Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Контекстна чи банерна реклама: яку вибрати?

5 хв. 18-10-2019

Що краще вибрати контекстну або медійну рекламу – питання не просте. З одного боку, контекстна реклама – найпопулярніший канал реклами, а з іншого – медійна реклама краще інших привертає увагу користувачів.

У цій статті ми хочемо розповісти про переваги та недоліки кожного виду реклами та для яких бізнесів вони краще підходять.

Особливості контекстної реклами

Контекстна реклама спрямована на аудиторію з уже сформованими потребами. Її показ можна налаштувати на певні ключові запити, які вводять користувачі. Саме це забезпечує високу ефективність даного виду реклами. 

Переваги контекстної реклами:

  1. Нативність

    Текстові оголошення в пошуку стають все більш схожі на результати органічної видачі та багато користувачів їх плутають.

    Приклад контекстної реклами

  2. Можливість запуску при мінімальному бюджеті

    Наприклад, в контексті Google Ads є реклама з ціною за клік 1 копійка, тобто немає мінімальної суми платежу. Вона може активуватися навіть якщо на рахунку буде 1 гривня.

  3. Оплата тільки за клік (CPC – cost per click)

    Ця модель оплати вважається більш вигідною, ніж оплата за покази (CPM – Cost-Per-Thousand) і дозволяє максимально точно оцінити рентабельність реклами.

  4. Отримання результат «тут і зараз»

    Контекстна реклама призводить вже «розігрітих» покупців, відразу готових купити.

Але є один і недолік контекстної реклами: якщо попиту немає, її вийде запустити або на вузьку аудиторію, або по які релевантними запитами.

Детальніше дізнаєтесь у статті «Контекстна реклама: особливості, переваги, недоліки».

Особливості медійної реклами

Переваги медійної реклами

  1. Медійна реклама орієнтується на ширшу цільову аудиторію (ЦА) і застосовується в основному для поліпшення іміджу (зацікавити потенційну аудиторію, познайомити з новими товарами/послугами і т.д.).
  2. Широкі можливості націлювання: на стать, вік, доходи, наявність дітей, інтереси, поведінку користувачів та ін.
  3. Банери добре виділяються на загальному тлі сайту і не зливаються з навколишніми елементами.

Приклад банерної реклами 

До недоліків можна віднести те, що користувачі можуть виявитися «не розігрітими» і не зацікавленими Вашою пропозицією, або вони не зважаться відразу зробити покупку, а лише через деякий час. Що стосується вартості, то оплата здійснюється за 1000 показів (CPM).

Порівняння контекстної та медійної реклами

Представляємо Вашій увазі порівняльну таблицю характеристик двох форматів інтернет-реклами (її склав акаунт-менеджер ArrowMedia Андрій Суханов):

Контекстна реклама проти медійної

Таблиця порівняння контексту і медійки

Таблиця порівнняння контекстої та медійної реклами

Як правильно вибрати формат реклами?

Насправді зробити вибір просто.

Ваш вибір банерна реклама, якщо Ви хочете:

  1. Розповісти про новий товар/послугу.
  2. Сформувати попит на товар/послугу.
  3. Поліпшити впізнаваність компанії.

Ваш вибір контекстна реклама, якщо:

Попит на товар/послугу вже сформований і залишилося тільки продати їх.

Висновки

Отже, при виборі формату реклами враховуйте вище описані характеристики. А ще краще, якщо у Вас не обмежений бюджет, використовувати обидва формати плюс рекламу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Youtube та ін.).

Якщо потрібна допомога – звертайтеся!

Коментарі
Богдан
08-04-2020
А подскажите, что в нашем случае лучше сработает. У нас небольшой интернет-магазин по продаже пневмоподушек и автозапчастей. Для нас лучше баннерная или контекстная реклама?
відповісти
WebMaestro
10-04-2020
У Вашому випадку варто використовувати зв'язку: контекстна реклама + ремаркетинг. Відповідно 70%/30% бюджету розподіляти між ними.
відповісти
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?