
Перед нами стояли задачі покращення позицій у видачі та збільшення кількості нових звернень з сайту. Тому були виконані наступні роботи:
- моніторинг сайтів конкурентів
- розробка стратегії розвитку
- збір семантичного ядра (ключових запитів)
- розробка seo-структури сайту
- складання контент-плану
- редагування та оптимізація написаних копірайтером текстів
- налаштування Google Analytics i Google Search Console
- зовнішня seo-оптимізація
- внутрішня seo-оптимізація
- редизайн та покращення зручності користування сайтом
- Seo-аналіз
- переведення сайту на https
- і т.д.
В результаті, сайт МЦ Боголюби на сьогодні займає перші позиції видачі по запиту «центр репродуктивної медицини» та входить в ТОП-3 видачі по запиту «лікування безпліддя» в Україні. Понад 17 000 запитів було виведено в ТОП видачі Google. Таким чином, зросла кількість звернень з сайту.
Найбільше трафіку йде з пошукових систем (органічний трафік):
Розглянемо детально етапи робіт.
Підготовка сайту до Seo
- Збір семантичного ядра
- Розробка структури сайту на основі семантики
- Розподіл та групування ключових запитів по розділах
- Складання контент-плану для розділу статей
- Складання рекомендацій по написанню статей
Seo-аналіз
Були перевірені наступні показники:
- Перевірка коректності URL сторінок
- Швидкість завантаження сторінок
- Коректність сторінки помилки 404
- Наявність «Хлібних крихт»
- Аналіз мета-тегів, заголовків, alt-тексту зображень
- Аналіз файлів sitemap.xml i robots.txt
- Аналіз внутрішніх посилань
- Валідність коду
- Аналіз текстів на унікальність та переспам
- Аналіз юзабіліті
Аналізовано активність сторінок. Сторінки з малою активністю були переписані. Для кожної розроблений цілий план який би надавав повну інформацію по питанню що цікавить відвідувача.
Проведений аналіз дав змогу виявити та усунути недоліки, що допомогло ефективніше здійснювати просування сайту.
Внутрішня оптимізація
Провели наступні роботи:
- Оптимізували мета-теги, заголовки
- Оптимізували зображення
- Організували внутрішню перелінковку
- Перевірили та унікалізували контент
- Написали скрипт який генерує зміст статей
- Налаштували пагінацію сторінок
- Налаштували мікророзмітку Shema.org i Open Graph
- Збільшили швидкість завантаження сторінок
- Адаптували сайт для мобільних пристроїв
- Протестували кросбраузерність
- Підключили веб-аналітику та Google Search Console
- Покращили юзабіліті
- Реалізували можливість залишати відгуки
- Перевели сайт на безпечний HTTPS протокол
- Грамотно склали файл robots.txt
- Організували автоматичну генерацію sitemap.xml
В результаті сайт став краще індексуватись пошуковими системами і ключові фрази почали просуватись в ТОП.
Зовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація була націлена на оптимізацію зовнішніх факторів ранжування, тобто роботу з посиланнями. Зовнішні посилання досі один з найважливіших факторів ранжування. Додавались «природні» анкорні та безанкорні посилання лише з тематичних, трастових сайтів — форумів, каталогів, сайтів партнерів, соціальних мереж, електронних газет та новинних ресурсів.
В результаті зросла кількість згадувань сайту та МЦ Боголюби у мережі Інтернет, що підняло авторитет і довіру в очах пошукових систем.
Збільшилась видимість сайту в пошуковій мережі. Сайт отримав додаткові посилання та довіру зі сторони інших ресурсів
Результат розкрутки сайту МЦ Боголюби
За час роботи з проектом виведено чималу кількість ключових слів в ТОП - 10, ТОП - 5, ТОП - 1.
Сайт в ТОПі по основним ключовим запитам
P.S. В даному звіті представлені скріншоти із загальнодоступних SEO-сервісів, таких як – Ahrefs, Serpstat, Similarweb ...




