Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Етапи ефективного управління інтернет-магазином

5 хв. 08-11-2019

Управління інтернет-магазином має багато нюансів, які впливають на рівень продажів. У цій статті ми розповімо:

  • Як правильно управляти інтернет-магазином?
  • Що потрібно знати і якими інструментами потрібно володіти?
  • Які показники ефективності (KPI) потрібно використовувати?

Ефективне управління інтернет-магазином

  1. Залучення користувачів
    Цей етап включає розкрутку інтернет-магазину в пошукових системах (SEO) і соц мережах (SMM) за допомогою інструментів інтернет-маркетингу.
    Якщо стратегія просування інтернет-магазин розроблена правильно, то кількість трафіку буде поступово збільшуватися. Наступним кроком буде робота з потенційними покупцями. Тут важливо враховувати вартість залучення одного відвідувача:

    KPI: Вартість залучення 1 відвідувача = Загальні витрати на розкрутку/число відвідувачів за місяць

    Розраховувати витрати на 1 відвідувача слід для кожного каналу просування окремо (SEO, SMM, Email-маркетинг і т.д.).
    Рекомендовані інструменти:

    • для розкрутки (SEO): ScreamingFrog, KeyCollector, KeyAssort, Ahrefs, Serpstat, TopSite, Google My Business, Google PageSpeed та ін.;
    • для реклами (PPC, КММ): Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram, Gmail та ін.;
    • для Email-маркетингу: SendPulse, MailChimp, GetResponse та ін.

     Залучення користувачів

  2. Утримання відвідувачів
    Утримати відвідувачів можна за допомогою: цікавих пропозицій, високого рівня юзабіліті (зручності), дизайну, якісних фотографій, гарного функціоналу, детального опису товарів, зручної форми покупки та зворотного зв'язку. Інтернет-магазин повинен бути зручний і простий, зі зрозумілою навігацією, сучасним дизайном.

    KPI: середній час перебування на сайті, глибина перегляду, показник відмов.

    Врахуйте, що для кожного товару і послуги ці показники індивідуальні.
    Рекомендовані інструменти: Google Analytics, HotJar, push-повідомлення SendPulse та ін.

    Утримання відвідувачів 

  3. Аналіз якості користувачів
    Адміністратор інтернет-магазину повинен аналізувати якість трафіку: чи правильно позиціонується компанія і чи відвідує сайт цільова аудиторія. Адже головна мета розробки інтернет-магазину − продажі, а не колекціонування трафіку.

    KPI: Конвертація відвідувачів в покупців = Кількість звернень/кількість відвідувачів

    Рекомендовані інструменти: Google Analytics, Google Search Console та ін.

    Аналіз якості користувачів 

  4. Контроль роботи персоналу
    Оцінка ефективності роботи менеджерів з продажу: наскільки співробітники підготовлені та володіють комунікативними навичками. Та й сам інтернет-магазин повинен підштовхувати до спілкування з продавцем. Наприклад, на всіх сторінках сайту повинна бути контактна інформація та зручна форма зв'язку, проводьте акції та розпродажі, пропонуйте програми лояльності.

    KPI: Ефективність роботи менеджера = Кількість продажів/кількість звернень

    Після здійснення користувачем покупки, з ним і далі повинна проводитися робота для збільшення кількості товарів в кошику (cross-sell) або переконання покупця придбати дорожчу версію продукту (upsell). Наприклад, доцільно зробити email-розсилку з пропозицією придбати аксесуари для смартфона (навушники, карта пам'яті, чохол і т.д.) людині, яка вчора купила телефон.
    Рекомендовані інструменти: push-повідомлення та email-розсилка SendPulse, MailChimp, GetResponse, SMS-розсилка ePochta, SendExpert та ін.

    Контроль роботи персоналу 

Висновок

Ми перерахували основні етапи ефективного управління інтернет-магазином, які сприятимуть підвищенню лояльності користувачів і, відповідно, зростанню продажів.
Хочемо зазначити, що ми вже неодноразово писали статті про способи збільшення продажів за допомогою сайту і будь-хто зможе знайти корисну для себе інформацію. Якщо потрібна допомога − звертайтеся!

Коментарі
Александр
03-01-2020
Не помню кто сказал эту фразу: «Помните! Покупатель Не Идиот, Он Ваша Жена." При управлении интернет магазином важно качество относительно покупателя. А сюда входит: создание, продвижение и отношение, силы и терпение и много других факторов. В любом случае, я рекомендую заранее продумать и составить план деятельности, только тогда заработок будет стабильным и предприятие станет успешным. И не забывайте о мелочах, способных покорить сердце покупателя. За статью спасибо, информативно и полезно.
відповісти
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?