Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Етапи ефективного управління інтернет-магазином

5 хв. 08-11-2019

Управління інтернет-магазином має багато нюансів, які впливають на рівень продажів. У цій статті ми розповімо:

  • Як правильно управляти інтернет-магазином?
  • Що потрібно знати і якими інструментами потрібно володіти?
  • Які показники ефективності (KPI) потрібно використовувати?

Ефективне управління інтернет-магазином

  1. Залучення користувачів
    Цей етап включає розкрутку інтернет-магазину в пошукових системах (SEO) і соц мережах (SMM) за допомогою інструментів інтернет-маркетингу.
    Якщо стратегія просування інтернет-магазин розроблена правильно, то кількість трафіку буде поступово збільшуватися. Наступним кроком буде робота з потенційними покупцями. Тут важливо враховувати вартість залучення одного відвідувача:

    KPI: Вартість залучення 1 відвідувача = Загальні витрати на розкрутку/число відвідувачів за місяць

    Розраховувати витрати на 1 відвідувача слід для кожного каналу просування окремо (SEO, SMM, Email-маркетинг і т.д.).
    Рекомендовані інструменти:

    • для розкрутки (SEO): ScreamingFrog, KeyCollector, KeyAssort, Ahrefs, Serpstat, TopSite, Google My Business, Google PageSpeed та ін.;
    • для реклами (PPC, КММ): Google Ads, Youtube, Facebook, Instagram, Gmail та ін.;
    • для Email-маркетингу: SendPulse, MailChimp, GetResponse та ін.

     Залучення користувачів

  2. Утримання відвідувачів
    Утримати відвідувачів можна за допомогою: цікавих пропозицій, високого рівня юзабіліті (зручності), дизайну, якісних фотографій, гарного функціоналу, детального опису товарів, зручної форми покупки та зворотного зв'язку. Інтернет-магазин повинен бути зручний і простий, зі зрозумілою навігацією, сучасним дизайном.

    KPI: середній час перебування на сайті, глибина перегляду, показник відмов.

    Врахуйте, що для кожного товару і послуги ці показники індивідуальні.
    Рекомендовані інструменти: Google Analytics, HotJar, push-повідомлення SendPulse та ін.

    Утримання відвідувачів 

  3. Аналіз якості користувачів
    Адміністратор інтернет-магазину повинен аналізувати якість трафіку: чи правильно позиціонується компанія і чи відвідує сайт цільова аудиторія. Адже головна мета розробки інтернет-магазину − продажі, а не колекціонування трафіку.

    KPI: Конвертація відвідувачів в покупців = Кількість звернень/кількість відвідувачів

    Рекомендовані інструменти: Google Analytics, Google Search Console та ін.

    Аналіз якості користувачів 

  4. Контроль роботи персоналу
    Оцінка ефективності роботи менеджерів з продажу: наскільки співробітники підготовлені та володіють комунікативними навичками. Та й сам інтернет-магазин повинен підштовхувати до спілкування з продавцем. Наприклад, на всіх сторінках сайту повинна бути контактна інформація та зручна форма зв'язку, проводьте акції та розпродажі, пропонуйте програми лояльності.

    KPI: Ефективність роботи менеджера = Кількість продажів/кількість звернень

    Після здійснення користувачем покупки, з ним і далі повинна проводитися робота для збільшення кількості товарів в кошику (cross-sell) або переконання покупця придбати дорожчу версію продукту (upsell). Наприклад, доцільно зробити email-розсилку з пропозицією придбати аксесуари для смартфона (навушники, карта пам'яті, чохол і т.д.) людині, яка вчора купила телефон.
    Рекомендовані інструменти: push-повідомлення та email-розсилка SendPulse, MailChimp, GetResponse, SMS-розсилка ePochta, SendExpert та ін.

    Контроль роботи персоналу 

Висновок

Ми перерахували основні етапи ефективного управління інтернет-магазином, які сприятимуть підвищенню лояльності користувачів і, відповідно, зростанню продажів.
Хочемо зазначити, що ми вже неодноразово писали статті про способи збільшення продажів за допомогою сайту і будь-хто зможе знайти корисну для себе інформацію. Якщо потрібна допомога − звертайтеся!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
Луцьк, просп. Перемоги 1, 302
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?