5 героїв інтернет-маркетингу
Герої і чарівники є не тільки в фільмах і казках. В інтернет-маркетингу теж є такі персонажі. У цій статті ми розповімо про 5 спеціалістів інтернет-маркетингу, які працюють над зростанням трафіку і конверсій.
SEO-шаман
Що робить?
Seoшнік займається пошуковою розкруткою сайтів:
- збором і кластеризацією семантичного ядра;
- внутрішньою оптимізацією сайту;
- написанням мета-мегів (Title, Description);
- налаштуванням системи веб-аналітики (зазвичай Google Analytics);
- розробкою та оптимізацією структури сайту;
- нарощуванням зовнішніх посилань (LinkBuilding);
- розробкою стратегії розвитку сайту;
- і т.д.
Детальніше читайте в статті «Seo specialist: знання, вміння, обов'язки».
Чим корисний?
Чудово знає, що таке «стратегія» і «розвиток бізнесу». Діє обережно за заздалегідь складеним планом. На сьогоднішній час жоден успішний сайт не просунувся без його допомоги.
SMMщик: людина оркестр
Що робить?
- просуває групи в соц мережах (Facebook, Insta, Twitter та ін.);
- налаштовує таргетовану рекламу в соц мережах і аналізує статистику;
- пише і публікує інформаційні та рекламні пости;
- працює над залученням аудиторії в соц мережах (конкурси, акції та т. Д.).
Чим корисний?
Вся суть роботи SMM-фахівця ґрунтується на формуванні іміджу компанії і генерації лідів, цьому сприятиме велика кількість лайків і шерів.
Копірайтер: і швець, і жнець, і на дуді гравець ...
Що робить?
- збирає матеріали - опитування, інтерв'ю, фотографії;
- складає контент-план;
- пише SEO-статті та рекламні тексти на абсолютно різні теми;
- веде блоги;
- складає опис для карток товарів, категорій і підкатегорій товарів;
- розробляє стратегії контент-маркетингу;
- малює зображення для статей (діаграми, схеми і т. д.).
Чим корисний?
Текст дуже важливий елемент будь-якого сайту. За допомогою нього можна істотно підняти конверсію. Тому тексти потрібно писати не для пошукових роботів, а для людей. Саме цим і займається копірайтер. Професійний копірайтер здатний написати хороший текст практично на будь-яку тему і зацікавити потенційних покупців.
Контекстолог: людина чесних правил
Що робить?
- створює рекламні кампанії і оголошення з метою підвищення конверсії;
- відстежує трафік і замовлення на сайті з реклами;
- створює медіа-контент;
- оптимізовує оголошення (знижує ціну за клік і перехід);
- стежить за коректністю роботи тегів відстеження;
- тестує тексти і банери для збільшення конверсії.
Чим корисний?
Мало просто створити рекламні оголошення і запустити їх. Потрібно регулярно тестувати які працюють краще, які гірше, а також проводити роботу над зниженням вартості за кліки та переходи. Цим і займається фахівець з контекстної реклами.
Email-гуру
Що робить?
- розробляє стратегії email-маркетингу;
- створює і поширює електронні розсилки;
- пише тексти листів;
- підбирає візуальний контент (зображення, кнопки, посилання), створює шаблони;
- верстає тематичні листи;
- здійснює регулярні комунікації з підписниками;
- проводить аналіз і оптимізацію розсилок;
- тестує нові email-сервіси;
- здійснює імпорт БД підписників;
- працює з API;
- забезпечує кросбраузерність і адаптивність листів.
Чим корисний?
Головна мета email-маркетолога - збільшення клієнтів, формування лояльності та інформування про нові товари/акції/розпродажі. За допомогою email-розсилок можна побудувати довірчі відносини з підписниками та мати постійний зворотний зв'язок, що буде сприяти повторним продажам.
Цей список ще можна поповнювати і поповнювати. Напишіть в коментах, які персонажі знаєте Ви персонажі.