google бере текст для сніпета з мета-тега Description. Якщо він на сайті не заповнений, або не відповідає запиту — в блок може потрапити найрелевантніша частина статті.

Що дасть потрапляння в блок відповідей Google?

Ви повинні розуміти: чим вище позиції в пошуковій видачі - тим більше трафіку на сайт, чим більше трафіку — тим більший прибуток.

Крім того, що блоки відповідей виводяться в самому верху, вони ще й помітно виділяються серед конкурентів. Таким чином, користувачі будуть звертати на них більше уваги і клікати, тобто зросте відвідуваність і CTR.

Що потрібно знати про блоки відповідей Google?

  1. Авторитетність сайту в даному випадку не грає ролі. Головне релевантність контенту пошуковому запиту. Таким чином, потрапити в блок відповідей можуть навіть молоді сайти.
  2. Блоки відповідей є не в кожній видачі. Та й потрапляння сайту в Граф нестабільне. Сьогодні він може бути там, а завтра вже ні.
  3. У блок відповідей може потрапити сторінка сайту, яка займає в пошуковій видачі не перше місце.
  4. Зазвичай в розширені сніпети потрапляє текст або списки.
  5. Обсяг тексту в розширеному сніпеті в середньому досягає 35-50 слів, але є і 5-65 слів.
  6. 15% блоків відповідей займає Вікіпедія. Це означає, що сенс не менш важливий ключових слів.

Американський маркетолог Ларрі Кім провів дослідження, яке визначило, що в 70% випадків в блок відповідей потрапляє сайт з перших 3 позицій пошукової видачі. Решта 30% — це статті з 2,3,7 позицій.

Як потрапити в блок відповідей?

Чіткої інструкції для потрапляння в блок відповідей немає. Але ми хочемо виділити наступні рекомендації, які підвищать шанси туди потрапити:

  1. Структуруйте контент — використовуйте заголовки/підзаголовки, списки, зображення і т. д.
  2. Використовуйте ключові запити в Title і заголовках/підзаголовках.
  3. Використовуйте LSI-слова (тематично пов'язані з основними КС) в тексті.
  4. Пишіть «натуральні» відповіді на питання. Наприклад, якщо користувач вводить питання «Що таке SEO», то Ви повинні написати "SEO — це ..." і детальну відповідь. Повинен бути дефіс і слово «це».
  5. Імовірність потрапити в Граф знань вище у сайтів, які займають ТОП 1-3. Тому працюйте над поліпшенням позицій свого сайту.
  6. Використовуйте більше питальних запитів в заголовках/підзаголовках («Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?»). Відповіді давайте відразу ж під заголовком використовуючи 35-50 слів.
  7. Давайте максимально детальні відповіді на питання «Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?».

Статистика свідчить, що в блоки відповідей зазвичай потрапляють відповіді на запити «Як?» (60%) і «Що?» (25%).

Це основні поради. Застосовуйте і потрапите в Блок відповідей Google!

Замовте професійну розкрутку сайту у Webmaestro!

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?