Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

«Покинутий кошик» і як з ним боротися

6 хв. 25-10-2019

Покинутий» кошик ‒ не дуже сприятливий показник в роботі будь-якого інтернет-магазину. Це означає, що користувач не просто пішов з сайту, не зробивши ніяких цільових дій, а вибрав певний товар, але не закінчив оформлення покупки.

Статистика показує, що 70% користувачів покидають кошик не завершивши покупку.

Якщо цей відсоток більший ‒ Ви втрачаєте значну частину прибутку! Тому потрібно обов'язково розібратися в чому проблема.

Основні причини «покинутих» кошиків

Складно назвати всі причини не завершення процесу оформлення покупки. Але Ви можете визначити та усунути найпоширеніші:

  1. Неможливість зробить покупку без попередньої реєстрації

    Це найпопулярніша причина, через яку користувачі покидають кошик. Особливо їх дратує необхідність заповнення величезного списку непотрібних даних.

    Рекомендуємо спростити форму оформлення замовлення до декількох полів: ім'я користувача та контакти для зв'язку (номер телефону або e-mail).

  2. Недовіра до сайту

    Багато покупців сумніваються в безпеці здійснення покупки (в зберіганні персональних даних, переказ грошей і т.д.).

    Недовіру до сайту зазвичай викликають:

    • маловідомість (потрібно розкручувати сам бренд);
    • відсутність позитивних відгуків (мотивуйте покупців залишати відгуки на сайті);
    • поганий дизайн;
    • помилки в текстах;
    • наявність «битих» посилань;
    • відсутність даних про власника інтернет-магазину (напишіть детальну контактну інформацію);
    • відсутність гарантій і можливості повернення.
  3. Лише один спосіб оплати покупки

    Мало хто захоче купити в інтернеті дорогий товар за повною передоплатою. Дуже добре коли Ви пропонуєте можливість розрахунку за товари післяплатою. Також не завадить можливість оплати за допомогою платіжних систем.

  4. Низький рівень юзабіліті сайту

    Зручність користувача на сайті впливає на те, чи захоче він далі там знаходиться і здійснювати покупки.

    Для цього потрібно:

    • збільшувати швидкість завантаження сторінок;
    • зробити навігацію інтуїтивно зрозумілою;
    • адаптувати сайт під всі пристрої і браузери (мобільна адаптація і кросбраузерність);
    • прибрати зі сторінок відволікаючу інформацію, зображення, посилання і т.д.
  5. Несправність в роботі кошика

    В основному це:

    • неможливість видалити кількість товарів;
    • неможливість відредагувати введені дані;
    • некоректне відображення вмісту кошика.

    Обов'язково періодично тестуйте працездатність кошика, щоб виключити появу подібних помилок.

  6. Довгий і складний процес оформлення покупки

    Якщо для покупки потрібно заповнити багато полів і всі вони є обов'язковими, це дратує користувачів. Потрібно розбити процес оформлення замовлення на кілька етапів:

    Етапи оформлення покупки 

  7. Поява додаткових витрат

    Це вартість доставки, комісія, податки та ін. Звичайно якщо в картці товару користувач побачив найвигіднішу ціну, а потім при оформленні замовлення виявилися зовсім інші цифри ‒ він буде відчувати себе обдуреним.

    Будьте чесними зі своїми покупцями ‒ вказуйте в картках товарів остаточну ціну (із зазначенням додаткових витрат).

  8. Відсутність термінів доставки

    Найоптимальніший варіант ‒ вказувати терміни доставки в картці товару поруч з цінами.

    Терміни доставки

  9. Відсутність онлайн-допомоги при виборі товару

    Відсутність можливість поставити питання в момент прийняття рішення про покупку провокує перехід потенційного клієнта на інші сайти.

    Також добре, коли на сайті є розділ Питання-Відповіді (FAQ), адже деяким користувачам зручніше самим знаходити відповідь на питання, які цікавить.

  10. Початкова відсутність бажання купити

    Це найскладніший і непередбачуваний фактор при роботі з покинутими кошиками. З такими користувачами нічого не поробиш. Єдине що Ви можете ‒ запропонувати їм знижку на товар.

Як ще можна працювати з покинутими кошиками?

У 20-40% випадків покупців, які покинули кошик можна переконати закінчити процес оформлення покупки.

Радимо використовувати email-розсилку зі згадуванням про не завершення покупки (email-ретаргетинг). А ще можна запропонувати персональні знижки на певні товари.

Що робити, якщо проблема покинутого кошику не зникає?

Неможливо повністю усунути причини покинутих кошиків, адже завжди будуть такі користувачі, які:

  • просто ознайомлювались з асортиментом товарів;
  • знайшли більш вигідну пропозицію;
  • відволіклися від покупки й забули;
  • просто порівнювали ціни;
  • шукали ідеї для подарунків.

Тому потрібно просто прийняти те, що не всі Ваші відвідувачі можуть стати покупцями!

Якщо потрібна допомога ‒ звертайтесь!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
Луцьк, просп. Перемоги 1, 302
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?