Контекстна чи банерна реклама: яку вибрати?
Що краще вибрати контекстну або медійну рекламу – питання не просте. З одного боку, контекстна реклама – найпопулярніший канал реклами, а з іншого – медійна реклама краще інших привертає увагу користувачів.
У цій статті ми хочемо розповісти про переваги та недоліки кожного виду реклами та для яких бізнесів вони краще підходять.
Особливості контекстної реклами
Контекстна реклама спрямована на аудиторію з уже сформованими потребами. Її показ можна налаштувати на певні ключові запити, які вводять користувачі. Саме це забезпечує високу ефективність даного виду реклами.
Переваги контекстної реклами:
- Нативність
Текстові оголошення в пошуку стають все більш схожі на результати органічної видачі та багато користувачів їх плутають.
- Можливість запуску при мінімальному бюджеті
Наприклад, в контексті Google Ads є реклама з ціною за клік 1 копійка, тобто немає мінімальної суми платежу. Вона може активуватися навіть якщо на рахунку буде 1 гривня.
- Оплата тільки за клік (CPC – cost per click)
Ця модель оплати вважається більш вигідною, ніж оплата за покази (CPM – Cost-Per-Thousand) і дозволяє максимально точно оцінити рентабельність реклами.
- Отримання результат «тут і зараз»
Контекстна реклама призводить вже «розігрітих» покупців, відразу готових купити.
Але є один і недолік контекстної реклами: якщо попиту немає, її вийде запустити або на вузьку аудиторію, або по які релевантними запитами.
Детальніше дізнаєтесь у статті «Контекстна реклама: особливості, переваги, недоліки».
Особливості медійної реклами
Переваги медійної реклами
- Медійна реклама орієнтується на ширшу цільову аудиторію (ЦА) і застосовується в основному для поліпшення іміджу (зацікавити потенційну аудиторію, познайомити з новими товарами/послугами і т.д.).
- Широкі можливості націлювання: на стать, вік, доходи, наявність дітей, інтереси, поведінку користувачів та ін.
- Банери добре виділяються на загальному тлі сайту і не зливаються з навколишніми елементами.
До недоліків можна віднести те, що користувачі можуть виявитися «не розігрітими» і не зацікавленими Вашою пропозицією, або вони не зважаться відразу зробити покупку, а лише через деякий час. Що стосується вартості, то оплата здійснюється за 1000 показів (CPM).
Порівняння контекстної та медійної реклами
Представляємо Вашій увазі порівняльну таблицю характеристик двох форматів інтернет-реклами (її склав акаунт-менеджер ArrowMedia Андрій Суханов):
Як правильно вибрати формат реклами?
Насправді зробити вибір просто.
Ваш вибір банерна реклама, якщо Ви хочете:
- Розповісти про новий товар/послугу.
- Сформувати попит на товар/послугу.
- Поліпшити впізнаваність компанії.
Ваш вибір контекстна реклама, якщо:
Попит на товар/послугу вже сформований і залишилося тільки продати їх.
Висновки
Отже, при виборі формату реклами враховуйте вище описані характеристики. А ще краще, якщо у Вас не обмежений бюджет, використовувати обидва формати плюс рекламу в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Youtube та ін.).
Якщо потрібна допомога – звертайтеся!
відповісти
відповісти