Як конвертувати лідів з Блогу
4 хв.
07-10-2018
Достовірні факти
- З блогу клієнти, які готові купувати приходять рідко (10%).
- Наявність рекомендацій від авторитетних людей більше спонукають здійснювати покупки, ніж якісний контент.
- Займатися поліпшенням репутації в мережі (SERM) потрібно регулярно. Один блог не повністю вирішить цю задачу.
- Якщо Ви надаєте послуги, клієнтам важливо побачити демонстрацію, або провести зустріч.
Рекомендації для отримання якісних лідів з Блогу
- Знайдіть конкурентів і проаналізуйте їх сайти. Постарайтеся впровадити на свій сайт що-небудь подібне, тільки трохи краще.
- Детально розпишіть читачам про товари і послуги, які Ви пропонуєте. Дізнайтеся проблеми читачів і запропонуйте їм рішення.
- Знайдіть сайти для поширення статтею з Блогу - акаунти і групи в соц мережах, Youtube і т.д.
- Розкрутіть сторінки: Портфоліо, Кейси. Надавайте читачам тільки достовірну інформацію.
- Доведіть читачам, що Ви серйозна компанія, яка завжди вирішить будь-яку проблему.
- Доведіть читачам, що Ви якісно робите свою роботу. Послуги замовляють в компанії, яка не просто щось зробила, але і отримала від цього успішний результат.
- На сторінках конвертації лідів не повинно бути ні зовнішніх, ні внутрішніх посилань.
- Добре, коли до якісних статей прикріплені ще й кейси успішних робіт.
- Статті повинні бути написані так, щоб навіть не фахівець розумів про що в них йдеться.
- На сторінках конверсії писати тільки найважливіші речі. "Полотна" тексту тут не працюють.
- Клієнт повинен отримати більше, ніж йому пропонують на сайті. Здивуйте його.
- Якщо немає продажів - Ви точно робите щось не так.
Рекомендовані статті
Коментарі