Зображення, як двигун конверсії на сайті
Коли людина заходить на сайт, перше, на що вона звертає увагу - зображення, фотографії, анімація, інфографіка і т.д. Якщо візуальна частина зацікавила і викликала позитивні емоції - тоді користувач починає читати текст. Таким чином, зображення істотно впливають на конверсію сайту.
Як зробити, щоб зображення на Вашому сайті приносили максимум результату
Зображення на сайті повинні викликати емоції
Зображення повинні асоціюватися з Вашою компанією або товарами/послугами.
Створіть власний персонаж
Персонаж поліпшить запам'ятовуваність і впізнаваність інтернет-ресурсу, посилить емоційний зв'язок, створить особливу атмосферу. Він стане ще одним інструментом маркетингу.
Персонаж повинен асоціюватися з брендом і не перетягувати всю увагу тільки на себе.
Всі зображення повинні бути хорошої якості
Відвідувачам приємно дивитися тільки на якісні зображення. Разом з цим вони повинні бути максимально стислі, інакше сторінки будуть довго завантажуватися.
Сфотографуйте свої товари. Дуже добре, коли є унікальні фото.
Покажіть свою продукцію в дії
Наприклад, якщо Ви продаєте смартфони - покажіть як людина користується ним. Коли користувачі будуть спостерігати за такою людиною, їм теж захочеться спробувати його в дії. Це називається дією дзеркальних нейронів.
Покажіть фото задоволених клієнтів
На Вашому сайті повинна бути сторінка з відгуками про продукцію, доповнена фотографіями щасливих клієнтів. Це підвищить довіру до Вас. А з ростом довіри зростуть і продажі.
Перед розміщенням фотографій обов'язково запитайте у клієнтів дозволу
Можливо Ви знаєте ще якісь способи? Напишіть про них у коментарях до статті.