5 героїв інтернет-маркетингу

Герої і чарівники є не тільки в фільмах і казках. В інтернет-маркетингу теж є такі персонажі. У цій статті ми розповімо про 5 спеціалістів інтернет-маркетингу, які працюють над зростанням трафіку і конверсій.
SEO-шаман
 
Що робить?
Seoшнік займається пошуковою розкруткою сайтів:
- збором і кластеризацією семантичного ядра;
 - внутрішньою оптимізацією сайту;
 - написанням мета-мегів (Title, Description);
 - налаштуванням системи веб-аналітики (зазвичай Google Analytics);
 - розробкою та оптимізацією структури сайту;
 - нарощуванням зовнішніх посилань (LinkBuilding);
 - розробкою стратегії розвитку сайту;
 - і т.д.
 
Детальніше читайте в статті «Seo specialist: знання, вміння, обов'язки».
Чим корисний?
Чудово знає, що таке «стратегія» і «розвиток бізнесу». Діє обережно за заздалегідь складеним планом. На сьогоднішній час жоден успішний сайт не просунувся без його допомоги.
SMMщик: людина оркестр

Що робить?
- просуває групи в соц мережах (Facebook, Insta, Twitter та ін.);
 - налаштовує таргетовану рекламу в соц мережах і аналізує статистику;
 - пише і публікує інформаційні та рекламні пости;
 - працює над залученням аудиторії в соц мережах (конкурси, акції та т. Д.).
 
Чим корисний?
Вся суть роботи SMM-фахівця ґрунтується на формуванні іміджу компанії і генерації лідів, цьому сприятиме велика кількість лайків і шерів.
Копірайтер: і швець, і жнець, і на дуді гравець ...
 
Що робить?
- збирає матеріали - опитування, інтерв'ю, фотографії;
 - складає контент-план;
 - пише SEO-статті та рекламні тексти на абсолютно різні теми;
 - веде блоги;
 - складає опис для карток товарів, категорій і підкатегорій товарів;
 - розробляє стратегії контент-маркетингу;
 - малює зображення для статей (діаграми, схеми і т. д.).
 
Чим корисний?
Текст дуже важливий елемент будь-якого сайту. За допомогою нього можна істотно підняти конверсію. Тому тексти потрібно писати не для пошукових роботів, а для людей. Саме цим і займається копірайтер. Професійний копірайтер здатний написати хороший текст практично на будь-яку тему і зацікавити потенційних покупців.
Контекстолог: людина чесних правил
 
Що робить?
- створює рекламні кампанії і оголошення з метою підвищення конверсії;
 - відстежує трафік і замовлення на сайті з реклами;
 - створює медіа-контент;
 - оптимізовує оголошення (знижує ціну за клік і перехід);
 - стежить за коректністю роботи тегів відстеження;
 - тестує тексти і банери для збільшення конверсії.
 
Чим корисний?
Мало просто створити рекламні оголошення і запустити їх. Потрібно регулярно тестувати які працюють краще, які гірше, а також проводити роботу над зниженням вартості за кліки та переходи. Цим і займається фахівець з контекстної реклами.
Email-гуру
 
Що робить?
- розробляє стратегії email-маркетингу;
 - створює і поширює електронні розсилки;
 - пише тексти листів;
 - підбирає візуальний контент (зображення, кнопки, посилання), створює шаблони;
 - верстає тематичні листи;
 - здійснює регулярні комунікації з підписниками;
 - проводить аналіз і оптимізацію розсилок;
 - тестує нові email-сервіси;
 - здійснює імпорт БД підписників;
 - працює з API;
 - забезпечує кросбраузерність і адаптивність листів.
 
Чим корисний?
Головна мета email-маркетолога - збільшення клієнтів, формування лояльності та інформування про нові товари/акції/розпродажі. За допомогою email-розсилок можна побудувати довірчі відносини з підписниками та мати постійний зворотний зв'язок, що буде сприяти повторним продажам.
Цей список ще можна поповнювати і поповнювати. Напишіть в коментах, які персонажі знаєте Ви персонажі.
                        
                                            
                                            
                                            