Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Текст на головній сторінці інтернет-магазину: навіщо потрібен і як написати?

6 хв. 07-10-2019

асто власники інтернет-магазинів намагаючись якомога красивіше оформити головну сторінку і представити свої товари/послуги, забувають про текст. Його або взагалі забувають написати, або просто копіюють з інших сайтів і розміщують у будь-якому вільному місці. Такий підхід не допоможе ні в розкрутці інтернет-магазину, ні в збільшенні продажів.

Головна сторінка будь-якого інтернет-магазину повинна обов'язково містити інформативний і правильно розміщений текст.

У цій статті ми розповімо, як написати текст для головної сторінки сайту, який викличе інтерес у Ваших відвідувачів.

Навіщо потрібен текст на головній станиці інтернет-магазину?

Дехто вважає, що відвідувачам цілком достатньо красивого дизайну головної сторінки, щоб вирішити купити що-небудь в інтернет-магазині. Але це не так, текст потрібен для:

  1. ознайомлення з пропонованими товарами/послугами (адже користувачі люблять, коли їм докладно все розповідають);
  2. Seo-оптимізації (адже тільки якісний Seo-текст здатний привести на Ваш сайт покупців).

Як написати текст для головної сторінки інтернет-магазину?

Головне завдання тексту на головній сторінці інтернет-магазину – продавати. При цьому він повинен бути лаконічним, інформативним, корисним та містити основні ключові запити.

Правила написання тексту для головної сторінки

  1. Обов'язково використовуйте в тексті чіпляючі заголовки/підзаголовки.

    Заголовки в тексті головної сторінки

  2. Не потрібно писати детальну інформацію про компанію, для цього є сторінка «Про компанію». Зосередьтеся на описі переваг співпраці з Вами. Переконайте користувачів, що Ви дбаєте про них і хочете принести їм максимум користі.

    Переваги співпраці 

    Приводьте докази своєї надійності. Наприклад, якщо Ви пропонуєте найнижчі ціни, обґрунтуйте чому: власне виробництво, прямі поставки і т.п.

  3. Обов'язково пишіть про наявні знижки, акції, бонуси, подарунки.
  4. Пишіть ввічливо і доброзичливо. Намагайтеся частіше вживати «Ви», ніж «ми».
  5. Не переспамлюйте текст ключовими словами і не намагайтеся запихнути ключові слова відразу з усіх категорій. Виберете загальні ключові слова або основні категорії товарів.
  6. Структуруйте текст – розбивайте його на абзаци, модулі, використовуйте списки (марковані та нумеровані), таблиці, схеми, діаграми, зображення, відео. Такі тексти добре сприймаються читачами і люблять пошукові системи.
  7. Текст повинен бути грамотним і не містити помилок (орфографічних, граматичних, пунктуаційних і т.д.).
  8. Рекомендована середня кількість символів – близько 2000. Але це індивідуально і залежить від специфіки бізнесу, тематики, конкурентів, потреб цільової аудиторії.

Які блоки інформації можна використовувати на головній сторінці?

  1. Слайдер

    Слайдер 

  2. Пропоновані категорії послуг/товарів

    Напрямки 

  3. Бренди/клієнти

    Модуль Клієнти 

  4. Переваги співпраці

    Модуль Переваги співпраці 

  5. Популярні товари/послуги

    Модуль Популярна продукція 

  6. Портфоліо/кейси/досягнення

    Модуль Досягнення 

  7. Етапи роботи/цикл виробництва

    Модуль Цикл виробництва 

  8. Акції/знижки/бонуси
  9. Інформація про співробітників
  10. Відгуки
  11. Інформація про товари/послуги
  12. Заклики до дії

    Модуль Заклик до дії 

  13. Контактна інформація

    Модуль Контакти 

Ні в якому разі не використовуйте відразу всі блоки, виберіть тільки 5-6 найактуальніших для Вашого бізнесу.

Як не треба робити:

  1. Розміщувати текст нижче футера.
  2. Робити текст маленьким і нечитабельним.
  3. Писати суцільне «полотно», лити «воду», використовувати порожні слогани.
  4. Робити текст однакового кольору з фоном сторінки.
  5. Використовувати одинаковий текст для всіх сторінок сайту.

Висновок

Сподіваємося, ця стаття переконала Вас у важливості тексту для головної сторінки інтернет-магазину, особливо це актуально для молодих сайтів. Але не захоплюйтеся занадто об'ємними текстами!

Використання відгуків, сертифікатів, портфоліо, інформації про співробітників – це вже індивідуально. Вказуйте найголовніше, адже все має бути логічно і лаконічно.

Якщо Вам потрібна допомога – звертайтеся!

Коментарі
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?