Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

ТОП10 SEO-трендів 2020: як залишатися на плаву?

10 хв. 07-02-2020

SEO-фахівці з усього світу відзначають монополізацію видачі пошуковими системами, тобто прагнення отримати якомога більше трафіку на власні ресурси. А також зростання впливу на просування: авторитету і популярності бренду, швидкості завантаження сайту, наявності якісного мобільного адаптації.
Отже, в цій статті ми детально розглянемо яким основним вимогам потрібно відповідати, щоб залишатися в ТОПі пошукової видачі й у 2020 році.

Які тренди просування в Google актуальні у 2020 році?

Створення високоякісного контенту

Контент – це єдине в SEO, що не перестане бути актуальним НІКОЛИ. Тут маються на увазі не лише тексти, а й структура сайту, внутрішня перелінковка, зовнішні посилання і т.д.
Тому у 2020 році потрібно писати багато цікавого та корисного контенту. Використовуйте більше longtail-запитів (низькочастотних запитів з довгим хвостом), щоб краще розкрити тему, яка цікавить користувачів. Детальніше читайте в статті «Просування сайту по низькочастотних запитах».

Прагніть до того, щоб Ваш контент був найкращим по всьому Інтернету, а не тільки серед конкурентів.

Ми вважаємо, що 2020 рік стане кінцем одержимості ключовими словами та початком фокусування на тематиці контенту. Пора припиняти створювати контент орієнтований на одне ключове слово, а розкривати тему повністю!

Щоб створити добре осмислений і структурований контент, який закриє всі питання користувачів і буде відповідати потребам бізнесу, слід розуміти те, яка інформація користувачеві знадобиться далі.

Головне не забувати, що ніщо у світі не вічне – інтент може змінитися або Ваш конкурент зробить краще. Слідкуйте за цим, і, при потребі, покращуйте свій контент!
Також не забувайте про канібалізацію контенту – стежте за тим, щоб в декількох статтях мова йшла про одне й те ж. Це створить конкуренцію між ними.
Що стосується міжнародних сайтів, пора починати локалізувати контент під кожну країну окремо з урахуванням норм мови.

Якісний контент

Оптимізація під користувача, а не пошуковики

У жовтні 2019 року Google ввів новий алгоритм – BERT, який допомагає пошуковій системі краще розуміти запити користувачів та надавати найбільш релевантні результати. Це не означає що потрібно оптимізувати сайт під цей алгоритм, а зосередитися на оптимізації контенту під користувачів.
Впровадження цього алгоритму показує наскільки Google намагається зрозуміти намір користувачів і природну мову, а не просто підбирає сторінки з певними ключовими запитами.
Таким чином у 2020 очікується, що:

  • будуть добре ранжуватися сторінки з якісним контентом, написаним під користувача;
  • інструменти для збору та аналізу ключових слів поступово будуть втрачати свою актуальність.

Оптимізація для людей 

Щоб зрозуміти потреби аудиторії, потрібно буде спілкуватися з нею, а не просто збирати ключові запити. А ще важливо не просто продати товар/послугу, а забезпечити післяпродажну підтримку та обслуговування.
Детальніше про те, як оптимізувати сайт під BERT читайте в статті «BERT: нове оновлення алгоритму Google. Як діяти далі?».

Дотримання вимог E-A-T

У 2020 році Google продовжить враховувати репутацію компаній та авторів контенту (вимоги E-A-T – Експертність-Авторитетність-Достовірність).
Навряд чи компанії, які мають проблеми з авторитетом, підтримкою клієнтів та іншими показниками надійності, довго протримаються. Тут важлива не тільки робота з позитивними відгуками про компанії, але й усунення технічних помилок на сайті. Особливо це відноситься до YMYL-компаній (Your Money or Your Life), тобто таких, які можуть вплинути на життя, здоров'я або добробут клієнтів (новинні та фінансові ресурси, сайти медичної та юридичної тематики, державні установи та організації і т.д.).
Детальніше про оптимізацію YMYL-сайтів читайте в статті «MUST HAVE для YMYL-сайтів: як заслужити авторитет у Google?».

Вимоги E-A-T для сайтів

UX and technical SEO

Що може бути важливіше користувацького досвіду (User Experience)? Ідеальним повинно бути все: сніпет в пошуковій видачі, контент, оформлення посадкових сторінок, комунікація після того, як користувач покинув сайт (email-розсилка, ремаркетинг і т.д.). Подумайте що потрібно зробити, щоб відвідувачам сподобався Ваш сайт?!
Що стосується технічного SEO – важливо забезпечити високу швидкість завантаження сторінок сайту. До того ж, тепер Google додав цей показник і в Google Search Console:
Швидкість завантаження сайту в GSC
Тенденції йдуть в сторону широкого застосування JavaScript та прогресивних веб-додатків (PWA).

User Experience

Мобільна оптимізація сайту

Якщо мова йде про розробку сайту, то потрібно починати з мобільної версії. Ну а якщо сайт вже є, і він не адаптований під мобільні пристрої – дійте негайно!

Важливо, щоб мобільна версія сайту містила всю інформацію, яка є на десктопній версії.

Мобільна адаптація сайту

Правильна мікророзмітка

Структуровані дані допомагають пошуковим системам краще зрозуміти яка інформація розташована на сторінці, і як вона пов'язана з іншими сторінками сайту. Правильна мікророзмітка дозволяє привабливо оформляти контент для будь-якої пошукової системи, соц мережі або чату, голосового помічника.
У 2020 році SEO-фахівці почнуть використовувати мікророзмітку для розширення аналітики, щоб зрозуміти, яка частина контенту привертає більше уваги, і на основі цих даних будуть розробляти маркетингові та контент-стратегії.

Постійно з'являються нові типи мікророзмітки, і за цим потрібно стежити, адже можливо скоро з'являться й ручні фільтри за неправильне їх використання.

Мікророзмітка товару Характеристики 

Міророзмітка FAQ

Оптимізація контенту під Google Knowledge Graph

Ми вже писали про Knowledge Graph (граф знань) і як оптимізувати контент під нього в статті «Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити». Нагадуємо, що чітких інструкцій як потрапити в блок швидких відповідей Google не дає. Але є певні рекомендації по оптимізації контенту:

  • структуруйте текст (заголовки, списки, зображення);
  • використовуйте ключі в Title, заголовках, тексті;
  • використовуйте більше питальних запитів в заголовках (наприклад, «Як», «Де», «Скільки» і т.д.);
  • давайте розширені відповіді на питання.

Від такої оптимізації виграють всі – і Ви, і відвідувачі Вашого сайту, і пошукові системи.

Оптимізація під Google Knowledge Graph

У 2020 році доведеться зосередитися на розміщенні посилань, які принесуть трафік і поліпшать впізнаваність компанії, а не просто для нарощування маси посилань. Добре будуть працювати гостьові пости і статті на авторитетних майданчиках (аутріч), крауд-маркетинг (форуми, блоги, соціальні мережі, сайти відгуків, сайти пошуку роботи, інтернет-каталоги, коментарі і т.д.).
Про актуальність лінкбілдінгу ми писали ще у 2018 році в статті «Актуальність просування сайту посиланнями (LinkBuilding)».

Видача з нульовими кліками

У 2020 році будуть зростати взаємодії користувачів з сайтом безпосередньо в пошуковій видачі, тобто без переходу на сайт. Не варто боятися цього і бути готовим: покращувати сніпети, мікророзмітку, фавіконки та ін.

Видача з нульовим кліком

Спрощення SEO-завдань за допомогою програмних методів

Трудомісткі SEO-завдання можна скоротити за допомогою мов програмування Python і R. Наприклад, можна вдосконалити програму для звичайного SEO-аудиту об'єднавши різні джерела даних. У будь-якому випадку вміння програмувати піде SEO-фахівцям тільки на користь.
Залишилися питання, потрібна консультація або розкрутка сайту – звертайтеся!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
Луцьк, просп. Перемоги 1, 302
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?