Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Принципи ранжування пошукових систем в 2019 році

2 хв. 09-08-2019

Компанія «Ашманов і партнери» опублікувала дослідження про фактори ранжування Google і Яндекс, які ґрунтуються на детальному аналізі діяльності їхніх SEO-фахівців. Вони зібрали величезну кількість параметрів сторінок (понад 600), які знаходяться на ТОПових позиціях по комерційних запитах. Потім простежили зв'язок між позиціями і параметрами ранжування. Це сформувало поняття про те, на що слід звертати увагу при розкрутці сайтів і певних сторінок. Більшість параметрів збиралося вручну та спеціалізованими сервісами (SimilarWeb, Alexa, MegaIndex).

Трафікові фактори

Трафікові фактори ранжування сайтів

І Google, і Яндекс надають перевагу масштабним і відомим ресурсам з величезним асортиментом товарів/послуг, які мають представництва в різних містах. Тобто в очах пошукових систем авторитетом користуються популярні сайти, тому вони і приводять на них ще більше трафіку. Виходить замкнуте коло: сайт не буде трафіковим, поки не стане популярним...
Звичайно, якщо Ваш сайт вже не погано розкручений, то це буде для нього тільки плюсом. Але молодим сайтам тепер буде ще складніше підвищити свої позиції. Тепер середній вік ТОПових сайтів становить 3-4 роки.

Технічні фактори

Технічні фактори ранжування сайтів

Пошукові системи реагують на тип запиту (комерційний або інформаційний), відповідно, і пропонують користувачам інтернет-магазини або інформаційні ресурси. Наприклад, Яндекс по комерційним запитам видає строго комерційні сайти, і навпаки. Тому, рекомендується не використовувати для інформаційних сторінок комерційні фішки (форми замовлення, прайси і т.д.).
Масштабність самого сайту також є важливим фактором ранжирування, тобто чим більше в ньому якісних сторінок, тим вище ймовірність потрапити в ТОП по високочастотним запитам. Для попадання в ТОП3, потрібно буде докласти максимум зусиль і створити багато релевантних сторінок з якісним контентом.
Також на результати ранжування сильно впливають такі технічні фактори:

  • наявність HTTPS;
  • наявність компанії в Яндекс.Маркеті (для пошукової системи Яндекс);
  • адаптивна верстка;
  • мікророзмітки (Schema.org і OpenGraph);
  • метатеги Title, Description (їх довжина і наявність в них ключових запитів).

Комерційні фактори

Комерційні фактори ранжування сайтів

Щоб зайняти високі позиції в пошуковій видачі, сайт повинен бути зручним і функціональним: містити каталог товарів, кнопку «Купити», можливість замовлення зворотного дзвінка, онлайн-консультант, фотографії високої якості, детальний опис, фільтри, просту форму замовлення. Розширюйте свій асортимент, вказуйте загальні і регіональні контакти і т.д.
Також дуже важливі такі комерційні чинники:

  • акції, знижки, бонуси: простежується сильний зв'язок з ТОП Яндекс і Google для сайтів у яких на головній сторінці розміщені такі пропозиції;
  • умови доставки і оплати: розміщуйте в кожній картці товару блоки з умовами доставки, оплати, гарантіями;
  • відгуки: найпопулярніші товари обов'язково повинні мати відгуки;
  • інформація про співробітників і фахівців компанії;
  • відеоролики: роль відеоконтенту все більше зростає;
  • висока якість текстового контенту: пишіть цікавий і корисний контент, поради, інструкції тощо.

Текстові фактори

Текстові фактори ранжування сайтів

Пошукові системи ретельно аналізують тексти на релевантність і корисність. В Яндексі текстові фактори впливають на потрапляння в ТОП30, в Google - на позиції.
Ось головні принципи текстового ранжування:

  1. Принцип антібуквалізма: тепер пошукові системи не надають великого значення прямим входженням ключових слів, а більше розрізненим, запитам з точністю до словоформ, неточним запитам (коли слова знаходяться в тексті недалеко один від одного).
  2. Для Google потрапляння в ТОП залежить від входження запиту в точній формі в метатег Title.
  3. Важливим параметром є наявність lsi-фраз (синонімів).
  4. Вплив тексту залежить від різних зон сторінки (в залежності від типу сайту): великий блок тексту (SEO-текст) враховується слабше, невеликі текстові блоки — сильніше.
  5. Заголовки H1 виявилися слабшими фактором, а внутрішні посилання — сильнішими.

Фактори посилань

Вплив маси посилань на ранжування сайтів

Хоча було багато заяв, що пошукові системи починають відходити від посилань, поки вони продовжують впливати. Особливо простежується зв'язок високої позиції з хорошим профілем посилань в пошуковій системі Google. Якщо на сайт посилається багато зовнішніх ресурсів — він надійний.

Кількість посилаються доменів на сайт важливіша, ніж кількість посилань з одного домену.

При цьому велике значення відіграє не тільки кількість посилань доменів та їх трастовість, а й характер профілю посилань.
Також важливі тексти посилань (анкор):

  1. У Google посилально-текстові фактори працюють сильніше, ніж в Яндекс.
  2. Яндекс більшого значення надає посиланням на головну сторінку сайту, ніж на внутрішні.
  3. Для Google посилання на головну сторінку так само важливі, як на внутрішні.
  4. Не обов'язково, щоб текст посилання містив точний запит, можна використовувати вільне входження або синоніми.

Соціальні фактори

Соціальні фактори ранжування сайтів

Важливе значення має наявність груп в соціальних мережах і кнопок «Поділитися». Найважливішими є такі соц мережі:

  1. Youtube і Facebook
  2. VK і Twitter
  3. Instagram і Однокласники

86% інтернет-магазинів з ТОП3 в Яндексі мають групи в соц мережах.

Намагайтеся регулярно постити важливу і цікаву інформацію. Робіть спецпропозиції, акції та бонуси.

Висновок

Отже, підсумуємо що потрібно робити, щоб Ваш сайт добре ранжувався:

  1. Визначіться зі стратегією: рости в масштабі (нові групи товарів, бренди, постачальники) або в ніші.
  2. Використовуйте email-розсилку.
  3. Створіть і розвивайте групи в соцмережах.
  4. Знайдіть додаткові джерела трафіку.
  5. Відкривайте представництва в регіонах.
  6. Аналізуйте конкурентів і впроваджуйте на свій сайт новий функціонал.
  7. Пишіть детальні описи для товарів.
  8. Проводьте акції і розпродажі, пропонуйте знижки і бонуси.
  9. Регулярно нарощуйте масу посилань природними способами.
  10. Посилання повинні вести не тільки на головну сторінку сайту, але і на внутрішні.
  11. Анкори посилань важливі, але краще щоб вони були не в прямій формі.
  12. Забезпечте, щоб тексти на сторінках були релевантні ключовим запитам.
  13. Збільшуйте релевантність за допомогою карток товарів і функціональних блоків.
  14. Відмовляйтесь від суцільних SEO-текстів.
  15. Метатег Title повинен містити ключові запити.

Наші SEO-фахівці точно знають, що потрібно для високого ранжування вашого сайту. Досить замовити розкрутку сайту у нас!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?