Розкрутка інтернет магазину взуття STEPIKO

Головна задача розкрутки інтернет магазину польського взуття Stepiko - збільшення продаж. Для досягнення цієї цілі ми виконали наступні роботи по просуванню:

В результаті, інтернет магазин Степіко на сьогодні займає провідні позиції серед інтернет магазинів по продажу польського взуття в Україні. Понад 2560 запитів було виведено в ТОП видачі Google. Відповідно зросло і число конверсій (продаж).

Ефективно збільшуємо конверсії

Розберемо детальніше, що і як ми робили

SEO-просування інтернет магазину Stepiko

З метою підвищення позицій сайту у пошуковій видачі і приваблення більшої кількості покупців, ми зайнялись пошуковим просуванням.

Аналіз

  1. Юзабіліті-аналіз
    Юзабіліті-аналіз проводиться для виявлення у користувачів труднощів при роботі сайту, наприклад, здійснення покупки. Основна задача юзабіліті — щоб користувач легко і швидко орієнтувався на сайті.
  2. Seo-аудит
    Був здійснений моніторинг основних технічних показників сайту, які впливають на успішне просування сайту. Виявлені недоліки були виправлені.
  3. Дослідження конкурентів та цільової аудиторії
    Ми дослідили конкурентів Stepiko в пошуковій видачі по наступних показниках:
    • трафік
    • вік домену   
    • кількість проіндексованих сторінок в Yandex i Google
    • позиції в видачі пошукових систем
    • зовнішні посилання

    Знаючи ці показники, можна зрозуміти як побудувати наступну стратегію розвитку.

    SEO-оптимізація

     

    Наступний крок — оптимізація сайту та підняття його в ТОП пошукової видачі.

    Внутрішня оптимізація

    1. Визначили регіональну приналежність сайту
    2. Зібрали семантику і оптимізували мета-теги
    3. Розробили ефективну seo-структуру
    4. Розподілили запити по розділах
    5. Налаштували пагінацію
    6. Налаштували robots.txt та динамічну sitemap.xml
    7. Здійснили внутрішню перелінковку сторінок
    8. Налаштували мікророзмітку сторінок
    9. Встановили та налаштували систему веб-аналітики Google Analytics
    10. Перевели сайт на безпечний протокол https

    Приклад планування нової структури сайту

    Зовнішня оптимізація

    1. Крауд-маркетинг (отримали “природні” посилання з трастових ресурсів)
    2. Зареєстрували сайт в тематичних каталогах
    3. Додали товарні оголошення на різні тематичні ресурси
    4. Розмістили статті з посиланнями на сайт

      Результат 

    Стрімкий ріст відвідуваності

     

     

     

    Сайт відповідає усім вимогам адаптивної верстки

     

    Збільшення конверсій

     

    Виведено велику кількість конкурентних, високочастотних ключових слів в ТОП-1

     

    Досягнуто високої швидкості завантаження сторінок

     

Використані технології:
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
Розкрутка інтернет магазину SvitKamenu
Наступний КЕЙС
Усі КЕЙСИ
Попередній КЕЙС
Розкрутка КАМІН24
Псс Показати як ми розробили цей проект?
Замовити ефективну розкрутку сайту
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.