Бажаєте стати нашим клієнтом? Подати заявку
Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Маловідомі патенти Google, які потрібно знати

5 хв. 19-10-2018

Google постійно оновлює алгоритми пошуку і може використовувати методики, про які Ви й не чули. Всі свої розробки він патентує, тому знаючи в чому суть таких патентів, Ви зрозумієте за якими принципами працює пошук.

Що Ви дізнаєтеся ознайомившись з патентами Google?

Семантична близькість ключових слів важливіша візуальної

Дата публікації: 11.05.2010

Патент каже, що Google сам робить розмітку сторінки сайту, наприклад, якщо для формування списків Ви не використовуєте тег li, Google буде:

  • створювати списки тегами table, tr (таблицями);
  • створювати div (блоковими елементами);
  • замінювати тегами p (параграфами);
  • проставляти теги br (роздільники рядків).

А заголовки, наприклад, можуть витягуватися не тільки з тегів h1, h2, ..., а й з назв картинок, таблиць і т.д.

Пріоритет надається сторінкам багатим семантикою

Дата публікації: 27.11.2012

Патент описує використання семантичного зв'язку між сторінками, замість посилального.

На вагу посилань впливає ймовірність переходу по ним

Дата публікації: 11.05.2010

Суть цього патенту полягає в тому, що найпомітніші посилання принесуть більше користі, ніж непомітні.
Враховуються такі параметри посилань:

  • колір анкорного тексту;
  • розміщення посилання в списку (якщо посилання в списку);
  • розміщення посилання на сторінці;
  • кількість слів у анкорний тексті;
  • прилеглі слова;
  • посилання йде з тексту або з картинки;
  • внутрішні чи зовнішні посилання;
  • тематика анкорного тексту.

Враховуються такі параметри донора:

  • кількість посилань;
  • наявність слів в тексті і заголовках;
  • відповідність тематиці.

Враховується така поведінка відвідувачів сайту:

  • клікабельність посилань;
  • інтереси користувачів;
  • мова користувачів;
  • які ключові фрази використовуються;
  • наскільки часто клікаються інші посилання.

Необхідно збільшувати швидкість сайту

Дата публікації: 4.02.2014

Краще ранжуються сайти, які швидко завантажуються.

На швидкість завантаження сайту впливають такі чинники:

  • розмір сторінок;
  • наявність зображень;
  • робота сервера;
  • швидкість інтернету.

Патент каже, що якщо по одному запиту виходять 2 різних сайту і один з них завантажується швидше - йому буде надаватися пріоритет.

Після редагування сторінки її позиція змінитися не відразу

Дата публікації: 14.08.2012

При внесенні змін на сторінку сайту, Google фіксує стару позицію і визначає можливий рейтинг. Потім для сторінки вибирається функція переходу, яка визначає її позицію. При позитивній функції переходу, цільова позиція досягається через 70 днів після редагування сторінки. Якщо позиція сторінки різко зміниться - присвоюється негативна функція переходу, яка дасть 20 днів зниження позицій, а потім зростання позицій.
Так Google вводити Seo-фахівців в оману, борючись з чорними методами оптимізації (переспамом ключовими фразами, невидимим текстом, підміною контенту, закупівлею посилань і ін.).

Щоб Ваш сайт потрапив в блок відповідей використовуйте natural language answer

Дата публікації: 11.12.2014


Блок Питання-відповідь

Патент описує принцип роботи featured сніпетів, наприклад:

  • блок відповідей створюється тільки по intent- і factual- queries;
  • відповідь береться тільки з natural language;
  • існує обмежений список шаблонів для блоків відповідей;
  • існує список запитів, за якими ніколи не будуть формуватися блоки відповідей;
  • в заголовку повинен бути ключовий запит;
  • аналіз LSI-фраз для класифікації в тематиці;
  • в певних нішах в блок відповідей потрапляють списки.

Спеціальний пошуковик для пошуку Google-патентів: patents.google.com.
В коментах до цієї статті Ви можете написати про ті патенти, які Ви знаєте і використовуєте в своїх стратегіях просування сайтів.

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.