ТОП7 методів нестандартного SEO
- Розширення структури сайту на основі користувацьких пошукових запитів
- Показ акційних та популярних товарів у кошику
- Нестандартні сніпети
- Оригінальні способи поліпшення поведінкових факторів
- Нестандартні способи внутрішньої перелінковки
- Оптимізація сайту під голосовий пошук
- Нестандартні методи отримання зворотних посилань
- Висновок
Для кожного виду сайту ми розробили свій чек-лист щодо оптимізації зі списком обов'язкових дій та універсальних пропозицій щодо зростання продажів. Але це лише основа пошукового просування. Що ж робити, коли всі стандартні дії були проведені? Як далі розкручувати сайт? Які нестандартні методи SEO можна ще використовувати?
Розширення структури сайту на основі користувацьких пошукових запитів
Якщо зібрати базу пошукових запитів з внутрішнього пошуку на сайті, з Google Search Console та Analytics, то на їхній основі можна створювати та оптимізувати сторінки, прив'язавши до категорій на сайті. Таким чином, Ви отримаєте цільові сторінки саме з тим, що люди дійсно шукають. Плюс збільшите кількість посадкових сторінок під низькочастотні запити.
Показ акційних та популярних товарів у кошику
Середній чек можна значно підняти, якщо додати в кошик цікаві товари (акційні, зі знижкою, найпопулярніші). При цьому важливо реалізовувати можливість додавання товару до замовлення прямо зі сторінки кошика. Так є шанс зачепити покупця і збільшити кількість товарів, що купуються.
Нестандартні сніпети
Мікророзмітки карток товарів, рейтинги, онлайн-чати – часто використовуються.
Але існують й більш нестандартні способи виділити сніпети в пошуковій видачі, наприклад використання мікророзмітки FAQ:
Також можна використовувати спеціальні символи в метатегах Title:
А ще можна спробувати потрапити в блок швидких відповідей Google:
Про те як це зробити читайте в статті «Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити».
Намагайтеся регулярно моніторити оновлення у видачі та впроваджуйте їх й на свій сайт.
Оригінальні способи поліпшення поведінкових факторів
Такі способи залучення й затримання відвідувачів на сайті, як лічильники часу, тести, опитування, анкетування, конкурси, рулетки для отримання знижок, відеоролики і т.д., не тільки покращують поведінкові фактори та збільшують продажі, але й показують Google, що сайт дійсно цікавий та корисний людям.
Нестандартні способи внутрішньої перелінковки
Грамотна внутрішня перелінковка спрощує не тільки індексування сторінок пошуковими роботами, але й орієнтацію користувачів по сайту. Сторінки з низькочастотними запитами можна вивести на ТОПові позиції завдяки перелінковці і якісному контенту.
Можна використовувати такі способи перелінковки:
- блок в картках товарів «Схожі товари», «Рекомендовані товари», «З цим товаром купують», «Комплектуючі», «Витратні матеріали» і т.д.;
- блок «Популярні категорії», «Інші категорії», «Суміжні категорії», «Часто шукають», «Популярні запити» і т.д.;
- перелінковка в характеристиках товарів:
- перелінковка на сторінках категорій в області товарів. Наприклад, можна додати посилання з назв виробників в короткому описі товарів з каталогу:
- посилання в рядку швидкого пошуку по сайту. Тобто при введенні запиту в пошуковий рядок сайт видає результати у вигляді товарів і товарних категорій:
- якірна перелінковка в статтях Блогу. Використовується для об'ємних текстів, щоб спростити користувачам пошук необхідної інформації. Побачити таку перелінковку Ви можете у всіх статтях нашого Блогу під заголовками:
- «Хлібні крихти» зі списком. При натисканні на категорію розкривається список суміжних категорій:
Оптимізація сайту під голосовий пошук
З ростом кількості користувачів, які шукають інформацію за допомогою голосового пошуку, зростає й необхідність оптимізації під нього. Звичайно, поки не для всіх тематик використовується голосовий пошук, тому спочатку потрібно визначити необхідність такої оптимізації. Як це зробити читайте в статтях «[Voice Search] Як оптимізувати сайт для голосового пошуку?» та «Voice-friendly-ключі: що таке і як з ними працювати?».
Нестандартні методи отримання зворотних посилань
Думаємо всі вже в курсі про крауд-маркетинг та розміщення посилань на форумах. Але зараз мова не про них. Існують й інші більш креативні способи отримання зворотних посилань:
- проведення конкурсу блогерів
Придумайте тему статті та встановіть правила участі. Наприклад, щоб взяти участь в конкурсі, користувач повинен написати та розмістити статтю на своєму блозі з посиланням на Ваш сайт. За участь в конкурсі дайте приз. - гостьовий постинг
Пишіть хороші статті на близькі Вам теми для авторитетних ресурсів. Проставляйте в них посилання на свій сайт. - розробка програми
Розробіть корисну програму, яку користувачі будуть завантажувати. Вбудуйте в неї індексовані посилання на свій сайт. - впровадження якоїсь фішки на свій сайт
Існує багато випадків, коли компанії впроваджували WOW-фішки на свої сайти, про які потім писали різні рекламні та маркетингові студії, залишаючи при цьому посилання. - написання електронної книги
Напишіть книгу на тему пов'язану з Вашою сферою діяльності. Поставте посилання на свій сайт в тексті. Викладіть книгу у вільний доступ. - запис вірусного відео
Розробіть цікавий сценарій та зніміть відеоролик. Викладіть його в Youtube. Пропишіть посилання на свій сайт і розповсюдьте його.
Висновок
Отже, тепер Ви розумієте, що ефективна розкрутка сайту – це основні дії + креатив. Якщо шукати нестандартні рішення – можна досягти більшого, ніж коли йти уторованим шляхом. Для генерації нових ідей рекомендуємо прочитати книгу «Нестандартне SEO: як прискорити просування в пошукових системах».
А які методи нестандартного SEO використовуєте Ви? Поділіться в коментарях.