Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

10 вічних помилок в web-дизайні

5 хв. 03-08-2018

"Альтернатива хорошому дизайну - поганий. Немає такої речі як ніякий дизайн." Адам Джадж

Помилки в web-дизайні, які дизайнери не припиняють робити

Погоний і хороший дизайн

Приклад

Приклад хорошого і поганого дизайну

  1. Не читаємо, а СКАНУЄМО

    Коли ми щось читаємо, то зазвичай затримуємося тільки на тому, що нам цікаво (звичайно якщо це не стосується роботи). Так і користувачі вже давним-давно перестали читати весь текст про товари чи послуги на головній сторінці сайту. Це пов'язано з тим, що всі ми намагаємося робити все швидко. Всі ми дуже зайняті і не хочемо витрачати час на прочитання великого обсягу матеріалу. Деякі дизайнери не припиняють використовувати багато непотрібного тексту.
    Як потрібно:
    • Для поділу кожного окремого розділу в тексті використовуйте багато заголовків. Заголовки повідомлять читачам про основний зміст сторінки.
    • Абзаци повинні бути короткими, адже довгі важко сканувати.
    • Використовуйте марковані списки. Якщо в тексті є речення з декількома однорідними членами - зробіть краще кілька пунктів.
    • Виділяйте ключові фрази. Все найважливіше краще виділити жирним шрифтом. Але не зловживайте виділеннями.
  2. Не забуваємо про візуальну ієрархію

    Візуальне оформлення сторінки повинно пов'язувати всі елементи воєдино. Це можна зробити за допомогою 2 принципів:
    • Все найважливіше повинно помітно виділятись на сторінці.
    • Елементи пов'язані логічно повинні зв'язуватися і візуально. Схожі поняття слід групувати одним стилем.

    Не варто знову винаходити велосипед


    Коли дизайнерам ставиться завдання створити щось нове - дуже велика ймовірність винайти велосипед. Адже копіювати чиїсь ідеї не круто. Адже дизайнер для того і потрібен, щоб створювати щось унікальне. Але перед тим, як винайти велосипед потрібно прорахувати скільки часу, зусиль, знань буде на це витрачено і чи варто це робити взагалі.
    Поганий/хороший дизайнер
  3. Скажіть НІ нудним інструкціям!

    Мета дизайнера - зробити все простим і зрозумілим. Людям нудно читати монотонні інструкції. Краще візуалізувати їх - користувачам подобається дивитися на зображення.
    Інфографіка інструкція
  4. Не всі хочуть знати як працює Ваш продукт

    Більшості людей все одно як працює продукт. Як тільки вони почнуть використовувати Ваш продукт вони не поміняють його на інший.
  5. Існують продукти для яких не важливий зовнішній вигляд

    Деякі товари/послуги повинні мати простий і ненав'язливий дизайн.
  6. Сила в фокус-групах і юзабіліті-тестах

    Фокус-група - це група людей, що зібралися для обговорення товарів. Вони висловлюють свою думку про продукт, діляться досвідом і реакцією на нове представлення чи дизайн.
    А юзабіліті-тест - це спостереження за людиною, яка користується Вашим продуктом. Ви просите людину поюзати продукт для того, щоб зрозуміти які помилки або недоліки вимагають виправлення.
  7. Не дайте особистого досвіду керувати процесом

    Якщо Ви самі користуєтеся якимось digital-продуктом Ви впевнені, що знаєте що погано, а що добре. Буває важко відсторонитися від свого особистого досвіду, але це потрібно обов'язково робити!
  8. Ставте правильні питання

    Не правильне питання:
    "Чи подобається відвідувачам цей сайт?"
    Правильне питання:
    "Чи вирішить сайт проблему користувача; Чи легко на ньому знайти те, що він шукає; Чи повернеться користувач для здійснення покупки? ".
    Потрібно зосереджуватися на потребах людей. Це покаже аналіз цільової аудиторії, а не особисті відчуття.
  9. Коли користувач знаходиться на Вашому сайті, він не повинен напружуватись

    • Що це за сайт?
    • З чого мені почати?
    • Де знаходиться те, що мені потрібно?
    • Що найважливіше на цій сторінці?
    • Чому воно так називається?
    • Це реклама або частина сайту?

Кожне зайве питання несе навантаження на мозок і це відволікає від головних цілей відвідувача - чому він тут і що йому потрібно робити.

Цитата про поганий дизайн

"Якщо Ви вважаєте, що хороший дизайн надто дорогий - подивіться на вартість поганого дизайну"

Люди не люблять головоломки і лабіринти! Спрощуйте їм життя!

Ми створюємо саме такі сайти - прості, лаконічні, функціональні, ті, які вирішують потреби відвідувачів. Якщо хочете створити успішний бізнес в мережі - звертайтеся до нас!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone