Брендовий трафік: що таке і навіщо потрібен
Трафік на будь-який сайт можна розділити на 2 види:
- Брендовий трафік — це переходи на сайт за запитами з назвою бренду, компанії, адреси сайту.
- Весь інший — переходи з інших ключових запитів, які не містять назву бренду.
Часто власники сайту і Seo-фахівці не враховують подібний "фірмовий" трафік. Хоча для бізнесу він дуже важливий, адже вважається показником впізнаваності бренду, впливає на позиції в пошуковій видачі і має хороший CTR.
Наприклад, на скріншотах нижче можна побачити наскільки можуть бути трафіковими брендові запити для медичної клініки:
Показники клікабельності (CTR) досить високі. Це не дивно, адже користувачі шукають конкретну інформацію про конкретну клініку.
Переваги брендового трафіку
З кожним днем зростає конкуренція за всіма тематиками, тому трафік по брендовим запитам може стати порятунком і гарантією отримання великої кількості переходів. Крім того, є й інші переваги:
- простота розкрутки сайту: оскільки користувачі точно знають, що шукають — буде багато переходів на Ваш сайт;
- переваги перед конкурентами: трафік по брендовому запиту пошуковими системами сприймається як релевантний, тобто найбільш відповідний. Google таким сайтам може надавати відразу кілька позицій у видачі;
- поліпшення впізнаваності: чим більше людей знає про Вашу компанію, тим більше брендових запитів;
- відсутність впливу пошукових алгоритмів: Ваш сайт завжди буде на перших позиціях незалежно від змін пошукових алгоритмів.
Даний вид трафіку важливий для будь-якого сайту, адже формує навколо бренду лояльних покупців.
Брендові запити в контекстній рекламі
Іноді, навіть якщо сайт займає ТОПове місце в пошуковій видачі по брендовим запитам, потрібно підключати контекстну рекламу по тим же запитам. Адже ваші конкуренти можуть налаштувати рекламу таким чином, щоб переманювати до себе Ваших потенційних покупців.
Підключення реклами на власний бренд не буде коштувати дорого, адже має низьку конкуренцію, високу клікабельність і точну відповідність запиту.
Як покращити впізнаваність бренду?
Для отримання трафіку з брендових запитів, потрібно працювати над їх ростом. SEO не виконує це завдання на 100%, тому потрібно використовувати й інші методи просування:
- Розкрутка в Google My Buisness
Обов'язково зареєструйте свою компанію в Google My Buisness/Google Maps. Заповніть профіль інформацією про компанію, фотографіями, контактними даними, посиланням на сайт і т.д. - Розкрутка в соц мережах
Соціальні мережі сприяють швидкому поширенню інформації про бренд і товари/послуги. Впізнаваність компанії збільшать: регулярні промо пости, робота над збільшенням кількість підписників, ремаркетинг. - Контент-маркетинг
Тут зіграє свою роль написання якісних статей для власного сайту і сторонніх ресурсів. - Розкрутка в Youtube
Мало компаній використовують цей канал просування. Адже з ним важко працювати — потрібно писати сценарії, знімати і монтувати відео та ін. Але віддача від нього може бути приголомшливою!
Висновки
Користувачі, які шукають Ваш бренд, або вже є Вашими клієнтами, або хочуть ними стати.
На розкрутку бренду може піти багато часу, сил і грошей. Але це окупиться з лишком, адже дозволяє істотно підвищити позиції в пошуковій видачі. Радимо не упускати цю можливість!