Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

5 героїв інтернет-маркетингу

2 хв. 07-12-2018

Герої і чарівники є не тільки в фільмах і казках. В інтернет-маркетингу теж є такі персонажі. У цій статті ми розповімо про 5 спеціалістів інтернет-маркетингу, які працюють над зростанням трафіку і конверсій.

SEO-шаман

SEO-шаман 

Що робить?

Seoшнік займається пошуковою розкруткою сайтів:

  • збором і кластеризацією семантичного ядра;
  • внутрішньою оптимізацією сайту;
  • написанням мета-мегів (Title, Description);
  • налаштуванням системи веб-аналітики (зазвичай Google Analytics);
  • розробкою та оптимізацією структури сайту;
  • нарощуванням зовнішніх посилань (LinkBuilding);
  • розробкою стратегії розвитку сайту;
  • і т.д.

Детальніше читайте в статті «Seo specialist: знання, вміння, обов'язки».

Чим корисний?

Чудово знає, що таке «стратегія» і «розвиток бізнесу». Діє обережно за заздалегідь складеним планом. На сьогоднішній час жоден успішний сайт не просунувся без його допомоги.

SMMщик: людина оркестр

SMMщик

Що робить?

  • просуває групи в соц мережах (Facebook, Insta, Twitter та ін.);
  • налаштовує таргетовану рекламу в соц мережах і аналізує статистику;
  • пише і публікує інформаційні та рекламні пости;
  • працює над залученням аудиторії в соц мережах (конкурси, акції та т. Д.).

Чим корисний?

Вся суть роботи SMM-фахівця ґрунтується на формуванні іміджу компанії і генерації лідів, цьому сприятиме велика кількість лайків і шерів.

Копірайтер: і швець, і жнець, і на дуді гравець ...

Копірайтер 

Що робить?

  • збирає матеріали - опитування, інтерв'ю, фотографії;
  • складає контент-план;
  • пише SEO-статті та рекламні тексти на абсолютно різні теми;
  • веде блоги;
  • складає опис для карток товарів, категорій і підкатегорій товарів;
  • розробляє стратегії контент-маркетингу;
  • малює зображення для статей (діаграми, схеми і т. д.).

Чим корисний?

Текст дуже важливий елемент будь-якого сайту. За допомогою нього можна істотно підняти конверсію. Тому тексти потрібно писати не для пошукових роботів, а для людей. Саме цим і займається копірайтер. Професійний копірайтер здатний написати хороший текст практично на будь-яку тему і зацікавити потенційних покупців.

Контекстолог: людина чесних правил

Контекстолог 

Що робить?

  • створює рекламні кампанії і оголошення з метою підвищення конверсії;
  • відстежує трафік і замовлення на сайті з реклами;
  • створює медіа-контент;
  • оптимізовує оголошення (знижує ціну за клік і перехід);
  • стежить за коректністю роботи тегів відстеження;
  • тестує тексти і банери для збільшення конверсії.

Чим корисний?

Мало просто створити рекламні оголошення і запустити їх. Потрібно регулярно тестувати які працюють краще, які гірше, а також проводити роботу над зниженням вартості за кліки та переходи. Цим і займається фахівець з контекстної реклами.

Email-гуру

Email-гуру 

Що робить?

  • розробляє стратегії email-маркетингу;
  • створює і поширює електронні розсилки;
  • пише тексти листів;
  • підбирає візуальний контент (зображення, кнопки, посилання), створює шаблони;
  • верстає тематичні листи;
  • здійснює регулярні комунікації з підписниками;
  • проводить аналіз і оптимізацію розсилок;
  • тестує нові email-сервіси;
  • здійснює імпорт БД підписників;
  • працює з API;
  • забезпечує кросбраузерність і адаптивність листів.

Чим корисний?

Головна мета email-маркетолога - збільшення клієнтів, формування лояльності та інформування про нові товари/акції/розпродажі. За допомогою email-розсилок можна побудувати довірчі відносини з підписниками та мати постійний зворотний зв'язок, що буде сприяти повторним продажам.

Цей список ще можна поповнювати і поповнювати. Напишіть в коментах, які персонажі знаєте Ви персонажі.

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?