Текст на головній сторінці інтернет-магазину: навіщо потрібен і як написати?
асто власники інтернет-магазинів намагаючись якомога красивіше оформити головну сторінку і представити свої товари/послуги, забувають про текст. Його або взагалі забувають написати, або просто копіюють з інших сайтів і розміщують у будь-якому вільному місці. Такий підхід не допоможе ні в розкрутці інтернет-магазину, ні в збільшенні продажів.
Головна сторінка будь-якого інтернет-магазину повинна обов'язково містити інформативний і правильно розміщений текст.
У цій статті ми розповімо, як написати текст для головної сторінки сайту, який викличе інтерес у Ваших відвідувачів.
Навіщо потрібен текст на головній станиці інтернет-магазину?
Дехто вважає, що відвідувачам цілком достатньо красивого дизайну головної сторінки, щоб вирішити купити що-небудь в інтернет-магазині. Але це не так, текст потрібен для:
- ознайомлення з пропонованими товарами/послугами (адже користувачі люблять, коли їм докладно все розповідають);
- Seo-оптимізації (адже тільки якісний Seo-текст здатний привести на Ваш сайт покупців).
Як написати текст для головної сторінки інтернет-магазину?
Головне завдання тексту на головній сторінці інтернет-магазину – продавати. При цьому він повинен бути лаконічним, інформативним, корисним та містити основні ключові запити.
Правила написання тексту для головної сторінки
- Обов'язково використовуйте в тексті чіпляючі заголовки/підзаголовки.
- Не потрібно писати детальну інформацію про компанію, для цього є сторінка «Про компанію». Зосередьтеся на описі переваг співпраці з Вами. Переконайте користувачів, що Ви дбаєте про них і хочете принести їм максимум користі.
Приводьте докази своєї надійності. Наприклад, якщо Ви пропонуєте найнижчі ціни, обґрунтуйте чому: власне виробництво, прямі поставки і т.п.
- Обов'язково пишіть про наявні знижки, акції, бонуси, подарунки.
- Пишіть ввічливо і доброзичливо. Намагайтеся частіше вживати «Ви», ніж «ми».
- Не переспамлюйте текст ключовими словами і не намагайтеся запихнути ключові слова відразу з усіх категорій. Виберете загальні ключові слова або основні категорії товарів.
- Структуруйте текст – розбивайте його на абзаци, модулі, використовуйте списки (марковані та нумеровані), таблиці, схеми, діаграми, зображення, відео. Такі тексти добре сприймаються читачами і люблять пошукові системи.
- Текст повинен бути грамотним і не містити помилок (орфографічних, граматичних, пунктуаційних і т.д.).
- Рекомендована середня кількість символів – близько 2000. Але це індивідуально і залежить від специфіки бізнесу, тематики, конкурентів, потреб цільової аудиторії.
Які блоки інформації можна використовувати на головній сторінці?
- Слайдер
- Пропоновані категорії послуг/товарів
- Бренди/клієнти
- Переваги співпраці
- Популярні товари/послуги
- Портфоліо/кейси/досягнення
- Етапи роботи/цикл виробництва
- Акції/знижки/бонуси
- Інформація про співробітників
- Відгуки
- Інформація про товари/послуги
- Заклики до дії
- Контактна інформація
Ні в якому разі не використовуйте відразу всі блоки, виберіть тільки 5-6 найактуальніших для Вашого бізнесу.
Як не треба робити:
- Розміщувати текст нижче футера.
- Робити текст маленьким і нечитабельним.
- Писати суцільне «полотно», лити «воду», використовувати порожні слогани.
- Робити текст однакового кольору з фоном сторінки.
- Використовувати одинаковий текст для всіх сторінок сайту.
Висновок
Сподіваємося, ця стаття переконала Вас у важливості тексту для головної сторінки інтернет-магазину, особливо це актуально для молодих сайтів. Але не захоплюйтеся занадто об'ємними текстами!
Використання відгуків, сертифікатів, портфоліо, інформації про співробітників – це вже індивідуально. Вказуйте найголовніше, адже все має бути логічно і лаконічно.
Якщо Вам потрібна допомога – звертайтеся!