Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Контекстна чи банерна реклама: яку вибрати?

5 хв. 18-10-2019

Що краще вибрати контекстну або медійну рекламу – питання не просте. З одного боку, контекстна реклама – найпопулярніший канал реклами, а з іншого – медійна реклама краще інших привертає увагу користувачів.

У цій статті ми хочемо розповісти про переваги та недоліки кожного виду реклами та для яких бізнесів вони краще підходять.

Особливості контекстної реклами

Контекстна реклама спрямована на аудиторію з уже сформованими потребами. Її показ можна налаштувати на певні ключові запити, які вводять користувачі. Саме це забезпечує високу ефективність даного виду реклами. 

Переваги контекстної реклами:

  1. Нативність

    Текстові оголошення в пошуку стають все більш схожі на результати органічної видачі та багато користувачів їх плутають.

    Приклад контекстної реклами

  2. Можливість запуску при мінімальному бюджеті

    Наприклад, в контексті Google Ads є реклама з ціною за клік 1 копійка, тобто немає мінімальної суми платежу. Вона може активуватися навіть якщо на рахунку буде 1 гривня.

  3. Оплата тільки за клік (CPC – cost per click)

    Ця модель оплати вважається більш вигідною, ніж оплата за покази (CPM – Cost-Per-Thousand) і дозволяє максимально точно оцінити рентабельність реклами.

  4. Отримання результат «тут і зараз»

    Контекстна реклама призводить вже «розігрітих» покупців, відразу готових купити.

Але є один і недолік контекстної реклами: якщо попиту немає, її вийде запустити або на вузьку аудиторію, або по які релевантними запитами.

Детальніше дізнаєтесь у статті «Контекстна реклама: особливості, переваги, недоліки».

Особливості медійної реклами

Переваги медійної реклами

  1. Медійна реклама орієнтується на ширшу цільову аудиторію (ЦА) і застосовується в основному для поліпшення іміджу (зацікавити потенційну аудиторію, познайомити з новими товарами/послугами і т.д.).
  2. Широкі можливості націлювання: на стать, вік, доходи, наявність дітей, інтереси, поведінку користувачів та ін.
  3. Банери добре виділяються на загальному тлі сайту і не зливаються з навколишніми елементами.

Приклад банерної реклами 

До недоліків можна віднести те, що користувачі можуть виявитися «не розігрітими» і не зацікавленими Вашою пропозицією, або вони не зважаться відразу зробити покупку, а лише через деякий час. Що стосується вартості, то оплата здійснюється за 1000 показів (CPM).

Порівняння контекстної та медійної реклами

Представляємо Вашій увазі порівняльну таблицю характеристик двох форматів інтернет-реклами (її склав акаунт-менеджер ArrowMedia Андрій Суханов):

Контекстна реклама проти медійної

Таблиця порівняння контексту і медійки

Таблиця порівнняння контекстої та медійної реклами

Як правильно вибрати формат реклами?

Насправді зробити вибір просто.

Ваш вибір банерна реклама, якщо Ви хочете:

  1. Розповісти про новий товар/послугу.
  2. Сформувати попит на товар/послугу.
  3. Поліпшити впізнаваність компанії.

Ваш вибір контекстна реклама, якщо:

Попит на товар/послугу вже сформований і залишилося тільки продати їх.

Висновки

Отже, при виборі формату реклами враховуйте вище описані характеристики. А ще краще, якщо у Вас не обмежений бюджет, використовувати обидва формати плюс рекламу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Youtube та ін.).

Якщо потрібна допомога – звертайтеся!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
Луцьк, просп. Перемоги 1, 302
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?