Головною ціллю розкрутки каталогу камінів Камін24 є залучення нових клієнтів, ріст кількості замовлень і відповідно збільшення доходів клієнта. Для досягнення цих цілей нами були виконані наступні роботи:
- дослідження конкурентів в ніші
- розробка плану розвитку
- складання семантичного ядра (ключових фраз)
- складання прибуткової seo-структури сайту
- складання карти релевантності сайту (план текстової оптимізації)
- написання seo-текстів
- підключення та налаштування Google Analytics i Google Search Console
- зовнішня seo-оптимізація
- внутрішня seo-оптимізація
- покращення юзабіліті та підвищення конверсії
- технічний Seo-аудит
- переведення сайту на безпечний протокол https
- та багато іншого.
В результаті, корпоративний сайт КАМІН24 на сьогодні займає лідерські позиції серед інтернет магазинів по продажу камінів та печей в Україні. Понад 2600 запитів було виведено в ТОП видачі Google. Таким чином, зросла кількість замовлень.
Позиції в Google по запиті "каміни Луцьк"
Трафік з органіки
Розберемо поетапно, що саме ми робили
SEO-просування КАМІН24
Аналіз
Перед початком розробки сайту був проведений моніторинг сайтів конкурентів з найкращою видимістю в ніші. Виявлені сильні та слабкі сторони конкурентів.
Цей аналіз дав змогу зрозуміти наявні пропозиції на ринку камінів і визначитись з подальшою стратегією розвитку проекту.
Внутрішня оптимізація
Після проведення Seo-аудиту сайту були виявлені певні недоліки, які негайно були виправлені:
- Сформовані людинозрозумілі URL
- Оптимізовані сторінки пагінації
- Налаштована правильна відповідь коду сервера
- Налаштовані канонічні URL-адреси
- Збільшена швидкість завантаження сторінок сайту
- Оптимізований код сайту і зменшена кількість запитів до бази при завантаженні сторінок
- Підключена автогенеруюча Sitemap.xml
- Сформований файл robots.txt
- Оптимізована сторінка помилки 404
- Видалені “биті” посилання
- Розроблений скрипт для генерації мета-тегів (Title, Description)
- Оптимізовані зображення
- Сформовані “Хлібні крихти”
- Налаштована мікророзмітка Schema.org i Open Graph
- Адаптували сайт для мобільних пристроїв
- Реалізували внутрішню перелінковку сторінок
- Підключили Google Analytics i Google Search Console
Зовнішня оптимізація
Для підвищення довіри до сайту та покращення видимості в очах пошукових систем була проведена робота по додаванню посилань з зовнішніх ресурсів. Для цієї мети вибирались лише тематичні трастові сайти, такі як:
- каталоги сайтів та фірм
- форуми, блоги
- сайти партнерів
- соціальні мережі
Інтернет-реклама
Була налаштована текстова контекстна реклама AdWords. Перед початком роботи було ретельно проаналізовано конкурентну шіру у рекламній видачі. Зібрано відомості про потенційну аудиторію та вираховано рекомендований місячний бюджет.
В результаті чого:
- Шляхом систематичного опрацювання бази мінус-слів виключено нецільові запити;
- Виведено саму оптимальну ціну за клік;
- Утворено оголошення, які дали високий CTR;
- Забезпечити ТОПову позицію в усій конкурентній видачі.
Результат рекламної кампанії
Детальніше про налаштування реклами читайте в статті “Контекстна реклама для інтернет магазину Камин24”.
Результати просування
ТОП по високочастотним запитам
Ріст відвідуваності
Збільшення конверсій на сайті