Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Як визначити чи готовий Ваш сайт до просування?

4 хв. 27-09-2019

До нас часто звертаються клієнти зі скаргами на те, що попереднє агентство некомпетентне і налаштована ними контекстна реклама не була ефективною. Але вони забувають найголовніше: чи можна направляти потенційних клієнтів на їхній сайт, і чи готовий він продавати. Розберімося з цим. 

Часто буває, що не варто робити рекламу через поганий сайт.

Онлайн продажі працюють за схемою:

Цільова аудиторія -> Реклама -> Сайт -> Менеджер з продажу

Для продажу потрібно залучити цільову аудиторію, яку цікавлять пропоновані Вами товари/послуги. Це завдання виконує інтернет-реклама. Для залучення цільової аудиторії на сайт зазвичай використовуються такі канали:

  1. Контекстна реклама (PPC)
  2. Розкрутка сайту (SEO)
  3. Банерна реклама (КММ)
  4. Реклама в соц мережах

Мета інтернет-реклами ‒ привернути цільову аудиторію, а продавати ‒ завдання менеджера з продажу.

Яка ж роль сайту? Сайт ‒ це інструмент комунікації і мотивації цільової аудиторії стати Вашими покупцями.

На просторах Інтернету часто можна зустріти сайти, на які навіть дивитися не приємно, не то що робити покупки. Власники таких сайтів вкладають величезні гроші в рекламу, не стежачи за сайтами.

Якщо сайт створений для продажу, то основне його завдання ‒ отримувати замовлення, дзвінки і т.д. Для досягнення мети (продажів) дотримуйтесь наступних рекомендацій.

Параметри продаючого сайту

Для того, щоб сайт продавав, він повинен володіти такими властивостями:

  1. Вміст сторінки сайту має відповідати рекламі

    Уявіть таку картину: користувач побачив рекламу з пропозицією «Туфлі зі знижкою 50%». Коли він натиснув на неї, то потрапив на сторінку «Італійські меблі» або на головну сторінку інтернет-магазину взуття, яка не містить інформації про знижки на туфлі. Як думаєте: чи захоче користувач щось замовити або просто покине сайт?

  2. Сайт повинен викликати довіру

    Довіру до сайту викликають: адреса офісу, вік компанії, сертифікати, портфоліо, відгуки, дипломи і т.д.

    Покупцеві важливо показати, що у Вас офіційна компанія, яка володіє певним авторитетом.

  3. Контент повинен бути інформативним і відповідати на запитання користувачів

    Якщо Ви пропонуєте товар, то надайте детальний опис, фотографії, відео, ціну, гарантію, умови оплати і доставки та ін.

    Інформативна картка товару 

  4. Надайте покупцям кілька варіантів зв'язку

    На сайті має бути кілька номерів телефону, онлайн чат, адреси електронної пошти, форми замовлення. Вони повинні бути доступні на всіх сторінках сайту.

    Канали звязку 

  5. Зрозуміла структура

    Головні категорії товарів/послуг повинні бути в головному меню, доступному на всіх сторінках сайту. Використовуйте системи веб-аналітики для відстеження дій користувачів на сайті та причин виходу.

    Зрозуміла структура сайту 

  6. Кожна сторінка і блок на сайті повинен мати свою мету

    Власник сайту повинен чітко розуміти для чого йому потрібні кожна сторінка і блок на сайті. Наприклад, немає сенсу в інтернет-магазині взуття розміщувати прогноз погоди або календар. Всі блоки повинні володіти певним функціоналом для обраної тематики.

  7. Грамотний і структурований контент

    Тексти повинні бути без орфографічних помилок, з заголовками/підзаголовками, списками, таблицями, зображеннями, відеороликами, графіками, схемами і т.д.

    Структурований контент
     

  8. Наявність закликів до дії

    Обов'язкова наявність блоків із закликами до дії: «Замовте», «Купіть», «Підпишіться», «Залиште заявку» і т.д. Покупець повинен чітко зрозуміти, що перша дія ‒ за ним.

    Заклик до діїЗаклик до дії - варіант2 

    Заклик до дії - варіант 3 

    Заклик до дії - варіант 4 

Висновок

Звичайно, в цій статті розписані не всі властивості продаючого сайту, але це 8 найголовніших параметрів, які допоможуть зробити сайт для людей (usability friendly) і збільшити продажі.

Сподіваємося ця інформація допоможе власникам бізнесу поліпшити свій сайт, а значить і збільшити продажі. А веб-майстрам та SEO-фахівцям ще раз оцінити свої проекти.

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
Луцьк, просп. Перемоги 1, 302
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?