Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

SEO Specialist: знання, вміння, обов'язки

5 хв. 02-07-2018

Кожен власник бізнесу в мережі хоче мати багато відвідувачів і, відповідно, багато продажів. У цій статті ми хочемо роз'яснити базові обов'язки seo-фахівця і якими знаннями та вміннями потрібно володіти, щоб отримати таку посаду.

Що повинен знати Junior SEO Specialist?

Починаючий Seo-фахівець повинен розуміти принципи роботи пошукових систем.
На ранжування сайтів впливає їх зовнішня і внутрішня оптимізація. Робота Seo-фахівця спрямована на поліпшення цих факторів (оптимізація структури сайту, наповнення корисним контентом і ключовими фразами, робота над репутацією в мережі та ін.).
Якщо сайт відповідає всім цим критеріям - пошукові роботи піднімають його високо в пошуковій видачі.
Seo-оптимізація досить тривала процедура, яка вимагає регулярної роботи і аналітики.
Потрібно знати:

  • алгоритми роботи пошукових систем;
  • принципи інтернет-маракетингу;
  • ази інтернет-реклами;
  • правила копірайтингу;
  • мати поняття про те, яким повинен бути зручний сайт (юзабіліті).

Професія Seo спеціаліст

Що повинен вміти SEO Specialist?

Всі вимоги до фахівця даної сфери ми описали в нашій вакансії на посаду "Seo-спеціаліст".
Ось деякі з них:

  1. складання широкого семантичного ядра
  2. комплексна внутрішня оптимізація сайту
  3. складання мета-тегів Title, Description
  4. знання Seo-програм і сервісів (Serpstat, ScreamingFrog, WebSite Auditor, TopSite ін.)
  5. наявність сертифікатів Google Analytics і Google Adwords
  6. нарощування маси зовнішніх посилань (LinkBuilding)
  7. розробляти стратегії розвитку сайтів
  8. та ін.

Перевагою буде:

  1. наявність портфоліо
  2. знання англійської мови
  3. базові знання HTML, PHP, CSS
  4. креативність

Seo-фахівець має багато займатися аналізом: загального стану сайту, його конкурентів, трендів на ринку, а потім впроваджувати поліпшення на сайт.

Етапи пошукової розкрутки сайту

  1. Збір та впровадження семантики (ключових фраз, які описують діяльність замовника)
  2. Внутрішня оптимізація (наповнення сайту: мета-теги, контент, швидкість завантаження, налаштування robots.txt і sitemap.xml)
  3. Зовнішня оптимізація (робота з зовнішніми посиланнями на сайт)

Посадові обов'язки сеошника

  • проведення seo- і юзабіліті-аудиту сайту;
  • моніторинг конкурентів;
  • розробка стратегії розвитку;
  • поліпшення поведінкових факторів;
  • відстеження змін алгоритмів пошукових систем і відповідна оптимізація сайту;
  • написання seo-статтей;
  • моніторинг позицій сайту;
  • складання звітів для замовників.

Як стати хорошим сео-фахівцем?

  1. Поєднання теорії та практики. Отримуючи теоретичні знання паралельно пробуйте впроваджувати отримані знання на практиці (наприклад, на власний сайт). Спеціалізовані курси та стажування - найкращий спосіб стати професійним сео-фахівцем.
  2. Для оперативного аналізу та коректного збору семантичного ядра навчіться користуватися Seo-тулами: Serpstat, Google Analytics, ScreamingFrog та ін.
  3. Регулярно моніторте зміни і новинки на ринку. Будьте креативними та пробуйте впроваджувати щось унікальне.
  4. ЛЮБІТЬ ТЕ, ЩО РОБИТЕ!

Рембо

Веб-студія Webmaestro - це досвідчені професіонали, які не тільки створять якісний інтернет-ресурс, але і зроблять його лідером ніші! Звертайтеся!

Коментарі
Саша
13-11-2018
Seo-специалист и интернет-маркетолог - это одно и то же?
відповісти
WebMaestro
13-11-2018
Интернет-маркетолог более обширное понятие. По сути, это человек, который занимается всеми процессами в Интернете: продвижение сайтов (SEO), раскрутка в соц сетях (SMM), контекстная реклама, пиар и управление репутацией (SERM) и т.д. А Seo-специалист - это узкопрофильный специалист, который занимается только раскруткой сайтов в поисковых системах.
відповісти
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.