Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Текст на головній сторінці інтернет-магазину: навіщо потрібен і як написати?

6 хв. 07-10-2019

асто власники інтернет-магазинів намагаючись якомога красивіше оформити головну сторінку і представити свої товари/послуги, забувають про текст. Його або взагалі забувають написати, або просто копіюють з інших сайтів і розміщують у будь-якому вільному місці. Такий підхід не допоможе ні в розкрутці інтернет-магазину, ні в збільшенні продажів.

Головна сторінка будь-якого інтернет-магазину повинна обов'язково містити інформативний і правильно розміщений текст.

У цій статті ми розповімо, як написати текст для головної сторінки сайту, який викличе інтерес у Ваших відвідувачів.

Навіщо потрібен текст на головній станиці інтернет-магазину?

Дехто вважає, що відвідувачам цілком достатньо красивого дизайну головної сторінки, щоб вирішити купити що-небудь в інтернет-магазині. Але це не так, текст потрібен для:

  1. ознайомлення з пропонованими товарами/послугами (адже користувачі люблять, коли їм докладно все розповідають);
  2. Seo-оптимізації (адже тільки якісний Seo-текст здатний привести на Ваш сайт покупців).

Як написати текст для головної сторінки інтернет-магазину?

Головне завдання тексту на головній сторінці інтернет-магазину – продавати. При цьому він повинен бути лаконічним, інформативним, корисним та містити основні ключові запити.

Правила написання тексту для головної сторінки

  1. Обов'язково використовуйте в тексті чіпляючі заголовки/підзаголовки.

    Заголовки в тексті головної сторінки

  2. Не потрібно писати детальну інформацію про компанію, для цього є сторінка «Про компанію». Зосередьтеся на описі переваг співпраці з Вами. Переконайте користувачів, що Ви дбаєте про них і хочете принести їм максимум користі.

    Переваги співпраці 

    Приводьте докази своєї надійності. Наприклад, якщо Ви пропонуєте найнижчі ціни, обґрунтуйте чому: власне виробництво, прямі поставки і т.п.

  3. Обов'язково пишіть про наявні знижки, акції, бонуси, подарунки.
  4. Пишіть ввічливо і доброзичливо. Намагайтеся частіше вживати «Ви», ніж «ми».
  5. Не переспамлюйте текст ключовими словами і не намагайтеся запихнути ключові слова відразу з усіх категорій. Виберете загальні ключові слова або основні категорії товарів.
  6. Структуруйте текст – розбивайте його на абзаци, модулі, використовуйте списки (марковані та нумеровані), таблиці, схеми, діаграми, зображення, відео. Такі тексти добре сприймаються читачами і люблять пошукові системи.
  7. Текст повинен бути грамотним і не містити помилок (орфографічних, граматичних, пунктуаційних і т.д.).
  8. Рекомендована середня кількість символів – близько 2000. Але це індивідуально і залежить від специфіки бізнесу, тематики, конкурентів, потреб цільової аудиторії.

Які блоки інформації можна використовувати на головній сторінці?

  1. Слайдер

    Слайдер 

  2. Пропоновані категорії послуг/товарів

    Напрямки 

  3. Бренди/клієнти

    Модуль Клієнти 

  4. Переваги співпраці

    Модуль Переваги співпраці 

  5. Популярні товари/послуги

    Модуль Популярна продукція 

  6. Портфоліо/кейси/досягнення

    Модуль Досягнення 

  7. Етапи роботи/цикл виробництва

    Модуль Цикл виробництва 

  8. Акції/знижки/бонуси
  9. Інформація про співробітників
  10. Відгуки
  11. Інформація про товари/послуги
  12. Заклики до дії

    Модуль Заклик до дії 

  13. Контактна інформація

    Модуль Контакти 

Ні в якому разі не використовуйте відразу всі блоки, виберіть тільки 5-6 найактуальніших для Вашого бізнесу.

Як не треба робити:

  1. Розміщувати текст нижче футера.
  2. Робити текст маленьким і нечитабельним.
  3. Писати суцільне «полотно», лити «воду», використовувати порожні слогани.
  4. Робити текст однакового кольору з фоном сторінки.
  5. Використовувати одинаковий текст для всіх сторінок сайту.

Висновок

Сподіваємося, ця стаття переконала Вас у важливості тексту для головної сторінки інтернет-магазину, особливо це актуально для молодих сайтів. Але не захоплюйтеся занадто об'ємними текстами!

Використання відгуків, сертифікатів, портфоліо, інформації про співробітників – це вже індивідуально. Вказуйте найголовніше, адже все має бути логічно і лаконічно.

Якщо Вам потрібна допомога – звертайтеся!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?