Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

SEO Specialist: знання, вміння, обов'язки

5 хв. 02-07-2018

Кожен власник бізнесу в мережі хоче мати багато відвідувачів і, відповідно, багато продажів. У цій статті ми хочемо роз'яснити базові обов'язки seo-фахівця і якими знаннями та вміннями потрібно володіти, щоб отримати таку посаду.

Що повинен знати Junior SEO Specialist?

Починаючий Seo-фахівець повинен розуміти принципи роботи пошукових систем.
На ранжування сайтів впливає їх зовнішня і внутрішня оптимізація. Робота Seo-фахівця спрямована на поліпшення цих факторів (оптимізація структури сайту, наповнення корисним контентом і ключовими фразами, робота над репутацією в мережі та ін.).
Якщо сайт відповідає всім цим критеріям - пошукові роботи піднімають його високо в пошуковій видачі.
Seo-оптимізація досить тривала процедура, яка вимагає регулярної роботи і аналітики.
Потрібно знати:

  • алгоритми роботи пошукових систем;
  • принципи інтернет-маракетингу;
  • ази інтернет-реклами;
  • правила копірайтингу;
  • мати поняття про те, яким повинен бути зручний сайт (юзабіліті).

Професія Seo спеціаліст

Що повинен вміти SEO Specialist?

Всі вимоги до фахівця даної сфери ми описали в нашій вакансії на посаду "Seo-спеціаліст".
Ось деякі з них:

  1. складання широкого семантичного ядра
  2. комплексна внутрішня оптимізація сайту
  3. складання мета-тегів Title, Description
  4. знання Seo-програм і сервісів (Serpstat, ScreamingFrog, WebSite Auditor, TopSite ін.)
  5. наявність сертифікатів Google Analytics і Google Adwords
  6. нарощування маси зовнішніх посилань (LinkBuilding)
  7. розробляти стратегії розвитку сайтів
  8. та ін.

Перевагою буде:

  1. наявність портфоліо
  2. знання англійської мови
  3. базові знання HTML, PHP, CSS
  4. креативність

Seo-фахівець має багато займатися аналізом: загального стану сайту, його конкурентів, трендів на ринку, а потім впроваджувати поліпшення на сайт.

Етапи пошукової розкрутки сайту

  1. Збір та впровадження семантики (ключових фраз, які описують діяльність замовника)
  2. Внутрішня оптимізація (наповнення сайту: мета-теги, контент, швидкість завантаження, налаштування robots.txt і sitemap.xml)
  3. Зовнішня оптимізація (робота з зовнішніми посиланнями на сайт)

Посадові обов'язки сеошника

  • проведення seo- і юзабіліті-аудиту сайту;
  • моніторинг конкурентів;
  • розробка стратегії розвитку;
  • поліпшення поведінкових факторів;
  • відстеження змін алгоритмів пошукових систем і відповідна оптимізація сайту;
  • написання seo-статтей;
  • моніторинг позицій сайту;
  • складання звітів для замовників.

Як стати хорошим сео-фахівцем?

  1. Поєднання теорії та практики. Отримуючи теоретичні знання паралельно пробуйте впроваджувати отримані знання на практиці (наприклад, на власний сайт). Спеціалізовані курси та стажування - найкращий спосіб стати професійним сео-фахівцем.
  2. Для оперативного аналізу та коректного збору семантичного ядра навчіться користуватися Seo-тулами: Serpstat, Google Analytics, ScreamingFrog та ін.
  3. Регулярно моніторте зміни і новинки на ринку. Будьте креативними та пробуйте впроваджувати щось унікальне.
  4. ЛЮБІТЬ ТЕ, ЩО РОБИТЕ!

Рембо

Веб-студія Webmaestro - це досвідчені професіонали, які не тільки створять якісний інтернет-ресурс, але і зроблять його лідером ніші! Звертайтеся!

Коментарі
Саша
13-11-2018
Seo-специалист и интернет-маркетолог - это одно и то же?
відповісти
WebMaestro
13-11-2018
Интернет-маркетолог более обширное понятие. По сути, это человек, который занимается всеми процессами в Интернете: продвижение сайтов (SEO), раскрутка в соц сетях (SMM), контекстная реклама, пиар и управление репутацией (SERM) и т.д. А Seo-специалист - это узкопрофильный специалист, который занимается только раскруткой сайтов в поисковых системах.
відповісти
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone